hoi
ben zelf in het bezit van een citroen c4 coupe en al een tijd member van het citroen forum
hebben vandaag voor de zoon een saxo uit 1998 gekocht ( word komende week afgeleverd), echter er was geen gebruiksaanwijzing meer aanwezig.
dus als iemand er één heeft liggen of weet waar deze vandaan te halen is dat zéér welkom.
zoals bij de meeste saxo’s die ik op internet gezien heb die te koop aangeboden werden zit er ook geen radio in.
wel zitten er in de opening waar de radio in moet aan de bekabeling diverse stekkertjes( wat ik ff snel gezien heb )maar deze waren ook met kabelverbinders aan de bekabeling bevestigd.
dit is dus schijnbaar ooit door iemand zelf gedaan.
ik hoop om hier via de gebruiksaanwijzing een beetje overzicht op te krijgen zonder straks de nieuwe radio al naar de mallemoer te helpen.
dus…....alle info is welkom
Ik weet niet of je hier iets aan hebt?
alvast bedankt voor je snelle reactie saxo rijder.
als hij deze week afgehaald word dan zal ik de stekkertjes die ik zag zitten tenminste kunnen vergelijken met die op de tekening.
hey
hier heb je een digitale versie
http://uploading.com/files/47c4f593/Saxo_manual.zip/
hier heb je een linkje voor schema’s / opbouw van een saxo
bedankt K_saxo
heb hem al gedownload, zag dat de handleiding voor het nieuwere type is, maar neem aan dat de afwijkingen tov het model 98 minimaal zullen zijn.
boekje zal een beetje kunnen schillen maar lijkt sterk op een boekje van 96 die ik bij de sloop heb gekregen.