hallo,
Heeft iemand ervaring met deze Xsara?? hoeveel is het verbruik? wat kun je verwachten van de vraagprijs?? heb er een gezien uit 1999 en deze kost 1300 euro..
gr kim
Een Xsara 1400 is denk ik een (nog) betere keus dan de ZX 1600 die je in het ZX forumdeel hebt aangekaart. De Xsara is moderner en de 1400 is zuiniger (1:13) en eenvoudiger (=lagere onderhoudskosten) dan de 1600 (1:11) in de Zx.
Maar ik heb allebei de auto’s niet gezien en de ene auto is de andere niet. Alles valt of staat met het onderhoud aan de auto’s door de loop der jaren en de km stand. Een sluitende onderhoudshistorie is dan ook erg belangrijk.
Voor de vraagprijs van 1300 zou je best een aardige auto moeten kunnen kopen, maar er valt niets te zeggen over de prijs-kwaliteit zonder deze specifieke auto te hebben gezien. Misschien kan er iemand mee kijken? Als je aangeeft waar je ongeveer woont is er hier misschien wel iemand bereid om mee te gaan.
Ik heb zelf een aantal jaren in (verschillende) Xsara-breaks gereden en ik vond het hele fijne auto’s, stil, zuinig, comfortabel, ruim met veel bagageruimte en ik heb weinig problemen gehad.
Nu: Fiets
Ex: W123 | Xantia | BX | Fiesta | Regatta | Golf 1 | R19 | Xsara | Golf 4 | P407 | C4 | Patrol | Land Cruiser
Ex motoren: CB400N | XT550 | GS650 | XL250 | CB650 | GSX1100F | XL600R | Goldwing K1