Bij toeterende auto’s moet je je gewoon eens rustig uitrekken, in de ogen wrijven en dan t e r g e n d l a n g z a a m o p t r e k k e n . . .
Deed ik ook toen een automobilist achter me z’n toeter moest oefenen omdat ik niet rap genoeg weg was met m’n skoetertje
Schijt aan originaliteit.
Totaal aantal Berichten: 15438
- 2CV Special
- BX 16 TRS
- XM 2.5 TD Pallas
De dag dat je je dagelijkse bezigheden ingrijpend moet aanpassen op je lichamelijke conditie is zwaar klote, ik vrees er dagelijks voor.
Sterkte, moedig dat je een besluit hebt genomen. Het is soms erg aantrekkelijk om je eigen kunnen voorbij te streven.
Totaal aantal Berichten: 27884
- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
moeilijke beslissing.
sterkte met je gezondheid.
en doe rustig aan moet zoeken, hoop dat je een goede auto vind.
en niet 1 die je weer binnen een paar weken in de steek laat
Proficiat met je beslissing, daar heb je wel lef voor nodig
Veel plezier met de volgende hydropneumaat
Lelijke Eend schreef:Deed ik ook toen een automobilist achter me z’n toeter moest oefenen omdat ik niet rap genoeg weg was met m’n skoetertje
Dan toeter ik ook, die gasten weten niet dat ze gewoon RECHTS horen te rijden, en NIET in het midden
Bram, Succes man,,het is weer spannend…bx?
Totaal aantal Berichten: 2039
- BX 14E
- C1 C1 Selection
Bram, tijd voor een eend, lekker waggelen en iedereen snapt dat het niet niet meer zo snel wil dus geeft je wel de ruimte
15D ruilen tegen een 11i?
Nissan X-Trail ‘17
C1 Selection pack look 5d, ‘16 (Wit…)
BX 14E ‘86 (Blanc Cremant)
Ex: BX 16RS, BX 14TE, Saxo, Xantia Break TD, Xsara Picasso HDi Excl, C1 Sed, 2CV6 Club, C5 break HDi, C1 Ambiance, C5 Tourer, C4GP Excl
De Saxo is inmiddels verkocht (morgen komt ie hem ophalen) en ik heb vandaag een hele fraai uitziende BX 19 TZI gekocht, kleur Rood met pas 127.000 originele km’s er op.
Maar daarvoor open ik een nieuw draadje in de BX afdeling.
Deze zet ik op slot.