Totaal aantal Berichten: 2120
- C15 C15D Grand Volume Durisotti
- C15 C15RD familiale
- Visa 11RE Plein Air
- C15 Aanhanger
- C15 C15D fourgonnette 1985
Het enige bedrijf waarvan ik weet dat ze nog zoiets maken is MC racing.
- C15 C15RD familiale
- Visa 11RE Plein Air
- C15 Aanhanger
http://passioncitroenvisa.forumactif.com/presentation-de-vos-visa-f3/visa-f2000-16s-t1040.htm
Pruttel na de facelift? HAHAHA!
Totaal aantal Berichten: 1126
- Visa GTI 115ch
- Jumpy 2 liter HDI 140 6bak Nm320
Mooie foto inderdaad die bedoel ik, die spoiler is gemaakt door Politecnic bij Grenoble en die gaten moet je er dan zelf in maken.
Mogelijk dat Billy uit Belgie zo’n spoiler bezit en die andere van DJ en daar dan de mallen van maken.
Je ziet ik heb makkelijk praten maar haat het werken met Polyester, ik zal dat dus niet doen.
Maar er zijn er ook, die er zeer bedreven in zijn.
Bouten en moeren gaan altijd los, als je Citroen voorbij Lyon en links van de Rhone komt.
VISA GTI 115 Fun, is not a straight line.
- C15 C15RD familiale
- Visa 11RE Plein Air
- C15 Aanhanger
Het is ook niet mijn favoriete werkje, maar er zijn wel erg mooie dingen mee te maken. Jij weet vast waar je over praat als je zo lang met een polyester wagen hebt gereden.
- Visa GTI 115ch
Wat een prachtige VISA die witte daar uit Toulouse, ofwel Cuq Tulsa ik weet toevallig precies waar dat is.
Die foto daar heb ik een hele tijd naar zitten kijken.Echt geweldig hoe vind je die bermlampen er op zitten.
Je ziet er zijn nog al wat VISA’s met een 16V.
En daarna de film, je zag hoe snel dat ding was, maar hier zit een 1.6 16V in.
Ook die 2 liter 16 v ZX klonk heel erg mooi.
En in die andere film mislukte zijn bocht, je kan beter blijven rijden, echter dit is spectaculairder maar je staat soms zo maar ineens stil met deze acties als dat mislukt. Niet bij die Alpine en BMW daar verliep dat prima.
Bouten en moeren gaan altijd los, als je Citroen voorbij Lyon en links van de Rhone komt.
Die filmpjes zijn wel gaaf ja! En tsja ... misschien Pruttel ooit maar eens tot rallykanon ombouwen ...
Maargoed, dit draadje gaat over mijn cabrio. Die zat er eerder uit komen te zien als rallywagen.
"Life is what happens to you, while you’re busy making other plans." (John Lennon)
Project Cabrio
- Visa GTI 115ch
DJ M, is zo stil dat hij vast elke dag aan zijn Cabrio aan het sleutelen is…
En het gaat hem goed af, want er zijn weinig vragen…
Mokka, maak er wat moois van en laat je niet opjagen…
Totaal aantal Berichten: 5464
- Xantia 1,9D
- 2CV 6 Charleston
De foto’s zien er goed uit Peter!
Citroën das très bien!!!
Citroën schaalmodellen Wat is jouw verhaal achter de interesse in Citroën?
Haha, Mokka gaat deze week een zak geld brengen, want het spuitwerk is halverwege. De spuiter (die dus inmiddels een pacemaker heeft) gaat weer langzaamaan aan de slag met de rest van het spuitwerk.
"Life is what happens to you, while you’re busy making other plans." (John Lennon)
Project Cabrio
Zak geld heb ik eind vorig jaar gebracht. Met een beetje geluk is hij begin maart helemaal gespoten en kunnen we gaan bouwen!
Project Cabrio
Totaal aantal Berichten: 5464
- Xantia 1,9D
- 2CV 6 Charleston
Mooi!
Er zit schot in de zak!
Citroën das très bien!!!
Citroën schaalmodellen Wat is jouw verhaal achter de interesse in Citroën?
- C15 C15RD familiale
- Visa 11RE Plein Air
- C15 Aanhanger
Goed zo! heb je al wat voor het interieur bedacht? Misschien is een Roland Garros interieur uit een 205 wel wat.
Nog niets bedacht, maar dat is wel een leuk idee. Echter, eerst dat ding de weg op krijgen, dan verder sparen voor het tweaken van het interieur.
Project Cabrio
Totaal aantal Berichten: 622
- (Grand) C4 Picasso BlueHDi 120 S&S
djmoqua schreef:Zak geld heb ik eind vorig jaar gebracht. Met een beetje geluk is hij begin maart helemaal gespoten en kunnen we gaan bouwen!
En?
Ik ga de spuiter eens even bellen, het is inmiddels al maart ja.
Project Cabrio