Goed dus zoals het er nu voor staat:
Voorblad: Iedereen
Januari:
Februari: Ewwie Elmer met 2cv
Maart: Erik
April: Caroline81 en Wouter Visa decapotable
Mei: Renz deels in uniform? Alleen helm en boxer ofzo
Juni: Marten
Juli:
Augustus: Alle mannen
September:CitroCitrus: Nien In mooie CX
Oktober:
November: Tom in overall met ontbloot bovenlijf
December: 2 Caroline’s Samen in een SM?
Van Daan ben ik even vergeten welke voorkeur die had. Marten wilde ook Mei maar Renz was eerder. Dus Juni dan maar, marten?
En dan houden we dus nog wat plekjes over…
Mijn voorstel: Benjamin, Eelco, Wouter, Serge en Malle Pietje (sorry weet niet hoe ie heet maar zag foto en lijkt me wel een leuke aanwinst )
Meerdere mannen aan het klussen in ontbloot bovenlijf op 1 foto is uiteraard toegestaan
Voel je niet beledigd als je niet bij dit lijstje staat Het is maar een start
Caroline81 aangepast schreef:Goed dus zoals het er nu voor staat:
Januari:
Februari: Ewwie
April: Caroline81
Mei: Renz
Juli:
Augustus: CitroCitrus: Nien
September:
Oktober:
November:
December: 2 Caroline’sVan Daan ben ik even vergeten welke voorkeur die had. Marten wilde ook Mei maar Renz was eerder. Dus Juni dan maar, marten?
Grrr,, ok. Doe ik wel Juni (ook een mooie maand in mijn favo jaargetijde)
Ik wil september als dat mag.
Maar zoals het er nu naar uitziet ben ik zo chag, dat ik het maar helemaal afkap.
How to Raise your I.Q. by Eating Gifted Children…
citrocitrus schreef:Ik wil september als dat mag.
Maar zoals het er nu naar uitziet ben ik zo chag, dat ik het maar helemaal afkap.
Iets waarmee ik je kan opvrolijken meid?
citrocitrus schreef:Ik wil september als dat mag.
had ik het toch weer verkeerd onthouden ops: Waarom chagrijnig?
Mmm. Nee…
Heb er flink de p in, wil het ook niet uitleggen.
How to Raise your I.Q. by Eating Gifted Children…
Caroline81 schreef:
Voorblad: Iedereen
Januari:
Maart: Erik
April: Caroline81 en Wouter Visa decapotable
Mei: Renz deels in uniform? Alleen helm en boxer ofzo
Juli:
Augustus: Alle mannen
September:CitroCitrus: Nien In mooie CX
Oktober:
November: Tom in overall met ontbloot bovenlijf
December: 2 Caroline’s Samen in een SM?Van Daan ben ik even vergeten welke voorkeur die had. Marten wilde ook Mei maar Renz was eerder. Dus Juni dan maar, marten?
Mijn voorstel: Benjamin, Eelco, Wouter, Serge en Malle Pietje (sorry weet niet hoe ie heet maar zag foto en lijkt me wel een leuke aanwinst )
Meerdere mannen aan het klussen in ontbloot bovenlijf op 1 foto is uiteraard toegestaan
eey, ik in november..
toevallig, dan ben ik ook jarig..
In overall op de foto, dat wel
de wensen/voorstellen staat al deels in het lijstje
Caroline81 schreef:@kreazyV8wuppo: Ik begrijp echt niet wat je hier nou mee wilt bereiken. Die memoires en verlangens van jou horen niet in dit topic thuis, dus hou ze lekker voor je
Januari:
April: Caroline81
Mei: Renz
Juli:
Augustus:
September:CitroCitrus: Nien
Oktober:
November: Tom
December: 2 Caroline’sVan Daan ben ik even vergeten welke voorkeur die had. Marten wilde ook Mei maar Renz was eerder. Dus Juni dan maar, marten?
Mijn voorstel: Tom, Benjamin, Eelco, Wouter, Serge en Malle Pietje (sorry weet niet hoe ie heet maar zag foto en lijkt me wel een leuke aanwinst )
Ik heb niets gevolgd van dit topic, maar ik voel vaagjes aan dat ik met Caroline op de foto moet
Als ik al zou meedoen, is namelijk april de enige maand die mij interesseert.
Maar goed, ik ga dit topic maar eens volgen en dan zien we wel wat eruit komt.
Ik ben een grote fan van fotografie, dus het spreekt me allemaal wel aan, en om dan samen met een dame op de foto te mogen is natuurlijk helemaal…........ ops:
Ami 8 Club (1970)
ex: 2CV (‘79) | Dyane (‘81) | GS (‘79) | AX (‘95) | 17 x BX
lijkt me goed wouter daar kunnen we wel wat leuks bij verzinnen. Maar zo’n foto als vorige pagina kan je uit je hoofd zetten. Handen blijven uit het broekje Kijk komt die foto toch nog van pas, haha
Caroline81 schreef:lijkt me goed wouter daar kunnen we wel wat leuks bij verzinnen. Maar zo’n foto als vorige pagina kan je uit je hoofd zetten. Handen blijven uit het broekje Kijk komt die foto toch nog van pas, haha
Nou Caro, dan kun je die foto wel vergeten!
Ami 8 Club (1970)
XBXG schreef:Caroline81 schreef:lijkt me goed wouter daar kunnen we wel wat leuks bij verzinnen. Maar zo’n foto als vorige pagina kan je uit je hoofd zetten. Handen blijven uit het broekje Kijk komt die foto toch nog van pas, haha
ja precies, die foto wel
Caroline81 schreef:XBXG schreef:Caroline81 schreef:lijkt me goed wouter daar kunnen we wel wat leuks bij verzinnen. Maar zo’n foto als vorige pagina kan je uit je hoofd zetten. Handen blijven uit het broekje Kijk komt die foto toch nog van pas, haha
ja precies, die foto wel
Ach, “zo’n” foto hadden we toch niet kunnen maken, want jij hebt geen Visa cabrio.
Ami 8 Club (1970)
XBXG schreef:Caroline81 schreef:XBXG schreef:Caroline81 schreef:lijkt me goed wouter daar kunnen we wel wat leuks bij verzinnen. Maar zo’n foto als vorige pagina kan je uit je hoofd zetten. Handen blijven uit het broekje Kijk komt die foto toch nog van pas, haha
ja precies, die foto wel
Ach, “zo’n” foto hadden we toch niet kunnen maken, want jij hebt geen Visa cabrio.
Zul je toch een Visa decapotable moeten regelen voor Caroline.
er staat er 3 op marktplaats…