Totaal aantal Berichten: 1724
- C6 (2005-2012) V6 3.0 24V
- C3 Pluriel 1.6 16v sensodrive
- C8 3.0 V6
IN DE WOLKEN MET C3 SKY RADIO
Amsterdam, 1 november 2005 – Het gaat goed met de Citroën C3; in 2004 was deze compacte Citroën de meest verkochte auto van West-Europa en in juli van dit jaar rolde de miljoenste C3 in Aulnay van de band! In september onderging de Citroën C3 een facelift die de pittige uitstraling van deze auto nog meer benadrukt. Om dit te vieren is er een speciale limited edition: de Citroën C3 Sky Radio.
Vanaf 1 november tot eind februari is er de Citroën C3 Sky Radio die de Ligne Ambiance opvolgt. De C3 Sky Radio is leverbaar met een 1.1i,1.4i,1.4i 16V Sensodrive en 1.4i HDi motor vanaf € 15.800,- (incl. BTW en BPM).
Tot de standaard uitrusting behoren o.a. airconditioning, een gekoeld dashboard kastje, pack look (flankbescherming en bumpers in carrosseriekleur), cruise control met snelheidsbegrenzer, elektrisch bedienbare buitenspiegels en natuurlijk een radio/CD speler om op Sky Radio (101 FM) af te kunnen stemmen! Als optie is het panoramisch schuifdak beschikbaar voor slechts € 425,- in plaats van € 850, -. Het totale klantvoordeel op de C3 Sky Radio kan hiermee oplopen tot
€ 1100,-.
Niet alleen voor leuke muziek kan men bij Sky Radio terecht, maar ook voor de C3! Vanaf half november kan een luisteraar een weekend weg én de Citroën C3 Sky Radio winnen door deel te nemen aan een spel via de speciale banner op http://www.citroen.nl
Citroen U23.35 1964, Citroen Ami 6 Break 1965, Citroen Acadyana 1984, Citroen 2Cv6 Club 1987,Citroen AX 1,4 4x41996, Citroen C8 V6 Exclusive 2003, Citroen Mehari 1978, Citroen 2CV 1959, Citroen Visa GTi 115
Klnkt goed, lekker complete uitrusting voor een redelijk scherpe prijs.
Gaat ie weer lekker dennis?
‘k Weet het zo niet, maar klopt dat echt dat de C3 de meest-verkochte auto van West-Europa is?
Vergeleken met een Golf, Astra of een Peugeot 206 en 306, zie ik ze vrij weinig rijden op de Nederlandse wegen. Ik was ook een beetje verbaasd dat het de meest verkochte COMPACTE auto in Europa zou zijn. Je moet het dan waarschijnlijk ook zoeken in vergelijk met de Peugeot 206, Volkswagen Polo, Opel Corsa en nog wat Japanse wagentjes, maar dan nog… : :27
Het is nog waar ook !!
ik vrees alleen dat de echte C3 SkyRadio er iets minder fraai uitziet als het exemplaar op de foto…
afgebeeld is namelijk de C3 VTR met 16” en verbredingsset-in-kleur.
(is in NL trouwens niet eens leverbaar !!)
ex PSA-rijder uit Almeloo in bezit van een Volvo…
daarvoor sinds 2001 trouw aan PSA modellen
(206 GTI, 406 sedan, C3 XTR, 206 SW, 207 XS Pack, C3-II Exclusive. C3-III Shine 110)
Totaal aantal Berichten: 129
- Méhari 6
- Méhari E-Mehari
- CX 22 TRS
- 2CV Transat
XTR schreef:ik vrees alleen dat de echte C3 SkyRadio er iets minder fraai uitziet als het exemplaar op de foto…
afgebeeld is namelijk de C3 VTR met 16” en verbredingsset-in-kleur.
nee, dit is echt de new look van de C3 Skyradio met standaard pack look (flankbescherming en bumpers in carrosseriekleur) alleen de velgen zijn optioneel.
de nieuwe C3 VTR heeft een hele andere voorbumper/spoiler, anders gevormde mistlampen, een zwarte gril en dikkere verbredingsset
ik zou eigenlijk liever een C2 StuBru of KinkFM zien
E-Mehari 2017
Mehari 1971
2CV6 Transat 1985
CX 22 TRS 1986
oops…
je hebt gelijk.
de 16” wielen worden trouwens nergens als optie genoemd; niet erg netjes van Citroen
ex PSA-rijder uit Almeloo in bezit van een Volvo…
daarvoor sinds 2001 trouw aan PSA modellen
(206 GTI, 406 sedan, C3 XTR, 206 SW, 207 XS Pack, C3-II Exclusive. C3-III Shine 110)
Re: C3
M&M schreef:Het is dan ook Europa !!! , wat heeft ons kikkerlandje qua aantallen daar nu in te brengen.
Autonieuws
” date=“1252147597”>want ze halen in Europa een segmentaandeel van niet minder dan 34%. Van de C3 werden in West-Europa in 2004 liefst 267.000 stuks ingeschreven. Dat maakt hem de best verkochte 5-deurs van z’n segment.Zie antwoord boven
OK, maar in het bronartikel stelt men dat het de meest verkochte auto is van West-Europa. Daar zou dan bij moeten staan: in zijn segment
ik geloof niet dat ik een auto wil hebben (afgezien van het feit dat ik hem niet kan betalen) die als type naar een middle of the road zender is genoemd. zowiezo een vreemde marketingtruc volgens mij.
maar goed, ieder zijn ding nietwaar?
zo, dus het werkt nog wel, dat valt dan weer mee
dat heb je met franse auto’s nietwaar
hel1 schreef:ik geloof niet dat ik een auto wil hebben (afgezien van het feit dat ik hem niet kan betalen) die als type naar een middle of the road zender is genoemd. zowiezo een vreemde marketingtruc volgens mij.
maar goed, ieder zijn ding nietwaar?
Hahahaha Geweldig! Ik wilde precies het zelfde zeggen!
Verleden: BX 19TZI,BX 16TGI Progress,2cv6, BX 14 RE (type 1)GSA X3,GSA X1.BX GTI automatic ZX1.8i. Heden: XM 2.1 TD VSX
Horen de buitenspiegels in kleur te zijn bij een 1.4 c3 skyradio???
Ik zag namelijk een Sky radio staan waar de spiegels gewoon helemaal zwart waren, aan welke kenmerken kan je een sky radio nog meer herkennen???