40 van de 44
« Eerste  < Vorige 38 39 40 41 42 Volgende >  Laatste »
   
De CX 2400 GTi van Graddus, ai, ca chauffe
MonsieurGrat
> 600 berichten
RankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 653
Geregistreerd: 14-06-2009

- CX 2400 GTi
Gepost: 18 augustus 2010 09:17 PM
  [ # 586 ]

netjes hoor, welkom thuis. hoop dat het allemaal goed bevallen is.. toch raar he., op vakantie en dan niet eens een tegenvaller hebben?

M. Grat ne supprime pas la surface, il creuse profondément en bas au-dessous de cela

Monsieur Grat

Monsieur Grat on Flickr

Monsieur Grat @ WordPress

Profiel  
 
JaapJ
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 3000
Geregistreerd: 20-07-2007

- C5 Break 2.0i 16v Exclusive
Gepost: 18 augustus 2010 10:00 PM
  [ # 587 ]
hogervp schreef:

1 op 5, dat valt niet mee. Ons Bertje presteert in vakantie outfit zo ongeveer op 1 op 9. Met een kruissnelheid van circa 95/h.
Maar welkom thuis weer! Ik zal even wat foto’s kijken. De combinatie is en blijft een pracht om te zien.

Patrick

Foto’s ? waar ?

Profiel  
 
Gepost: 11 januari 2011 10:03 PM
  [ # 588 ]

Als ik mijn topic al in augustus/op pagina acht moet gaan zoeken, dan geloof je toch bijna niet dat er mensen zijn die de CX geen geschikte auto voor alledag vinden. ‘Gelukkig’ heb ik ook weer eens iets te melden. Er lag al een poos een nieuwe elektronische spanningsregelaar in de CX om de oude 2CV regelaar die er voor de zomer in gekomen is te vervangen. De mechanische regelaar fluctueerde nogal in spanning en omdat de lpg-installatie juist die spanningswisselingen op pikt om sneller te kunnen reageren op het gas resulteerde dat in onregelmatig oppakken bij optrekken met half gas. Na het monteren van de nieuwe regelaar (die overigens niet goed was en dus al in de retourbak ligt) ging plots de grote rode stoplamp branden samen met het oliedruklampje. Olie genoeg, dus dat was het niet. De oliedrukzender zit helemaal aan de andere kant van het blok dan waar ik bezig was, dus de kans dat ik aan de verkeerde bedrading heb zitten frunniken is klein. Na telefonisch overleg met de guru de stekker van de oliedrukzender gehaald, geen verandering. De twee polen in de zender doorverbonden, lampje uit. Draadje er weer van tussen, lampje blijft uit, stekker er weer op, lampje blijft uit. Eindelijk eens een CX-waardige storing? Waarschijnlijk slijtage op de printplaat in de lunule, want een beetje frunniken met de stoplamp/testknop levert een wisselend resultaat op. Als er nog iemand gelijkaardige ervaringen heeft, hoor ik dat natuurlijk graag. Voorlopig maak ik me in elk geval geen zorgen, want als het lampje ook brand met de stekker van de zender is er in elk geval niets mis met mijn oliedruk.

Profiel  
 
bogaard77
> 25000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 25639
Geregistreerd: 31-07-2003

- Ami 6
- SM 2.7 i.e.
Gepost: 11 januari 2011 10:05 PM
  [ # 589 ]

krijg ik mn oude regelaartje terug?

Zelfbenoemd Citroën Specialist!
Main Entry: bo·gart
Pronunciation: ‘bO-“gärt
Function: verb
1 : BULLY, INTIMIDATE.
2 : to use or consume without sharing. <don’t bogart that joint, pass it over>

Profiel  
 
Gepost: 11 januari 2011 10:10 PM
  [ # 590 ]

Ja hoor, ik zal hem bij je bier leggen (maar voorlopig zit ie er dus weer in, omdat de nieuwe regelaar niet regelde).

Profiel  
 
bogaard77
> 25000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 25639
Geregistreerd: 31-07-2003

- Ami 6
- SM 2.7 i.e.
Gepost: 11 januari 2011 10:12 PM
  [ # 591 ]

okidoki!

Zelfbenoemd Citroën Specialist!
Main Entry: bo·gart
Pronunciation: ‘bO-“gärt
Function: verb
1 : BULLY, INTIMIDATE.
2 : to use or consume without sharing. <don’t bogart that joint, pass it over>

Profiel  
 
Gepost: 14 januari 2011 06:18 PM
  [ # 592 ]

Vandaag de CX opgehaald bij het schadebedrijf, het ontsierende deukje in mijn linkerachterscherm dat er bij aankoop al in zat is er netjes uitgewreven.

Profiel  
 
waterman
> 40000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 43336
Geregistreerd: 26-02-2005

- Overig Jaguar 3.4 litre saloon
- Overig Someca SOM 20D
- Overig Volvo C70n
Gepost: 14 januari 2011 07:16 PM
  [ # 593 ]

Incl. het compleet roestvrij maken van de rest van de wagen mag ik aannemen haha

Ik ben niet arrogant. Ik ben de beste.
gediplomeerd Citroën Specialist!

Doneer, zo blijven we draaien!

disclaimer: al mijn adviezen komen voort uit opleidingen en professionele werkervaring. Let op, gebruik van mijn tips, trucs en adviezen geschiedt op eigen risico en autotechnische kennis is een vereiste

Profiel  
 
tilanus
> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 5999
Geregistreerd: 03-01-2007

- C4 (2004-heden) berline Image
- C5 X Shine Hybrid 225
Gepost: 14 januari 2011 07:18 PM
  [ # 594 ]

Dat kan na het spuiten toch wel?  Mr. Green

Profiel  
 
Gepost: 14 januari 2011 08:09 PM
  [ # 595 ]

Ik wilde eerst de dragende gedeeltes nog wat laten aanroesten alvorens ik met het cosmetische aspect verder ga Very Happy

Profiel  
 
cxj
> 1200 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 1250
Geregistreerd: 11-05-2007

Gepost: 14 januari 2011 09:01 PM
  [ # 596 ]

haha

Profiel  
 
yke
> 800 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 859
Geregistreerd: 30-10-2004

- CX 2400 GTI
Gepost: 14 januari 2011 11:17 PM
  [ # 597 ]
graddus schreef:

Ik wilde eerst de dragende gedeeltes nog wat laten aanroesten alvorens ik met het cosmetische aspect verder ga Very Happy

what Dat zou ik nou nooooit doen! Laughing

Profiel  
 
Gepost: 05 februari 2011 11:39 PM
  [ # 598 ]

Gisteren viel me op dat de CX wel heel enthousiast olie stond te druppelen, geen lhm, maar gewone motorolie. Klein onderzoek wees uit dat de oliedrukzender de oliedruk naar buiten het blok aan het zenden is. Tijd voor een nieuwe dus.

L1120398

Profiel  
 
Gepost: 06 februari 2011 08:14 PM
  [ # 599 ]

Vanmiddag de oliedrukzender nog even gedemonteerd, dit is wel degelijk de oorzaak van de lekkage. Morgen even kijken of ik een nieuwe kan scoren, dan kunnen we daarna weer drupvrij verder zweven.

Profiel  
 
fluidphreak
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 2259
Geregistreerd: 28-04-2006

- CX 2400 GTi
- ID/DS DS 21 Pallas hydraulique
Gepost: 06 februari 2011 09:13 PM
  [ # 600 ]

Ach, could be worse… Smile Succes ermee!

Profiel  
 
 
40 van de 44
« Eerste  < Vorige 38 39 40 41 42 Volgende >  Laatste »
 
© Citroën-Forum 2003 - 2025 | adverteren
Facebook