Nee de andere kap zat er nog niet op, fortunantly! Idd een geluk bij een ongeluk.
En toegegeven die van jouw is erger!
Maar die leuke deuk in je limo ziet er ook wel ongeveer uit als een prius.
Mooie S2 deuren trouwens.
The optimist proclaims that we live in the best of all possible worlds; the pessimist fears this is true.
Even snel een vraag, de buitenspiegels hebben zon draai-ring-gebeure om het spiegelglas aan de verstelinrichting mee vast te maken.
Dat draairinggebure bestaad uit een schijf tegen de achterkant van de spiegel met wat nokjes eraan, en op het verstelgeubere een aantal uitparingen waar die nokjes in vallen, en dan een ring die je moet verdraaien om de boel op zijn plaats te houden.
Normaal doe je dit door de spiegel helemaal naar boven te kantelen zodat er een plastic pinnetje zichtbaar word net onder het spiegel glas, die draai je en daarmee verdraai je de borg ring.
Alleen omdat dit pinnetje, net als de rest van de auto, van waaibomenplastic is gemaakt is deze afgebroken. Overgins niet door mij, maar al door de vorige bewoner.
Het betreft hier mijn bestuurderskant buitenspiegel, heeft iemand een tip hoe ik die ring alsnog kan verdraaien? En welke kant moet ie op?
BVD
The optimist proclaims that we live in the best of all possible worlds; the pessimist fears this is true.

Totaal aantal Berichten: 831
- ID/DS D Super 5
- CX 25 TRD Turbo II
- CX 25 TRD Turbo I
het pinnetje aan de onderzijde zul je naar links moeten duwen. Dus bij de linkerspiegel van de auto af duwen. Zal we wat vaster zitten als normaal door viezigheid. Neem gewoon een scherpe platte schroevendraaien en probeer door ergens grip te krijgen het schijfje te verdraaien. Dan floept de spiegel wel los.
Mijn exen: XM 3.0 V6 Exclusive Aut. Gris Quartz 1994, XM 2.9 V6 Exclusive Aut. Vert Vega 1998, XM 2.9 V6 Exclusive Man. Blue Mauritius 2000, XM 2.9 V6 Exclusive Aut. Gris Fulminator 2000. CX 2.5 TGD Turbo Evasion Citromobile Noir / Blue / Vert 1991, CX TRD Turbo Gris Squale 1984, CX 2.5 GTI Turbo II 50 tinten Bleu Memphis 1989, CX 2.5 D Familiale Gris Perle 1983, DSuper 5-bak Bleu Delta/Blanc Meije 1971