Totaal aantal Berichten: 139
- C5 V6 Exclusive Automaat
Mijn eerste auto was een AX 11RE op LPG. Nooit weer zo goedkoop gereden, al kwam de AX 15D die ik later gehad heb een eind in de buurt…
Hallo ik ben nieuw op het forum. Maar ik heb ook een AX 1.0 Escapade 94 als eerste auto . Hij bevalt mij super best. Ik heb hem gekocht met 106000 km op de teller. Hij had toen net een nieuwe apk, nieuwe banden en een nieuwe rem cilinder.
Totaal aantal Berichten: 3221
- C15 C15d Familiale
- Visa 11RE
- ZX 1.9D Break Reflex
men had het wel over lekkende koppakkingen bij de 954CC (1.0).
Uiteindelijk gaan ze erdoor, is een zwak punt bij alle TU motoren, of je nou een 1.0 of een 1.6 hebt.
Vorige week bij de garage met mijn 1.6:
“We willen ook nog even opmerken dat de kop wat vettig is aan de ontstekingszijde, de koppakking lekt ietsjes”
Waarop ik een beetje schamperde, dat doen ze toch allemaal, en ze kunnen er redelijk oud mee worden,
“Ja`da`s waar,maar we moeten het toch even vertellen” zei de beste man.
Als er bij een AXje geen of weinig sprake is van achterstallig onderhoud zijn ze extreem bedrijfszeker en zeker aan te raden voor een smalle(studenten)beurs.
Visa II ,ça c’est une auto!
Citroënist tot in de kist
Maurice van Mourik schreef:men had het wel over lekkende koppakkingen bij de 954CC (1.0).
Uiteindelijk gaan ze erdoor, is een zwak punt bij alle TU motoren, of je nou een 1.0 of een 1.6 hebt.
Vorige week bij de garage met mijn 1.6:
“We willen ook nog even opmerken dat de kop wat vettig is aan de ontstekingszijde, de koppakking lekt ietsjes”
Waarop ik een beetje schamperde, dat doen ze toch allemaal, en ze kunnen er redelijk oud mee worden,
“Ja`da`s waar,maar we moeten het toch even vertellen” zei de beste man.
Als er bij een AXje geen of weinig sprake is van achterstallig onderhoud zijn ze extreem bedrijfszeker en zeker aan te raden voor een smalle(studenten)beurs.
Ik ben zelf redelijk handig met auto’s en de vader van mijn EX heeft thuis een brug die ik altijd mag gebruiken . Volgende week moet hij voor de APK, maar ik voorzie geen problemen.
Totaal aantal Berichten: 3221
- C15 C15d Familiale
- Visa 11RE
- ZX 1.9D Break Reflex
Dat is een fijne gedachte, dadelijk maar weer eens met de visa op pad, dat is ook een mega fijn gebakje!
Visa II ,ça c’est une auto!
Citroënist tot in de kist