Totaal aantal Berichten: 2120
- C15 C15D Grand Volume Durisotti
- C15 C15RD familiale
- Visa 11RE Plein Air
- C15 Aanhanger
- C15 C15D fourgonnette 1985
Dat met het slot is me met een Sax ook al eens gebeurd. Deur vasthouden in de bochten… Vorig jaar zomer zaten we lekker te eten op een terrasje in een klein dorpje in Fr, kwam er een besteleend de bocht om rijden waar de deur van openzwaaide en gauw weer dichtgetrokken werd. Hilariteit alom op het terras
Totaal aantal Berichten: 558
- BX 16 TRS
- C5 3.0 HDi Tourer
Een tijd terug zat ik in de autoverhuur, and guess what! De C4 van het vorig model, heeft het ook! Deuren die in de bocht openzwaaien.
Kennelijk is PSA nogal gecharmeerd van dat grapje.
Totaal aantal Berichten: 2777
- Dyane 6
- GS/GSA Break Club
- CX Familiale ex-ambulance
Bij de BX heb ik ook een keer de deur vast moeten houden… Nog niet meegemaakt bij de GSA maar dat zal vast nog een keer gebeuren als ik dit topic zowat lees. Och, wordt die smiley ook eens gebruikt…
Ouwe meuk is leuk!
—
Exen:
Elsie, Dyane Commerciale 92-06-EL
Geeskje, GSA Special 24-GJ-LT
Liesje, GSA X1 LL-28-GD
Draakje, GSA Special GY-33-ZV
Pekeltje, GSA Pallas C-Matic GZ-63-PX
Bea, BX Deauville GF-LV-30
Totaal aantal Berichten: 558
- BX 16 TRS
- C5 3.0 HDi Tourer
Hoi jongens!
Lekker dat winterse weer! Maar niet voor de auto’s! Al moet ik zeggen dat ik erg tevreden ben over de prestaties van mijn Deauville!
De bestuurdersdeur zit niet meer vast. Ik ga vanmiddag toch ook maar de andere deurrubbers invetten, want die moet ik stiekem toch ook nog wel eens gebruiken.
Ander probleem is de wis/was installatie op de voorruit. Deze is bevroren, ondanks dat er anti-vries in het reservoir zit!!
Hebben jullie ook ervaring met bevroren ruitenwisserslangetjes?
Zo ja, wie weet een goede oplossing?
Grt HJ
even wat sterker spul in de tank tot -36 en dan de bevroren delen fohnen en vervolgens lekker doorspoelen.
Huidig: Citroen BX Chic 1.6 en Hyundai Kona EV 64 kw
Ex: Peugeot 308 SW Blue HDi, Citroën Xsara Picasso 1.8i 16v, Renault Megane Scenic 1.9dt, Citroën BX 1.6 TGI Break, Citroën ZX 1.4
Kalm an en rapn beetje!