Dus wat Patje zegt, het resultaat zal gewoon een xm zijn die onderhouden word.
Als je delen gaat spuiten, doe jezelf dan een plezier en ga gewoon opzoek naar die delen bij een sloper.
En wat de mopperkont zegt, dat was exact waar ik op doelde maar stelde het wat minder expliciet. Ik zou bij een investering als overspuiten echt willen werken met een zo goed als kale koets. In ieder geval de voorruit eruit. Nu is dat afgeplakt. Het is reeel om te stellen dat die ruit een keer door steenslag of wat dan ook geswopt moet worden. Ik ben erg benieuwd hoe je lagen blanke lak daarop zullen reageren.
resumerend kunnen we dus stellen dat je je xm niet wegdoet omdat vervanging je niet verder brengt dan de ene ellende swoppen voor de andere ellende.
Naar mijn mening is er dan weinig nieuws onder de zon en zou je wellicht een betere keus hebben aan het overde landsgrenzen kijken naar een frisser exemplaar. Goedkoper en minder moeilijk gedoe met zoeken naar dingen die je dan weer werkend moet krijgen.
just my 2 cents.