Een tijdje terug had ik tussen 100 en 120 km per uur trillingen in het stuur. Ik heb de banden opgepompt maar dat hielp niks. Dus toen dacht ik dat ik de wielen maar eens moest uit laten balanceren. Maar nu geeft hij de trillingen ook al bij lage snelheden. Kan dit ook met onbalans te maken hebben of moet ik nu ergens anders aan denken. Momenteel los ik het probleem op door gewoon hard te rijden
Xantia 1.9 TD Break
Ik ben er zelf al achtergekomen. Ik zag ineens dat mijn rechter voorband scheef af was gesleten. Bij de kwik-fit bleek dat de band hoogteslag had gekregen doordat er lucht tussen het karkas en het rubber kwam. Ik heb ook nog eens heel erg geluk gehad want op sommige plekken zat geen rubber meer. De band was gewoon oud, profiel was nog goed genoeg maar dat wil dus niet altijd wat zeggen
Xantia 1.9 TD Break
Verder rijdt hij perfect! Tot nu toe de beste auto die ik heb gehad.
Begint alleen sinds gisteren een lampje te knipperen (peilstokje), Maar het niveau staat precies tussen min en max. Maar verder een superauto. Gezien de afstanden die ik rijd absoluut geen overbodige luxe zo’n Xantia
Xantia 1.9 TD Break
Ralph schreef:Begint alleen sinds gisteren een lampje te knipperen (peilstokje), Maar het niveau staat precies tussen min en max. Maar verder een superauto. Gezien de afstanden die ik rijd absoluut geen overbodige luxe zo’n Xantia
Is een Citroen Kwaaltje, niet alleen de Xantia heeft er last van.
Vaak knippert dat ding ook als de auto scheef heeft gestaan, vertrouw er echter niet teveel op, handmatig controleren is verstandig. Ik gooi er altijd een scheutje bij (c.a. ,5L), dan stop dat lampje vanzelf met knipperen
Dat ze bij Citroen niet een keer wakker worden en er iets aan doen