2 van de 2
 < Vorige 1 2

Aankoop C4
Tommos89
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 92

- C4 (2004-heden) 1.6 16V VTS Coupe
Gepost: 14 januari 2011 11:05 PM
  [ # 16 ]

Ja maar het probleem is dat ik niet kan registeren omdat ik geen VIP code of zoiets heb??

Profiel  

Citrovier
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 59

Gepost: 14 januari 2011 11:08 PM
  [ # 17 ]

Bij registreren komt het secuur. Je moet goed op hoofdletters letten en je krijgt geen waarschuwing als je wachtwoord niet goed is. 4 letters en 4 cijfers als wachtwoord werkt iig wel. Verder moet je de naam CitroSport invoeren. Ook weer letten op hoofdletters.

Profiel  

Tommos89
< 100 berichten
Rank

Gepost: 14 januari 2011 11:10 PM
  [ # 18 ]

Top ga het meteen proberen!! Bedankt voor je reactie!!

Profiel  

Tommos89
< 100 berichten
Rank

Gepost: 14 januari 2011 11:50 PM
  [ # 19 ]

Voor diegene die dit wat zegt; Ik had vandaag overigens tijdens het lampje nog wel een moment dat het lampje service ging branden. Na een halve minuut sprong het vanzelf weer uit. In de handleiding stond dat het om een minder erge storing zou gaan. Gaat het hier vaak om dezelfde storingen of kan dit enorm verschillen?

Profiel  

tilanus
> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 5999

- C4 (2004-heden) berline Image
- C5 X Shine Hybrid 225
Gepost: 14 januari 2011 11:53 PM
  [ # 20 ]

Ik zou er gewoon een keertje mee langs een dealer rijden en even uit laten lezen en resetten. Heb je meteen duidelijkheid omtrent de oorzaak van de melding.

Profiel  

Marcel174
> 100 berichten
RankRank
Totaal aantal Berichten: 152

- C4 (2004-heden) Coupe 1.6 HDI 110
Gepost: 15 januari 2011 06:26 PM
  [ # 21 ]

Niet toevallig gereden met de Cruise Control aan toen het lampje ging branden?

Wil wel eens voorkomen.
Het wieltje op het stuur oxideert.
Effe het wieltje een tijdje op en neer draaien en weg is het probleem.

Anders gewoon effe naar de dealer rijden of de zoekfuntie proberen
Zou het verder niet weten wat het kan zijn.

Gelukkig rij ik al een jaar storingsvrij..

Gr Marcel

Profiel  

Tommos89
< 100 berichten
Rank

Gepost: 15 januari 2011 11:06 PM
  [ # 22 ]

Nou vandaag was het dan eindelijk zover! Ik heb de auto volledig schoongemaakt, zowel van binnen als van buiten! Gelukje was dat de Resolfen’s nu ook eens goed onder handen konden worden genomen, deze zijn nu dus ook brandschoon! Om mijn belofte na te komen heb ik zojuist bij mijn profiel de foto’s geplaatst! Let niet op de winterbanden die er nog op zitten, heb overigens bij één foto de velgen er even voor gezet om te zien hoe het er straks uit komt te zien in de zomer.

Ik heb daarnaast het leer behandeld en gereinigd en de gordels ingespoten met cockpitspray na jullie tips! Nou de gordels rollen weer razendsnel op dus dat heeft zeker gewerkt. Verder heb ik er gewoon verschillende rondjes mee gereden en geprobeerd de smile van m’n gezicht te krijgen maar dat is tot dusverre nog niet gelukt! Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden maar dat zal ik ongetwijfeld nog wel te horen krijgen!

Profiel  

2cvMaarten
> 1200 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 1293

- 2CV 2cv6 special
Gepost: 16 januari 2011 02:44 PM
  [ # 23 ]

Je kan nu wel alleen maar de foto’s op dat keine formaat kijken, maar ziet er zo wel mooi uit!!
Veel rijplezier gewenst in ieder geval

*2cv6 special 1986, GS club 1975, Renault R4TL Savane 1990*

Profiel  

Tommos89
< 100 berichten
Rank

Gepost: 16 januari 2011 09:05 PM
  [ # 24 ]

Hoe kan ik de foto’s dan groter krijgen want hij zeurde al een paar keer dat de foto’s niet groter dan een bepaald formaat mogen zijn. Ik heb overigens ook nog een paar andere vraagjes, ik mis namelijk de dopjes die op de vloer bij de matten horen. ( de pinnetjes waar je de matten aan vast klikt ) Verder wil ik eigenlijk graag weten hoe ik ervoor kan zorgen dat de auto automatisch vergrendeld wanneer ik begin te rijden. Deze optie staat namelijk wel in het menu maar ik kan deze niet aan of uit zetten. Tot slot wil ik weten wat voor ruitenwissers jullie hebben, ervoor betaald hebben en jullie aanraden. Ik heb zelf namelijk Bosch aerotwins gezien maar daar vroegen ze al de hoofdprijs van 65 euro voor dus zou vantevoren graag eerst weten wat jullie ervaringen daar mee zijn.

Profiel  

Melchior
> 800 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 839

Gepost: 16 januari 2011 10:01 PM
  [ # 25 ]

Automatisch vergrendelen, was dat niet door de knop voor vergrendelen even twee tellen vast te houden?

Die Bosch wissers heb ik twee weken geleden voor € 36,- (set) gekocht. Blijkbaar verschillen de prijzen dus nogal. Ik was toen eerst bij de Glasgarage en daar kost een set Valeo maar liefst € 84,-! Ik was daar omdat Action uitverkocht was. Geloof het of niet, maar die bevallen mij het beste! Die kosten € 2,99 per stuk en je ziet geen verschil! Links moet je de 71 cm en rechts de 61 cm hebben. Bij de rechter moet je een klein hoekje kunsstof wegsnijden omdat die als het ware op z’n kop komt te zitten, maar dat wijst zich wel.

Volvo V60 Twin Engine 2015
Fiat Panda Twinair 2014

‘Je mist meer dan je meemaakt’

Profiel  

2cvMaarten
> 1200 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 1293

- 2CV 2cv6 special
Gepost: 17 januari 2011 09:24 AM
  [ # 26 ]
Tommos89 schreef:

Hoe kan ik de foto’s dan groter krijgen want hij zeurde al een paar keer dat de foto’s niet groter dan een bepaald formaat mogen zijn. Ik heb overigens ook nog een paar andere vraagjes, ik mis namelijk de dopjes die op de vloer bij de matten horen. ( de pinnetjes waar je de matten aan vast klikt ) Verder wil ik eigenlijk graag weten hoe ik ervoor kan zorgen dat de auto automatisch vergrendeld wanneer ik begin te rijden. Deze optie staat namelijk wel in het menu maar ik kan deze niet aan of uit zetten. Tot slot wil ik weten wat voor ruitenwissers jullie hebben, ervoor betaald hebben en jullie aanraden. Ik heb zelf namelijk Bosch aerotwins gezien maar daar vroegen ze al de hoofdprijs van 65 euro voor dus zou vantevoren graag eerst weten wat jullie ervaringen daar mee zijn.

Die dopjes van je vloermatten zul je bij dealer of bij sloperij (bart ebben) kunnen halen, zal niet veel kosten!
Automatisch vergrendelen is de knop 5 seconden ingedrukt houden en dan geeft de boordcomputer aan dat automatisch vergrendelen is ingeschakeld. Zodra je harder dan 10km/h rijd dan schakeld deze automatisch in.
Ruitenwissers kan je ook op ebay shoppen, het blijft een kwestie van vergelijken. Volgens mij is het zelfs zo dat je de rubber los kan vervangen weet alleen niet zeker of dat bij valeo of bosch is.

Foto’s daar moet je even een acount aanmaken bij photobucket of een andere site en vandaaruit kan je foto’s oploaden en dan de link plakken. Staat vast en zeker ergens hier uitgelegd hoe dat precies werkt!

*2cv6 special 1986, GS club 1975, Renault R4TL Savane 1990*

Profiel  

Tommos89
< 100 berichten
Rank

Gepost: 18 januari 2011 08:20 PM
  [ # 27 ]

Vandaag nieuwe ruitenwissers gehaald, uiteindelijk zijn het de Bosch aerotwins geworden. Kon ze uiteindelijk voor 32 euro krijgen hier bij Velba ipv 65 euro bij afzetters op internet. Nja het blijft schijnbaar de kunst om rond te kijken, in ieder geval blij dat ik weer +30 euro verdiend heb.

Eerder had ik het over de dopjes van de matten die ontbraken. Nu hoorde ik van een medewerker van Bart Ebben dat ik deze krijg wanneer ik een nieuwe set matten bij Citroën bestel. Laat het nou zo zijn dat ik dit één dag eerder gehad had. Is er toevallig iemand die dit kan bevestigen anders moet ik namelijk alsnog op zoek naar een stel van die dopjes. Bart Ebben in Malden had ze in ieder geval niet en de Citroën garage zegt dat ze het helemaal niet kunnen leveren.

Daarnaast even een update met betrekking tot het importeren. Laatste stappen zijn eigenlijk achter de rug. Vandaag BPM afgerekend en nu helaas nog een paar dagen wachten tot het kentekenbewijs op de mat valt. Vervolgens mooie kentekenplaten met opgelegde letters en klaar om te rijden.

Krijg morgen overigens ook nog een nieuwe sleutel voor de C4 binnen. Moet deze uiteraard eerst uit mekaar gaan halen en kijken of ik de nieuwe goed werkend krijg, maar heb een mooie handleiding gekregen die op het citrosport forum staat dus waarschijnlijk moet dit wel goed komen.

Mocht er nog iemand tips hebben of iets anders, laat het me gerust weten!!!

Profiel  

2 van de 2
 < Vorige 1 2

© Citroën-Forum 2003 - 2025 | adverteren
Facebook