Ik heb last van lekkage in mijn visa, de mat bij de bijrijders stoel is doorweekt. Ik heb de vloerbedekking maar losgehaald en het omhoog gezet zodat het kan drogen. Maar leuker zou zijn als ik wist waar het vandaan kwam en het op kon lossen.
http://www.mijnalbum.nl/Foto=OI8G76BD
Ik heb een beetje lekkage op de antenne. Maar daarvan wordt alleen mijn “hemeltje” vochtig. En ik gok dat ik die gewoon moet loshalen en er wat kit tussen kan doen?
Verder heb ik geen echt boeiende gaten kunnen ontdekken. Bij mijn schutbord is de horizontale rand aardig doorgerot. Maar het lijkt er niet op dat het daardoor naar binnen zou kunnen gaan.
Zijn er standaard kwalen waar het door kan komen?
Weet trouwens iemand hoe je het schutbord helemaal kan controleren zonder direct iets extreem te slopen?
Bij mij zit het meeste vocht in het midden. Of dat is gewoon het laagste punt kan natuurlijk ook Maar daarvoor zit ook zo’n soort richel dus je zou verwachten dat het dan ook daar in zou gaan staan.
Vroeg me trouwens af of je zonder veel problemen die roosters er uit kan halen en of je dan via de achterkant bij schutbord komt om die te controleren.
koelvloeistof????
hoe zou het daar moeten komen dan? behalve dan dat ik een fles omgegooid zou moeten hebben
Totaal aantal Berichten: 771
Geregistreerd: 26-01-2005
- BX 1600 tzi automaat
Dat komt dan uit je kachelradiateur
Citroen Bx 1.6 TZI Automaat 1991 117.000km
Citroen Jumpy 2020 6700km
Citoen C5 exclusieve 2006 172.000
Peugeot 205 generation 1997 101.000km
Peugeot 205 xad bestel 295.000
en eh… hoe weet ik dat?
Totaal aantal Berichten: 771
Geregistreerd: 26-01-2005
- BX 1600 tzi automaat
Ik weet niet hoe dat bij een visa zit maar dan moet het bij je kachel vandaan komen dan moet je onder je dashboard kijken.
Een bx heeft er ook wel eens last van.
Citroen Bx 1.6 TZI Automaat 1991 117.000km
Citroen Jumpy 2020 6700km
Citoen C5 exclusieve 2006 172.000
Peugeot 205 generation 1997 101.000km
Peugeot 205 xad bestel 295.000
maar… dan zou ik koelvloeistof moeten kwijt raken neem ik aan… En dat doe ik niet meer sinds ik het inlaatspruitstuk heb verwisseld.
Wil best kijken hoor, daar niet van Zal de vraagbaak er maar eens bij pakken.
Rataplan schreef:mis je koelwater?
De kleur en of geur.
Je kachel zit namelijk daar in de buurt.
Hoe je die roosters weghaald weet ik in 1 twee drie niet.
Maar als je alleen water in het midden hebt kan dat dus best ook alleen van je antenne komen.
Mijn schutboord is ook behoorlijk aangevreten door het roest monster.
Maar heb nog geen tijd gehad om actie te ondernemen.
Kleur kunnen jullie op de foto zien. Het is bruinig.
Alleen van mijn antenne lijkt me stug, dat drupt recht naar beneden en is ook niet onwijs veel. Feit blijft dat ik er wat aan moet doen natuurlijk…
kan langs de vooruit binnen komen als onderaan de rand wat weggeroest is
zit in de wielkassen de stop van de chassisalken nog op zijn plaats?
je mist geen enkele stop in de vloer?
tuinslang test is zeker aan te raden
Benz C200D break elegance 2004, 2*Saab 9-5 SE estate 2.0T 2000, Renault Matra Avantime 2.2dci privilege 2*2003, Renault Twingo Kuifje 1.2 2002, Porsche 944/1 1984, Honda Jazz 1.4 idsi 2005, Honda Camino 1986, Lexus ct200h 2017
Ik zou ook even met de tuinslang klooien. Dat is eenvoudig en snel.
Schijt aan originaliteit.
ik bedenk net iets, hoe ziet de bak onder je voorruit er uit?
langs de motorzijde heb je daar veel roest, neem het deksel waar je krik tegen zit er eens af en kijk eens binnenin
hoe zit het trouwens met de afloop van die bak, toch niet verstopt?
Benz C200D break elegance 2004, 2*Saab 9-5 SE estate 2.0T 2000, Renault Matra Avantime 2.2dci privilege 2*2003, Renault Twingo Kuifje 1.2 2002, Porsche 944/1 1984, Honda Jazz 1.4 idsi 2005, Honda Camino 1986, Lexus ct200h 2017
ik snap niet helemaal wat ik er af moet nemen…
Hier zijn nog wat foto’s
Rataplan schreef:Zit dat gat achter de krik ook bij een visa?
natuurlijk hoe kom je anders aan de ruitenwisser motor?
kijk even op mijn foto daar is die plaat weg, ze zit normaal gemonteerd met 4 schroefjes, 2 links en 2 rechts
bij Caroline hangt de wiel-sleutel nog tegen de plaat
http://www.mijnalbum.nl/Foto=QXWHSWQC
4 schroefjes los en neem de plaat met isolatie en al in 1 keer weg (isolatie niet lostrekken, is niet nodig)
Benz C200D break elegance 2004, 2*Saab 9-5 SE estate 2.0T 2000, Renault Matra Avantime 2.2dci privilege 2*2003, Renault Twingo Kuifje 1.2 2002, Porsche 944/1 1984, Honda Jazz 1.4 idsi 2005, Honda Camino 1986, Lexus ct200h 2017
ok, ga ik proberen vrijdag ofzo.
Totaal aantal Berichten: 1613
Geregistreerd: 04-12-2003
- 2CV 2cv6 Special
- DS 3 1.2 Vti
- C3 Pluriel 1.6 16V Sensodrive
- DS 5 1.6 BlueHDI Business Executive
Ik zou ook even het rubber rond de voorruit controleren. En via de dakantenne zou goed kunnen.
Maar lekkage via de parafan-bak kan ook, het rot daar vaker. Haal alles bladeren en bloesem ook weg daar. Kijk ook even naar de felsnaad in de motorruimte van de parafan-bak. Zit een rubbertje op, daaronder rot het vaak. Ik zie bij jou ook al enige roest daar.
Handjes schreef:Ik zou ook even het rubber rond de voorruit controleren. En via de dakantenne zou goed kunnen.
Maar lekkage via de parafan-bak kan ook, het rot daar vaker. Haal alles bladeren en bloesem ook weg daar. Kijk ook even naar de felsnaad in de motorruimte van de parafan-bak. Zit een rubbertje op, daaronder rot het vaak. Ik zie bij jou ook al enige roest daar.
Ik vertrouw zelf die roest (er zit ook een gat) bij de felsnaad onder die isolatiebeplating niet erg. Stel dat daar echt een gat zit, loopt het dan de paravanbak in of via het schutbord de passagiersruimte? Daar moeten we echt naar kijken als ik langs kom.