bij mijn auto in achter uit zetten kreeg ik de melding storing parkeerhulp, alle sensors proper gemaakt, storing bleef, ook merkte ik dat mijn achteruitrijlichten beiden stuk waren, vervangen, storing blijft, iemand een idee waar ik moet zoeken ?
xm 21td 95’
Totaal aantal Berichten: 1806
- C3 1.2 Max EAT6
- 2CV Spécial
- 2CV AZ
sensor stuk ... bedrading checken.
Citroën 2CV AZ-A Bleu Weekend
Citroën 2CV6 spécial Rouge de Castille (.•\=/•.)
Citroën C3 1.2 Max EAT6 Noir Perla Nera
ja, zal hem misschien best laten uitlezen dan, zouden die twee kapotte achteruitrijlichten ermee te maken kunnen hebben ?
xm 21td 95’
Totaal aantal Berichten: 1806
- C3 1.2 Max EAT6
- 2CV Spécial
- 2CV AZ
Blijft een Citroen, kan geen kwaad deze eerst te vervangen
Citroën 2CV AZ-A Bleu Weekend
Citroën 2CV6 spécial Rouge de Castille (.•\=/•.)
Citroën C3 1.2 Max EAT6 Noir Perla Nera
uit laten lezen, lexia gaf linker voor sensor defect, had ook nog emmisiestoring gekregen, en oranje lampje dat bleef branden, daar gaf lexia brandstof drukmeter aan de pomp voor op, het ging om een tijdelijke storing, dus hopen maar dat ze niet meer terug komt, voor de sensor is de kostprijs 80 euro inclusief plaatsing, zal misschien eerst nog eens proberen goed de contacten proper te maken, wie weet .. uitlezen was gratis, ben wel klant daar
xm 21td 95’
Totaal aantal Berichten: 820
- C6 (2005-2012) 2.7 HDiF Exclusive
Gewoon vervangen die sensor. Werkt of is stuk. Als ie nu niet gaat, dan wel over 3 maanden. Heb hier hetzelfde gehad.
Domme vragen bestaan niet.
uiteindelijk sensors vervangen, waren er twee kapot, kosten 75 euro t’stuk inclusief, ik wist wel niet dat ze er vooraan zo makkelijk uit gingen, zijn gewoon aparte stukken die er uit moeten worden getrokken, geen bodemplaat losmaken, nee gewoon uit klikken en klaar, garage heeft er nu wel contact vet op gedaan, zodat er niet meer zo snel water aan kan
xm 21td 95’
nog geen week later, jawel parkeerstoring, uit laten lezen, achterste 2 binnen defect, zijn er al 4 nu, zou het toch aan de langdurige winter liggen ?
xm 21td 95’