Hoi allemaal,
Ik wil aan het plafond van de C15 een handvat maken, gewoon om lekker tijdens het rijden vast te pakken. Vraag is, hoe dik is het plaatwerk van het dak ongeveer? Met andere woorden, welke maat parkertjes zou ik kunnen gebruiken?
Cheerio!
vaas
PS Joost, ik heb hier nog steeds een flesje witte wijn met jouw naam erop staan
Akelig dun…wél zit er net boven het portierraam een dubbel stukje materiaal.
Het beste haal je je hemeltje eruit, dan zie je wat je allemaal kan,met een flinke platte schroevendraaier plop je de plastic stopjes eruit
5 februari 1878 | rue Lafitte 44 | Paris
2CV6 (1983)
C5 Break (2005)
Totaal aantal Berichten: 2120
- C15 C15D Grand Volume Durisotti
- C15 C15RD familiale
- Visa 11RE Plein Air
- C15 Aanhanger
- C15 C15D fourgonnette 1985
Ik dacht dat een Visa ook handvatjes had aan de passagierskant en bij de achterportieren.
Gewoon op de sloperij zo’n handvat loshalen in een of andere auto, dan kun je meteen zien hoe je ‘m weer vast moet maken
Da’s wel bijzondere wijn, dat ‘ie al verkleurd is! Maar dat is waar ook. Ben je lid van de Visa-club? Volgende week zondag is de nieuwjaarsborrel in Beneden Leeuwen, dat is voor jou ook in de buurt, en ik ben wel van plan om te gaan
Ik had al zo’n voorgevoel dat dat plaatwerk flinterdun is. Ik krijg tijdens lange ritten last van spierpijn in mijn rechterschouder (heb RSI) dus heb eigenlijk een handvat nodig in het midden van het dak. Ik zal het hemeltje er eens af halen, kijken wat de opties zijn.
Joost: Inderdaad niet zo’n goeie wijn als ie van rood naar wit verandert. Je krijgt een andere. Ik ben geen lid van de Visa-club en zit volgend weekend voor optredens in Terneuzen. Kom je anders wel eens in de buurt van Eindhoven? PM me anders maar je postadres, hopelijk is de wijn dan nog rood als ie aankomt