Totaal aantal Berichten: 841
- XM Turbo C.T. Ambiance "Musketier"
Hahaha, èhhh, het is wel aardig rekbaar. Alleen bij mij is duidelijk de maximale elasticiteit bereikt…oftewel, ‘k denk te klein. Ach ja, leuk voor in de kertboom.
See, buy, fly C5 V6
je kon ook maar uit één maat kiezen natuurlijk… Maar misschien vond je vriendin ‘t toch al niet zo’n opwindend zicht??
voge schreef:je kon ook maar uit één maat kiezen natuurlijk… Maar misschien vond je vriendin ‘t toch al niet zo’n opwindend zicht??
Hèhèhèhè...die lacht zich rot en dat doet het sexleven ook geen goed.
See, buy, fly C5 V6
xm_turbo schreef:Hahaha, èhhh, het is wel aardig rekbaar. Alleen bij mij is duidelijk de maximale elasticiteit bereikt…oftewel, ‘k denk te klein. Ach ja, leuk voor in de kertboom.
Ligt er wel aan of het een bloed-x of een vlees-x is
renz schreef:heren heren, laten we hier nu niet fftopic gaan…
Nog dan een toepasselijk, flauw en laatste grapje dan: TO-PIK boehoehoe
See, buy, fly C5 V6
Lelijke Eend schreef:René van Maren schreef:Ik heb drie keer met mn muis over het “op slot” knopje gerold…
Ik zal hem niet op slot gooien maar ik irriteer me over dit gezeik…
(net zoals het zeuren over taalfouten)1> irriteert het je? kijk er dan niet naar!
2> kan een draadje niet door de beugel? de mods halen dit weg, zo niet, even melden….3> wil je echt ergens over klagen, het klaagtopic wacht op je!
Ik ben het hier inhoudelijk redelijk mee eens. De bewoording had wat beter gekund.
Ik sluit me hier ook bij aan….. We moeten toch niet verplicht over Citroëns gaan praten? Dit forum is voor de gezelligheid en een AL zal me echt niet interesseren. Daarom kijk ik ook nooit in dat topic, net als in het topic van de eend of een Saxo. Maar een ander zal weer niet bij de BX, CX of wat dan ook zitten. Juist super dat we ook nog andere dingen dan de Citroentjes kunnen bespreken. Ik ben eigenlijk nog wel voor een “mijn vriendin foto topic” enzo….. misschien kunnen we nog een ruilmarkt opzetten hehehe! Leuk e van de PC is dat je nooit hoeft…. klik het niet aan als het je irriteert!
En XM_turbo…. schep eens niet zo op over jouw lingerie… gewoon niet te heet wassen want het ligt echt niet aan de vulling dat het zo strak zit
To drive or not to drive… that is the big Citroën question!!
In het verleden: BX Sport 1985 gris renard, BX Sport 1986 rood, ZX 1.9 D 1995 rood, Citroën AX 1.1 Tge 1992 rood, Citroën Xsara break 2.0 Hdi
Of het ligt juist wel aan de vulling. Schuimrubbervulling
Schijt aan originaliteit.