Vermond schreef:Servostuur bij stilstand, dat heeft mijn BX met normale pomp ook hoor
.
Ik had het ook, maar niet zo soepel als het kón zijn (vond de BX standaard trouwens een zalig stuur hebben, meer servo had niet nodig geweest voor mij)
Even een update…
De BX staat lekker gestald, gezellig met een Franse broer (Peug 205 Dimma)
In maart maak ik hem weer wakker van zijn winterslaap.
Ik kan niet wachten!!!!
Mijn Fotosessie’s
_____________________________________
Huidig wagenpark:
BX 19 GTI ‘91 | BX 19 TRS Aut. ‘91
Ex:
BX 19 TRI ‘89 | BX 14 Rallye ‘87 | BX Break 19 16V ‘92
BX 19 GTI ‘91 | BX 19 TRD Aut. ‘86 | BX 16 TRS LPG ‘85
BX 19 16V MK2 ‘91 | BX 19 TZD TD ‘91 | Xantia 2.0 SX Aut. ‘93
BX 19 GTI ‘92 | C2 1.4 VTR ‘07 | Xantia 2.0 Zender ‘94
CitroMarty schreef:Heeft trouwens iemand hier nog een idee wat ik met
mijn overige 2 schakelaars kan doen?
Ik heb 2 voor de verlichting, 1 voor de luchthoorn en 1 voor de spiegelverwarming.
Wat moet er nog op??
eentje voor een draaibare nummerplaat(houder) achter?
Citroën-loos (maar wel nog een paar BX-onderdelen: zie Aangeboden http://www.citroen-forum.nl/forums/viewthread/220826/ )