Beste lezer
Sinds een week of twee een C4 coupe in mij bezit, bevalt tot nu toe prima, heb er nog niet echt vol mee kunnen rijden van wegen dat shit weer maar dat zal nog wel komen.
Ben wel op zoek naar een zelf dimmende binnen spiegel want die zit er niet in.
Iemand weet vast wel waar ik zo’n ding kan kopen en wat het kost zo iets incl/excl montage??
Alvast bedankt voor de reactie(s).
Groet
Rico
Gaaf een coupe, wat voor één een VTR?
Ik zou als ik jou was toch gewoon even langs de citroen dealer gaan en vragen wat de kosten zijn inclusief inbouw, en anders op de sloop?? Maar dan zit je wel met inbouwen, dat moet je dan ergens anders laten doen denk ik…
Ik zeg Dealer raadplegen…
Mijn Citroens:
C5 Ligne Prestige 2.0 16V Aut. (2001) - verkocht in 2010
C4 Ligne Prestige 1.4 16V (2006) - naar iemand van familie gegaan 2011
C4 Exclusive 2.0 16v Automaat (2008) - naar iemand van familie gegaan 2012
C1 Collection (2012) huidige auto
gewoon even bij bart ebben vragen of bij devos autoschade…
en als je geluk hebt is het net als bij de c5 plug en play..
omdat de bedrading al ligt…
Het is inderdaad een VTR automaat.
Bevalt tot nu toe prima.
Dealer heb ik al wel overwogen maar ben dan bang dat je hoofdprijs betaald, maar wie weet valt het mee.
Zal morgen eens gaan vragen.
In iedergeval bedankt voor je vlotte reactie.
Gr
Rico

Totaal aantal Berichten: 1185
- XM 3.0 V6 Exclusive Aut LPG
- C5 2.0 16v Exclusive LPG G3
Weet iemand wat meer over die spiegels? Hebben die dingen gewoon 12v nodig? Of hangt er nog een computer aan? Ik mis hem namelijk best wel in mijn XM. Zou natuurlijk een leuke optie zijn!
Alles wat ontstaat, komt voort uit het denken, het is geboren uit denken, gevormd uit denken.

Totaal aantal Berichten: 1292
- 2CV 2cv6 special
Wat ik zo weet zit er geen computer aan. Er zit op de voorlijst van de spiegel namelijk een sensortje welke de lichtstekte waarneemt en aan de hand daarvan de spiegel laat ‘verduisteren’. Dus eigenlijk zou je aan 12v genoeg moeten hebben.
*2cv6 special 1986, GS club 1975, Renault R4TL Savane 1990*

Totaal aantal Berichten: 1185
- XM 3.0 V6 Exclusive Aut LPG
- C5 2.0 16v Exclusive LPG G3
Dat is iet gek dan. Ik heb een Caddy van de zaak. Zou die erg vast zitten….
Alles wat ontstaat, komt voort uit het denken, het is geboren uit denken, gevormd uit denken.

Totaal aantal Berichten: 1292
- 2CV 2cv6 special
Het kan op verschilende manieren vastzitten, dmv klein imbusje of iets dergelijks of geklikt.
Ik zou het even rustig bekijken en daarna pas eraf ‘slopen’want het is allemaal maar fragiel spul!
*2cv6 special 1986, GS club 1975, Renault R4TL Savane 1990*