Totaal aantal Berichten: 21
- Xsara 1.6i 16v Différence
Pascal112 schreef:Ik heb nog 2 goeie setjes velgen liggen zijn orginele xsara velgen 300 per set
Hoeveel inch is dat? En heb je misschien een grotere foto?
is 15 inch velgen zijn als nieuw beide setjes zijn hetzelfde grotere fotos heb ik niet zo maar de meeste kennen de velgen wel de zeldzame vevuse velgen
Pascal112 schreef:is 15 inch velgen zijn als nieuw beide setjes zijn hetzelfde grotere fotos heb ik niet zo maar de meeste kennen de velgen wel de zeldzame vevuse velgen
Zou je me wat grote foto’s kunnen sturen?
Ik vind 16 of 17 inch toch mooier denk ik. Niemand die daar nog een mooi setje van heeft liggen?
Zouden 4x108 ET15 7Jx16H2 Naafgat 65,1 op mijn xsara passen?
Ik heb nog een mooi setje velgen voor je.. Moet je in mijn topic maar even kijken.
Totaal aantal Berichten: 5465
- Xantia 1,9D
- 2CV 6 Charleston
Timmie schreef:Pascal112 schreef:is 15 inch velgen zijn als nieuw beide setjes zijn hetzelfde grotere fotos heb ik niet zo maar de meeste kennen de velgen wel de zeldzame vevuse velgen
Zou je me wat grote foto’s kunnen sturen?
Deze zijn het:
Citroën das très bien!!!
Citroën schaalmodellen Wat is jouw verhaal achter de interesse in Citroën?
r1Ch schreef:Ik heb nog een mooi setje velgen voor je.. Moet je in mijn topic maar even kijken.
Check je pm
Timmie schreef:r1Ch schreef:Ik heb nog een mooi setje velgen voor je.. Moet je in mijn topic maar even kijken.
Check je pm
Heb nog niks van je ontvangen…
En de inbox is niet vol
r1Ch schreef:Timmie schreef:r1Ch schreef:Ik heb nog een mooi setje velgen voor je.. Moet je in mijn topic maar even kijken.
Check je pm
Heb nog niks van je ontvangen…
En de inbox is niet vol
Nu wel?;)
Ik wil eventueel de voorkant van de Xsara nog iets gaan verlagen. Nu heb ik daar helemaal geen ervaring mee. Zijn er nog dingen waarop ik moet letten kwa maat van de veren bijvoorbeeld?
Neem veren van een goed merk. H&R , Eibach, enz.. Ik heb ze destijds bij dutchpowertrading.nl besteld.
Na monteren van de veren de auto even opnieuw uit laten lijnen.
voorbeeldje van voor en na
Citroen DS4 thp200 Sport Chic
vorige bolides:
Peugeot 206 SW 2.0 GTi Citroën Saxo 1.6 16V VTS | Citroën xsara Coupe VTR | Seat Leon Cupra 4 2.8 V6 24v
Citroën xsara Coupe VTS HDi | Citroën ZX 16V | peugeot 205 XS 1.4i
Zijn er nog bepaalde maten van veren? Mijn zus heeft namelijk nog een setje veren liggen van een Renault Clio. Zouden die passen?
Timmie schreef:Zijn er nog bepaalde maten van veren? Mijn zus heeft namelijk nog een setje veren liggen van een Renault Clio. Zouden die passen?
nee dat gaat zowiezo niet passen. volgens mij heb je -30mm veren en -40mm veren. Als je nog lager wil zul je aan een schroefset moeten gaan.
Citroen DS4 thp200 Sport Chic
vorige bolides:
Peugeot 206 SW 2.0 GTi Citroën Saxo 1.6 16V VTS | Citroën xsara Coupe VTR | Seat Leon Cupra 4 2.8 V6 24v
Citroën xsara Coupe VTS HDi | Citroën ZX 16V | peugeot 205 XS 1.4i
Ik moet zowel voor als achter nieuwe remblokken zetten. Nu ben ik een beetje op het internet aan het zoeken om deze te bestellen. Heeft iemand ervaring met het bestellen van remblokken op internet en zo ja, op welke site?