PSA Peugeot Citroën Nieuws
Citroën C7 de SUV
Een paar dagen geleden vertelde we dat de impressionisten druk in de weer waren met hun fantasies de vrije loop te laten gaan. Zo toonden we op het forum enkele photoshops.
Zoals we u reeds vertelden zal de Citroën SUV of C7 gebouwd zijn op basis van de Mitsubishi Outlander. Dat is op de foto duidelijk te zien. De koplampen hebben ook een klein beetje weg van de Outlander. Hieronder tonen we u de foto’s en kan u zelf de verschillen zoeken.Het is niet 100 % zeker dat dit de Citroën C7 is maar we hebben een groot vermoeden !
bron: citroenauto.be
bllllllllhhh!! niet mijn kopje thee
zo, dus het werkt nog wel, dat valt dan weer mee
dat heb je met franse auto’s nietwaar
Gatver, wat een lelijk ding.
En dan de lelijke woorden “Zoals we u reeds vertelden zal de Citroën SUV of C7 gebouwd zijn op basis van de Mitsubishi Outlander”.
Ze hebben wel fantasie daar, Citroen gaat zich begeven op het terrein van de hobbelpaarden
Totaal aantal Berichten: 786
- 2CV 2cv6
- C3 1.6 e-Hdi
Ach Citroen moet als merk natuurlijk ook wel wat meeliften op de SUV markt en dan is het veel goedkoper om samen met een ander merk een SUV te ontwikkelen die bovendien al veel ervaring heeft met dit soort auto’s. MAar een SUV is zowiezo niets aan vind ik. Kleine rotauto’s van binnen vaak en ze nemen veel te veel ruimte in.
Groeten Flying Duckman
Citroen 2CV6 Zwart (08-1982)
DS 3 So Chic (08-2017)
(en nog een Saab 900i)
Totaal aantal Berichten: 2039
- BX 14E
- C1 C1 Selection
hebbehebbehebbe wel graag 4x4, 2.2HDi 16v en hydropeumatische vering
Nissan X-Trail ‘17
C1 Selection pack look 5d, ‘16 (Wit…)
BX 14E ‘86 (Blanc Cremant)
Ex: BX 16RS, BX 14TE, Saxo, Xantia Break TD, Xsara Picasso HDi Excl, C1 Sed, 2CV6 Club, C5 break HDi, C1 Ambiance, C5 Tourer, C4GP Excl
Totaal aantal Berichten: 8156
- Ami Super
- C3 1.4 Exclusive automaat
- C5 Tourer2.0 HDi FAP
Re: Citroen C7 ??
Blegghhh, Citroën gaat toch niet die ASO bakken verkopen? Die SUV hype mag zo snel mogelijk verdwijnen. Wellicht dat de hoge brandstofprijzen daar al voor zorgen.
Weg met die onveilige veel te zware en brandstofslurpende modderschuiten.
Patrick
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
Die foto is zeker weten niet een Citroën. Dit is een spionage foto van de nieuwe Outlander zelf. Er zit geen enkel verschil met de foto van de grijze Outlander. Daarnaast zou Citroën er in ieder geval een neus alla C4, C5 of C6 op zetten. De C7 zal geen nieuw gezichtsbepalende auto zijn. Voor een Mitshubishi ziet ie er mooi uit, maar voor een Citroën….. een beetje te veel als een Mitshubishi!
To drive or not to drive… that is the big Citroën question!!
In het verleden: BX Sport 1985 gris renard, BX Sport 1986 rood, ZX 1.9 D 1995 rood, Citroën AX 1.1 Tge 1992 rood, Citroën Xsara break 2.0 Hdi
hogervp schreef:Blegghhh, Citroën gaat toch niet die ASO bakken verkopen? Die SUV hype mag zo snel mogelijk verdwijnen. Wellicht dat de hoge brandstofprijzen daar al voor zorgen.
Weg met die onveilige veel te zware en brandstofslurpende modderschuiten.Patrick
de mensen die SUV rijden, zullen niet kijken op een benzineprijs die 10ct stijgt. En ze gaan er zeker niet langzamer door rijden
hogervp schreef:Blegghhh, Citroën gaat toch niet die ASO bakken verkopen? Die SUV hype mag zo snel mogelijk verdwijnen. Wellicht dat de hoge brandstofprijzen daar al voor zorgen.
Weg met die onveilige veel te zware en brandstofslurpende modderschuiten.Patrick
Wat een onzin.
Mooie bakken die SUV’s.
Kijk ook een op: http://www.imcdb.org als je van auto’s en films houdt!
Totaal aantal Berichten: 2039
- BX 14E
- C1 C1 Selection
Mee eens, mijn auto is groter dan menig suv en door ouderwetse techniek zuipt ie ook meer en dan zou een suv aso zijn en de xant niet
Doe mij maar een suvtje, leuk voor de caravan
Nissan X-Trail ‘17
C1 Selection pack look 5d, ‘16 (Wit…)
BX 14E ‘86 (Blanc Cremant)
Ex: BX 16RS, BX 14TE, Saxo, Xantia Break TD, Xsara Picasso HDi Excl, C1 Sed, 2CV6 Club, C5 break HDi, C1 Ambiance, C5 Tourer, C4GP Excl
zandvoorta schreef:Mee eens, mijn auto is groter dan menig suv en door ouderwetse techniek zuipt ie ook meer en dan zou een suv aso zijn en de xant niet
in een eend kom je latten hout van de bouwmarkt beter kwijt dan een Mercedes MLhok, en dan was van de eend het dak nog dicht!!
Totaal aantal Berichten: 8156
- Ami Super
- C3 1.4 Exclusive automaat
- C5 Tourer2.0 HDi FAP
zandvoorta schreef:Mee eens, mijn auto is groter dan menig suv en door ouderwetse techniek zuipt ie ook meer en dan zou een suv aso zijn en de xant niet
Polletje maar opzetten? Wat mij betreft mogen die bakken zsm van de weg geweerd worden. Totaal onzinnige niche op de automarkt. Met dank aan die energieverspillende Amerikanen.
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!