zijpaneel eraf schroeven, mee naar de praxis lopen.. emmertje verf op kleur laten mengen.. wat rollertjes kopen..
mijne is ook gerolt hoor! zie je nix van op die gemoffelde bumpers..
Ziet er inderdaad goed uit maar z’n vriendinnetje wil een 5 deurs Verstandig meisje
Caroline81 schreef:Ziet er inderdaad goed uit maar z’n vriendinnetje wil een 5 deurs Verstandig meisje
Deze dan? Lekker in de buurt, weinig kilometers en leuke uitvoering! trs heeft mooie bekleding!
To drive or not to drive… that is the big Citroën question!!
In het verleden: BX Sport 1985 gris renard, BX Sport 1986 rood, ZX 1.9 D 1995 rood, Citroën AX 1.1 Tge 1992 rood, Citroën Xsara break 2.0 Hdi
BXsport1986 schreef:Caroline81 schreef:Ziet er inderdaad goed uit maar z’n vriendinnetje wil een 5 deurs Verstandig meisje
Deze dan? Lekker in de buurt, weinig kilometers en leuke uitvoering! trs heeft mooie bekleding!
Deze heeft 5 deurs skirts, en die skirts zijn vrij zeldzaam! Dan nog een GT voorbumper plaatsen (kost ca 30-60 euro), en je hebt qua looks bijna een GT5!
Citroen AX 1.4 GT ‘91
Citroën AX 1.1 First Injection ‘91
BXsport1986 schreef:Caroline81 schreef:Ziet er inderdaad goed uit maar z’n vriendinnetje wil een 5 deurs Verstandig meisje
Lijkt me best een mooie autootje, morgen maar eens even bellen of langsrijden, staat ook niet zo ver weg!! Bedankt voor het meekijken in ieder geval! (heb de link naar m’n vriendin gemailt, als ze ‘t iets vind ga ik morgen even bellen en een afspraak maken om te kijken!)
ga vandaag bij twee AXen kijken, waaronder bovenstaande. De tweede staat nog niet op internet maar komt bij Citroën dealer van Fraassen in Goes te koop te staan, die mensen hebben ‘m er vandaag alvast neergezet zodat hij foto’s kon maken voor de inruil enz.
Foto’s hiervan staan op dit album, ik hoop dat ‘t zo werkt:
Het is niets geworden, de auto bij van Fraassen bleek een driedeurs te zijn en ik vond €1.700,- wat veel geld. De AX uit roosendaal was niet echt in goede staat, zie foto’s! (het zwarte autootje met sportstuur en roestige kofferbak)
Zoektocht gaat gestaag verder, net speurders.nl eens afgezocht, staat ook wel ‘t een en ander…
Mocht je nog wat tegenkomen—> graag!!!!!
emailadres: .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)
password bovenstaande link: citroenbx
zo werkt ‘t vast beter
doet het niet je email adres onbekent
mooie kleur
3deurs, maar volgens mij wel een hele mooie kleur…
zeker een mooie kleur!!! We hebben er vanavond weer twee uitgezocht op Marktplaats / Speurders.nl.. Ga morgen even bellen en misschien woensdag langs..
alle twee 1.1i uit 1991 / 1993, 5 deurs en een donkerachtige kleur (zwart en d. groen geloof ik) De advertenties heb ik wel opgeschreven maar dat blaadje zit in m’n jaszak en die heb ik nu niet aan…
Morgen maar weer eens bij een AX kijken.. Donkerblauwe vijfdeurs ‘92er AX 1.4i TZX met 117.000km. Is nogal goedkoop, €600,- met nieuwe apk. Ben benieuwd of ‘t wat is… Bij niet te veel gebreken nemen we ‘m maar mee denk ik…
voge schreef:Morgen maar weer eens bij een AX kijken.. Donkerblauwe vijfdeurs ‘92er AX 1.4i TZX met 117.000km. Is nogal goedkoop, €600,- met nieuwe apk. Ben benieuwd of ‘t wat is… Bij niet te veel gebreken nemen we ‘m maar mee denk ik…
wat is goedkoop ik vind dit een mooie prijs voor een 92 ax