Totaal aantal Berichten: 212
- C5 break exclusive
oh dat is fijn te weten.
Heb inmiddels een Belgische c6 2.2 lignage gekocht.
De opgegeven kilometerstand is bona fide, maar kan de garage vragen om een uitdraai van de onderhoud historie.
Even off topic, kan over een Lexia kast beschikken incl. alle updates maar helaas is er een foute cd als laatste uit-/ingevoerd waardoor het systeem op tilt is geslagen. Is iemand bekend met hoe de originele installatie opnieuw kan worden uit-/ingevoerd?
W.
mia macchina è presto per rubare
Totaal aantal Berichten: 17403
- CX 2400 Super
Winus,
Gefeliciteerd met de C6! En, heeft de 2.2 electrische motorsteunen?
Rens
Doneer, zo blijven we draaien!
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
- C5 break exclusive
Rens &all;
nee de 2.2 heeft geen electronische motorsteunen. Ook de actieve “capot” moet hij missen. Ik heb bewust een wat soberder exemplaar gezocht vanwege de exploitatiekosten. Wat ik wel mis zijn de gelaagde zijruiten. In de exclusives vond ik dat je dat goed gewaar werd.
De jonge dame (vergeleken met mijn trouwe xm break met 640k probleemloze kilometers) zal als alles naar wens verloopt as donderdag ingeklaard moeten worden bij de RDW en de belasting, maar staat momenteel nog in belgie….
Later
Winus
Totaal aantal Berichten: 17403
- CX 2400 Super
Succes, Winus! Ik hoop dat je het record van je XM gaat evenaren: 640.000 probleemloze kilometers!
Doneer, zo blijven we draaien!
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
- C5 break exclusive
weet nu al zeker dat dat niet gaat lukken. Een half miljoen km. was een kleine 14 jaar rijden. (Xm gekocht in ‘96 met 127k.km. in 2010 de 627k.km. gepasseerd) Twijfel geen moment aan de betrouwbaarheid van de C6 maar wel aan mezelf. Het is een beetje het fenomeen dat me overkwam de afgelopen 14 jaar: je vindt jezelf steeds ouder worden maar je XM niet.
Dit proces zal nu in hevigheid (relatief gezien) toenemen.