Totaal aantal Berichten: 397
- C1 Ambiance
- 2CV AZAM6
Ik heb een Nokia ck7w carkit in m’n Saxo en hij werkt eigenlijk goed. Maar als ik de auto op contact zet moet ie even gloeien, dan heeft de carkit contact met m’n telefoon (bluetooth). Als ik de auto dan start schakelt ie even de radio en dus ook de carkit uit die dan verbinding verliest en vervolgens m’n telefoon niet meer vind. Als ik dan op de knop druk dat ie moet gaan zoeken vindt ie m’n telefoon wel. Wat dus eigenlijk de bedoeling is is dat de carkit niet uitgaat als ik start. Hoe krijg ik dat voor elkaar? In m’n Xantia zit een Parrot en die doet bij starten blijft ie aan en houdt verbinding, als je de auto dan van het contact haalt blijft ie zo’n 10 seconden aan en gaat dan uit. Hoe kan ik dit ook bij m’n Nokia carkit bereiken?
Totaal aantal Berichten: 485
- Xantia 1.8 16v Tentation (G3)
- CX GTi
- Xantia 1.8i 16v break (LPG-G3)
Heeft jou carkit ook een batterijtje aan boord? Die moet de stroomvoorziening tijdens het starten even overnemen. Misschien is dat ding wel leeg of kaduuk.
“If everybody is thinking alike, then somebody isn’t thinking.”
Lt.Gen. George S. Patton
- C1 Ambiance
- 2CV AZAM6
Ik weet eigenlijk niet of er een batterijtje in zit. Ik heb “het zwartekastje” niet opengebroken. Ik denk haast van niet want de carkit van m’n broer doet hetzelfde. Misschien een andere oplossing?
Totaal aantal Berichten: 6127
- C1 1.0 Collection
- Overig BMW E39 525i Touring
Sluit je carkit zodanig aan dat deze pas aangaat als je de radio inschakeld?
- C1 Ambiance
- 2CV AZAM6
Nee, de carkit zit wel tussen de stekkers van de radio maar is contact geschakeld.