Totaal aantal Berichten: 10298
Geregistreerd: 22-03-2005
- GS/GSA 1220 club break
- Overig Panhard 17 break
- GS/GSA X1
- ID/DS DS23H Pallas
- ID/DS ID20F break 21 5-bak
Goed bezig!
Citroen!
Totaal aantal Berichten: 4303
Geregistreerd: 13-02-2006
- GS/GSA Cottage Break.
- Berlingo 1.9d
- ID/DS ID19P
bx-cannes schreef:Met perslucht uitblazen? of moet je de unit demonteren en schoonmaken?
Je moet hem wel demonteren om het goed schoon te krijgen.
citro-power schreef:
Je moet hem wel demonteren om het goed schoon te krijgen.
Ja! Demonteren en versteld staan!
“en als het niet past, dan maken we het pas!”
Totaal aantal Berichten: 2777
Geregistreerd: 09-03-2008
- Dyane 6
- GS/GSA Break Club
- CX Familiale ex-ambulance
Herkenbaar, zeer herkenbaar…
Ouwe meuk is leuk!
—
Exen:
Elsie, Dyane Commerciale 92-06-EL
Geeskje, GSA Special 24-GJ-LT
Liesje, GSA X1 LL-28-GD
Draakje, GSA Special GY-33-ZV
Pekeltje, GSA Pallas C-Matic GZ-63-PX
Bea, BX Deauville GF-LV-30
Tja, beetje onzin, maar ik kon het niet laten. Vandaag een berg blik ontdaan van vliegroest en opnieuw zwart gespoten…. ziet .t blok er straks weer gelikt uit….
“en als het niet past, dan maken we het pas!”
“en als het niet past, dan maken we het pas!”
Totaal aantal Berichten: 4303
Geregistreerd: 13-02-2006
- GS/GSA Cottage Break.
- Berlingo 1.9d
- ID/DS ID19P
Ziet er goed uit. Een compleet nieuwe set?
1 cilinder en zuiger, overige zijn doorgehaald en nieuwe zuigerveren.
“en als het niet past, dan maken we het pas!”
da’s raar….
zoek de verschillen…..
in laat kanalen op de koppen zijn ovaal…
kan ik dus nog op zoek naar een rechter inlaat spruitstuk.
“en als het niet past, dan maken we het pas!”
Totaal aantal Berichten: 4303
Geregistreerd: 13-02-2006
- GS/GSA Cottage Break.
- Berlingo 1.9d
- ID/DS ID19P
Die met ronde gaten is voor een 1300, de andere voor 1220.
citro-power schreef:Die met ronde gaten is voor een 1300, de andere voor 1220.
ja klopt, hebben ze ooit een mooie reparatie uitgevoerd.
Lag er gelukkig nog een op de rommelzolder… ook weer in orde.
“en als het niet past, dan maken we het pas!”
Pffff, waarom heb ik altijd tijd te kort.
Blok een aardig eind klaar. Kan die weer in dat gele omhulsel.
of zal ik die kleppendeksels nog ‘opleuken’...
“en als het niet past, dan maken we het pas!”
Totaal aantal Berichten: 10298
Geregistreerd: 22-03-2005
- GS/GSA 1220 club break
- Overig Panhard 17 break
- GS/GSA X1
- ID/DS DS23H Pallas
- ID/DS ID20F break 21 5-bak
Ga je voor “showroom”-staat of ga je gewoon lekker rijden met die gele Tweety?
Citroen!
DriverD schreef:Ga je voor “showroom”-staat of ga je gewoon lekker rijden met die gele Tweety?
Lekker rijden
Maar deksels zijn beetje aangetast.
Misschien ff glasparelen en verzinken
“en als het niet past, dan maken we het pas!”
Totaal aantal Berichten: 4303
Geregistreerd: 13-02-2006
- GS/GSA Cottage Break.
- Berlingo 1.9d
- ID/DS ID19P
motomotie schreef:DriverD schreef:Ga je voor “showroom”-staat of ga je gewoon lekker rijden met die gele Tweety?
Lekker rijden
Maar deksels zijn beetje aangetast.
Misschien ff glasparelen en verzinken
Doe ik altijd wel, net als alle koellucht beplating laten poedercoaten.