Ik heb in het ‘te koop’ gedeelte een AX te koop gezet. De auto is netjes rijdt lekker en is goedkoop.
Waarom is er zo weinig animo voor een dergelijke goedkoop te rijden auto?
Ik heb wel een paar onzin-biedingen gehad of mensen die niet reageren op mijn mailtjes.
Kom alsjeblieft niet met het verhaal dat de autohandel zo slecht is…..
C1 Ambiance 2006
Totaal aantal Berichten: 7072
- BX Sport MK2
- AX GT chic
Ax is over het algemeen al een wat oudere auto. Belastingvrije Visa`s verkopen ook niet best hoor.
Bx, its not just a car! its a lifestyle!!!!
Totaal aantal Berichten: 2864
- C5 PhII 1.8 16V 'Athena'
- ID/DS DSuper
Ik heb in Deventer ook al een lange tijd een zeer knappe AX zien staan, die maar niet verkocht wordt…
Blijkbaar zijn mensen niet meer gecharmeerd van zo’n klein onveilig lawaaibakkie zonder ABS, stuurbekrachtiging en airbags.
De liefhebber weet de auto vaak wel op waarde te schatten, maar die zijn meestal al voorzien.
Alle anderen moeten echt over de streep getrokken worden of enthousiast gemaakt worden door AX-rijders (M/V), anders kijken ze al snel naar wat anders/ jongers.
Succes en houdt moed!
‘Spirit of avant-garde’
Definieer ‘goedkoop’? Een (goede) AX moet je toch onder de € 500 kunnen vinden, aangezien je ook platgebombardeerd wordt met 205jes die maar niet opgeven (ik raak vandaag de 350.000km aan, en die van mij was gratis?!), dus als jij € 900 dan bijvoorbeeld goedkoop vindt?!
EDIT: als je een auto binnen 2 maanden na tenaamstelling weer te koop aanbiedt worden veel mensen ook wel eens achterdochtig…
René de Winter schreef:Hoi,
Ik kan een AX 1.1i TGE 4-drs uit 1994 kopen met ruim 2 ton op de teller. Morgen ga ik kijken en een stukkie rijden. De vraagprijs voor al dit moois is nog geen E 500,00…
Volgens de verkoper loopt hij nog goed en is er vorig jaar nog onderhoud gepleegd. Denk aan bandjes, uitlaat en remmen.
Wat is jullie advies? Doen voor die E 500,00
Kan een 1.1i-tje deze km stand aan? Wat zit er qua onderhoud nog allemaal aan te komen?Mijn bedoeling is om een jaartje of 2 lekker goedkoop te rijden.
Graag jullie advies.
Citroën-loos (maar wel nog een paar BX-onderdelen: zie Aangeboden http://www.citroen-forum.nl/forums/viewthread/220826/ )
Ik heb mijn AX nu voor 695 euro te koop staan en vind dit een redelijke prijs voor een dergelijke auto.
Toen ik hem mocht heb ik een aantal dingen aan de auto vervangen om hem bedrijfszeker te maken. Dat heeft hij trouwens bewezen de afgelopen maanden.
Dat ik toevallig tegen een andere auto aan loop was niet te voorzien….
In deze dure tijden had ik verwacht dat er vraag zou zijn naar goedkoop te rijden auto’s.
Mijn vriendin rijdt een C1, die zijn onbetaalbaar!
C1 Ambiance 2006
Totaal aantal Berichten: 492
- 2CV 2cv6
- AX AX 1.1i SPOT
Veel mensen snappen “oud” en “goedkoop” in 1 zin misschien niet.
(Net als de opmerking over onze eend “vast heel moeilijk om zelf te doen zeker?”. Nee joh, dat ding is ontworpen om zelf te kunnen!!)
2CV 1985
Verkocht!
Niet helemaal voor wat ik er voor wilde hebben, maar wel met een goed gevoel!
Nu ga ik een Saxo kopen.
C1 Ambiance 2006