Totaal aantal Berichten: 3221
- C15 C15d Familiale
- Visa 11RE
- ZX 1.9D Break Reflex
PSA sloperij in Nagele (FL) bellen
PSA ” ” Snuverink in Borculo (GE) bellen
Visa II ,ça c’est une auto!
Citroënist tot in de kist
Totaal aantal Berichten: 1656
- Xantia Ambulance, GiFa
Je kan beter zelf een bank / kist maken welk je kan omklappen met eerder vermelde schanieren.
Bij die camper speciaalzaken kun je ook een rails kopen voor op je vloer zodat je de bank makkelijk kan verstellen, naar voren en naar achteren maar ook 123 uit kan klikken.
Maak eerst even een plan hoe je het gaat indelen volgens de eisen….
Die zijn wat aangepast sinds grijskenteken voor particulieren is afgeschaft en ieders toevlucht nam tot camper kenteken.
Nl is ongeveer het enigste europese land welk de eis stelt aan campers dat alles vanuit de leefruimte bereikbaar moet zijn (keuken, stoel, tafel, bed)
Doneer elke maand een biertje (of twee)! Rekeningnummer 62.65.26.620 - T.a.v. Stichting citroen-forum.nl - te Heerhugowaard
Totaal aantal Berichten: 88
- 2CV 2cv6
- (Grand) C4 Picasso C4 picasso 1.8 16V
Een plan heb ik al in mijn hoofd, nog niet helemaal maar dat komt wel wanneer ik ga bouwen.
Ik ben zo’n persoon die wel van een tekening kan werken maar liever gaande weg nog aanpassingen maak en daarom dus liever geen tekeningen maak. Wel ben ik al goed op de hoogte van de gestelde eisen, dus verwacht hier geen problemen mee te krijgen.
Het liefst ga ik voor een orginele bank omdat in de bus dus al de rails zit om de bank aan te bevestigen. Dus de bank kan dan zeer eenvoudig er in en er uit
Nog een reden om voor een orginele bank te kiezen is dat ik dan nog een paar goedgekeurde zit plekken behoud. Dit omdat de gordels en dergelijke nog aanwezig zijn.
Zijn er telefoonnumers te bemachtigen van die sloperijen?
Groetjes Pieter
HY Pick-Up (under construction)
2cv ‘79 Vert Bambou (verkocht…..)
C4 Picasso 1.8 16V (daily driver)
Totaal aantal Berichten: 3221
- C15 C15d Familiale
- Visa 11RE
- ZX 1.9D Break Reflex
http://www.sloperij-nagele.nl/index.php
http://www.peugeotsnuverink.nl/
Visa II ,ça c’est une auto!
Citroënist tot in de kist