2 van de 2
 < Vorige 1 2

myway gps
ronama
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 3660

Gepost: 29 december 2010 08:01 PM
  [ # 16 ]

het is een acc zoals je ziet ...
dus na te bestellen…

Profiel  

ronama
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 3660

Gepost: 29 januari 2011 10:43 PM
  [ # 17 ]

ondertussen een duidelijkere foto gevonden..

en je moet inderdaad een houder bestellen..

Profiel  

dthiemann
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 23

Gepost: 06 maart 2011 12:51 AM
  [ # 18 ]
V-zesserke schreef:

er is een aansluiting voor een i-pod (of andere mp3 speler) via een aux-input met mini-jack input ter hoogte van de handremhendel. Er is geen usb aansluiting voorzien, misschien een beetje jammer maar ik zelf til er niet zo aan

Zelf heb ik ook een C3 met het myWay navigatie & HiFi pakket besteld. De dealer wist mij niet te vertellen of het mogelijk was om de connecting box te installeren. Na veel lezen vermoed ik dan ook dat het niet mogelijk is.
Ik heb hier dus wel problemen mee. Dit betekent dus dat je geen audio over Bluetooth kunt streamen. Zelf heb ik een iPhone met heel wat muziek er op. Dus niet mogelijk om via USB aan te sluiten dan wel via Bluetooth.

Wie weet waarom het niet mogelijk is om deze opties myWay & hifi en connectingbox) beide te selecteren???

Profiel  

Scottie
> 500 berichten
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 528

Gepost: 06 maart 2011 12:38 PM
  [ # 19 ]

Er zitten niet genoeg poorten op het toestel om de USB aansluiting te realiseren.
Alleen de jackplug zit er voor een eventuele aux ingang. Bediening geschied dan wel via dat aangesloten apparaat.

De USB box kan wel aangesloten worden. Maar werkt niet feilloos.
Dealers geven geen garantie en melden dat het navi systeem zelfs kan vastlopen.
Als ie aangesloten is, geeft ie muziek weer alsof je een 6cd wisselaar aangesloten hebt.

2011 DS3 eHDI Mativoire + Rouge Carmen dak en Ashera velgen. Pack Perfo en Myway comfort. I am loving it

Profiel  

tilanus
> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 5999

- C4 (2004-heden) berline Image
- C5 X Shine Hybrid 225
Gepost: 20 maart 2011 10:45 PM
  [ # 20 ]

Het MyWay navigatiesysteem is een veelgeziene optie. Meerdere modellen, zoals de C3, DS3, C4, C4 Picasso en C5 zijn voorzien van dit systeem. Omdat het overal hetzelfde systeem en daarmee dezelfde vragen betreft hebben we een centraal topic in het leven geroepen waar eenieder zijn vragen, antwoorden, tips & tricks kwijt kan.

Doe er je voordeel mee! Very Happy

centraal topic.

Profiel  

2 van de 2
 < Vorige 1 2

© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook