Totaal aantal Berichten: 3907
- CX 25 GTi Turbo 2 KdFi
- CX 2400i Prestige
en daar is ie ..........bleu ocean !
is een erg donkere tint blauw
Citroen CX - magnifiek zweven !! mijn Flickr foto stream mijn CX GTi Turbo 2 KdFi draadje

Totaal aantal Berichten: 5019
- CX 2200 Pallas
- GS/GSA GS X2
- Ami 8 Break
Lijkt op Bleu Nuit, of is het nog donkerder…?

- CX 25 GTi Turbo 2 KdFi
- CX 2400i Prestige
lijkt idd nog donkerder !
Citroen CX - magnifiek zweven !! mijn Flickr foto stream mijn CX GTi Turbo 2 KdFi draadje

Totaal aantal Berichten: 2214
- CX 2000 Pallas
- Xsara 1.6 break
Zo,
eindelijk staat er iets van Blue Ocean op de site, de kleuren folder uit 1977 met dank aan Jim (cx25GTI) en Blue Ocean is dus idd een erg donkere kleur.
Verder nog een aantal leuke andere folders toegevoegd waaronder de accesoires die je eind 70’er jaren op je CX kon zetten om hem op te leuken, een Zweedse folder, een Leader folder en een van de italiaanse site geleende CX taxi folder, helaas met reclame.
Mark
CX 2000 pallas ‘78

- CX 25 GTi Turbo 2 KdFi
- CX 2400i Prestige
die kleuren folder is een drama om goed in te scannen, de kleuren vliegen zo de bocht uit, zeker mbt die interieur stoffen.
ik heb per pagina deel wat gespeeld met de kleuren om ze redelijk over te laten komen.
ik wil ‘t later nog wel eens proberen….. beetje spelen met de scanner.
die losse sample van bleu ocean heb ik even uit de scan gehaald, en de kleur zodanig bijgesteld, dat ie redelijk over komt. die staat 4 posts hierboven al bijlage. het middelste deel van die bijlage toont de donker blauw kleur vrij redelijk.
zelfs op de kleuren folder zelf is ‘t heel donker / lastig te herkennen als donkerblauw.

Totaal aantal Berichten: 6503
- CX 2000 Pallas
- DS 3 1.2 So Chic
Op mobile.de staat nu een Gris Dolmen familiale (zie p. 270 in het Te Koop topic). Misschien een iets beter plaatje dan het huidige of als aanvulling.
“Het zijn gewoon supergoeie auto’s!”
ex: XM 2.0 Turbo CT (1999), CX 25 TGD Turbo / 25 TGi Break (1991), Saxo 1.1i (2003)

- CX 2000 Pallas
- Xsara 1.6 break
Zo,
vanavond weer een update, weer 5 nieuwe folders, waaronder voor de caravan liefhebbers eentje met CX’en en caravan’s verder een duitse prestigefolder met veel foto’s en details en nog een accessoire folder uit ‘86
Verder ben ik bezig de folders per soort bij elkaar te zetten indien ze er in verschillende talen zijn zodat ze makkelijk te verglijken zijn, in de toekomst als er nog meer komen zal ik ze waarschijnlijk per modeljaar gaan sorteren om het overzichtelijk te houden.
overigens heb ik inmiddels meer folders dan kleuren op de site, en daar begon het ooit mee maar het is gewoon ontzettend leuk leesvoer.
Veel leesplezier weer.
Mark
CX 2000 pallas ‘78

Totaal aantal Berichten: 1481
- CX 2500 diesel
- GS/GSA GS break club
Een te gekke site en ook goed dat er ook een link met de cx clubsite is! Waarschijnlijk een project voor de toekomst maar kan het kloppen dat er nog een hoop interieur/bekleding types missen?
Bestuur Citroen Contract, organisatie 100 jaar Citroen eiland van Maurik en ICCCR 2016, nu een GS 1220 club break, ex CX 2500 diesel 1984, CX2400 special break c-matic 1980, GSA 1.3 special 1984, BX 1.9 diesel 1991, BX 1.4 1990, DS 23 Pallas, 1973

- CX 2000 Pallas
- DS 3 1.2 So Chic
Leuk ook, de links naar CX-filmpjes. Ik mis alleen een linkje naar de Klokje rond / Autoweek film over de CX van onze eigen Pascal…
linkje
En naar de Autovisie-film over het lustrumweekend van de CCCN. Die is ook nog wel ergens te vinden.
Ik heb nog wel ergens een DVD met een item van de Jakhalzen waarin de Flodder/CX/buurman wat doet u nu scene wordt nagespeeld.
Is het een idee om contact op te nemen met de CCCN om te kijken of het volledige folderbestand gescand kan worden? Je bent er een maandje zoet mee maar dan heb je ook wat… PB anders jmmj even, die weet hier alles van.
ex: XM 2.0 Turbo CT (1999), CX 25 TGD Turbo / 25 TGi Break (1991), Saxo 1.1i (2003)

- CX 2000 Pallas
- Xsara 1.6 break
Tja,
er zijn zo veel filmpjes over CX dat ik ze zelf niet allemaal kan vinden, maar ik zet deze weer erbij geen probleem.
en toevallig heb ik de laatste paar weken contact met cx25GTI2 (Jim) die ook een hoop folders voor mij gescand heeft en hij kwam al met hezelfde idee. En ik vrees als ik daar aan begin dat ik nog wel ff vooruit kan en het meeste werk gaat zitten in het nabewerken, zwarte randjes wegwerken, van JPG naar PDF en comprimeren naar acceptabel formaat etc. Maar ik wil hier best wel een keer aan beginnen want het is natuurlijk de bedoeling dat mensen hier van kunnen genieten ipv dat het ligt te verstoffen.
@Mulder ps nog een popup gehad
Mark
CX 2000 pallas ‘78

- CX 2000 Pallas
- DS 3 1.2 So Chic
Ja hoor, ik kon nu een kluis kraken en maakte kans op waanzinnige prijzen.

- CX 2000 Pallas
- Xsara 1.6 break
en….. gewonnen ?
ik ga zo meteen dan maar eens de hele site opnieuw uploaden in de hoop dat het dan weg is.
Mark
CX 2000 pallas ‘78

Totaal aantal Berichten: 17407
- CX 2400 Super
Mark, ik hoop dat het niet veel werk was om de site opnieuw te laden, want… je raadt het al: we kunnen nog altijd bij freelotto.com winnen. De site zelf was en blijft geweldig!
Doneer, zo blijven we draaien!
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!

- CX 25 GTi Turbo 2 KdFi
- CX 2400i Prestige
wordt een super mooi overzicht !!
euh…. die duitse folder van die smalspoor prestige is wel een beetje lage resolutie (blokkig), dat doet afbreuk aan de folder en de auto…. was ook bij een andere…..
(zal ik die nog een keer inscannen voor je als je die niet meer hebt ?)
of wordt je data verkeer nu een probleem ?

- CX 2000 Pallas
- Xsara 1.6 break
Zo,
de complete site is nu opnieuw geupload en hopelijk zijn we nu van de lotte, kraak de kluis en kras je geluk, win een mobiel enz af.
de kwaliteit van de folder is een keuze ik maak ze nu allemaal zo dat ze voor het scherm een acceptabel reslultaat geven, je krijgt zo iig een goede indruk van de folder en de leesbaarheid is goed, alleen krijg je bij de grote schermen wel iets blokkerigheid maar zal nog eens kijken of we dit nog wat kunnen verbeteren.
Edit: ik zie net dat Rens na de reload heeft gekeken, zal de bezoekerteller eens eraf halen kijken of dat helpt.
Mark
CX 2000 pallas ‘78