Totaal aantal Berichten: 871
Geregistreerd: 03-02-2006
- C5 X Hybrid 225
- C6 (2005-2012) V6 -3.0 HDI Exclusive
- DS 9 E-Tense Rivoli+ FO
Als Citroën aangeeft dat het systeem de eerste 250000 km onderhoudsvrij is en dat je zelfs de hydraulische olie niet moet verversen, dan zou ik dit toch wel ernstig aankaarten bij Citroën. Bij mij zouden ze er niet zo makkelijk mee weg geraken, garantie afgelopen of of niet.
citroenist.
1) Visa SuperE 2) CX GTI 2400 3)XM 2.0 4)BX 14Biaritz 5)XM 2.0 Break 6)Xantia Activa TCT 7) Xantia Activa Excl. HDI 8.)ZX 14 9)Berlingo Multispace 10)C8 2.0HDI 11)C5 2.0 HDI eXCL. 12) c5 2.0 HDI Break 13)C6 V6 2.7 HDI Excl. 14) DS5 1600 Bus edition 15)C4 Grand Picasso rel.1 16)C6 V6 3.0 HDI excl. 17)C4 Grand Picasso 1600 HDI Rel2 18) c5 Tourer 2.0 HDI Excl. 19) DS7 Crossback BlueHDI 180 Aut. So Chic FO 20) DS9 E-Tense Rivoli+ FO 21) C5X Hybrid 225 Magnetic Blue 22)Berlingo 1.5 HDI 23)Berlingo M 1.5 HDI XTR 2024 FO
Ik zou éérst eens willen weten wát er stuk is!
We kunnen wel raden enzo, maar dat helpt echt niet!
Bij analyse in de garage bleek een retourleiding los te zitten.
Voor nog geen 100 euro is het weer genieten geblazen!
Totaal aantal Berichten: 1184
Geregistreerd: 16-02-2007
- XM 3.0 V6 Exclusive Aut LPG
- C5 2.0 16v Exclusive LPG G3
100 euro voor een slangetje vast zetten? Klinkt duur zat! Of hebben ze ook nog wat vervangen?
Alles wat ontstaat, komt voort uit het denken, het is geboren uit denken, gevormd uit denken.
Totaal aantal Berichten: 43293
Geregistreerd: 26-02-2005
- Overig Jaguar 3.4 litre saloon
- Overig Someca SOM 20D
- Overig Volvo C70n
Wat is nou 100 euro? Kom op zeg: probleem is opgelost en dat kost geld. Lekker belangrijk.
Ik ben niet arrogant. Ik ben de beste.
gediplomeerd Citroën Specialist!
Doneer, zo blijven we draaien!
disclaimer: al mijn adviezen komen voort uit opleidingen en professionele werkervaring. Let op, gebruik van mijn tips, trucs en adviezen geschiedt op eigen risico en autotechnische kennis is een vereiste
Totaal aantal Berichten: 1184
Geregistreerd: 16-02-2007
- XM 3.0 V6 Exclusive Aut LPG
- C5 2.0 16v Exclusive LPG G3
100 euro is toch geld. Mooi dat het snel is opgelost, dat wel. Daar mogen ze toch wel wat voor doen. Of je kunt er slecht bij, waardoor het veel werk is. Ik ben gewoon geïnteresseerd in het hoe en wat.
Alles wat ontstaat, komt voort uit het denken, het is geboren uit denken, gevormd uit denken.
Totaal aantal Berichten: 3194
Geregistreerd: 16-06-2005
- SM 2.7 Carburateur
- C5 exclusive
- Berlingo 1.4 I multispace
- 2CV special
Eén werkuur , een lek olie bijvullen en ontvetter om het terug proper te krijgen .
Wil ik er zelf niet voor aan beginnen .
Walter
Meten is weten , gissen is missen
Inderdaad.
Die LDS is namelijk nogal aan de prijs, dus dat is hooguit één uur werk geweest.
komt ie: uren 60 euro, materiaal 12 euro, leenauto 10 euro, btw 16 euro; wel zelf 2 liter LDS voor 35 euro aangeschaft.
Totaal aantal Berichten: 1184
Geregistreerd: 16-02-2007
- XM 3.0 V6 Exclusive Aut LPG
- C5 2.0 16v Exclusive LPG G3
Kijk dan is het duidelijk! 10 euro voor een leenauto is erg netjes trouwens.
Alles wat ontstaat, komt voort uit het denken, het is geboren uit denken, gevormd uit denken.
Blijkt er dus sinds de XM, bij mij met een doorgeknaagde retourleiding, niet zoveel veranderd… Kan dus ook nog bij een C6
Totaal aantal Berichten: 764
Geregistreerd: 02-11-2005
- XM 3.0 V6 bvm5 Exclusive 1998
- C6 (2005-2012) 3.0 HDI AUTO Exclusive 2009
- CX 25 GTi bvm5 ABS 1987
- SM 3.0 Carb bvm5 1974
- DS 3 DS 3 Opera
Het hydraulische leidingsysteem van het LDS systeem ( C5 - C6 ) haalt het wat betrouwbaarheid nog niet bij het LHM systeem ( SM - CX - XM ). Ook wat early mortality betreft.
Totaal aantal Berichten: 212
Geregistreerd: 13-06-2006
- C5 break exclusive
Andre
hoe bedoel je dat?
zijn de HD leidingen niet zo solide of de retouren of beide, en is LDS misschien agressiever?
Winus
mia macchina è presto per rubare