XBXG schreef:Dat kan toch ook nog? Er staan nog een paar maanden open…
uiteraard!!! Zeker vier maanden voor uittrekken zou ik zeggen!!!
Totaal aantal Berichten: 7072
- BX Sport MK2
- AX GT chic
heey kijk een kalender tropic ops:
tegen die tijd ben ik zelf oud en uitgelubberd dan ben ik 40
Bx, its not just a car! its a lifestyle!!!!
Doe mij maar als engel op de foto dan, met van die vleugels als laatst door mijzelf gepost…
How to Raise your I.Q. by Eating Gifted Children…
op één van je foto’s bedoel je?? Lijkt me de goedkeuring van ‘t kalenderteam wel kunnen doorstaan!!!
citroenc2 schreef:XBXG schreef:Wat is er dan niet realistisch of leuk meer aan?
op een gegeven moment is er al zoveel verteld dat je begintte herhalen en het begint ook steeds meer offtopic te worden
maar zo zie ik het het is echt geen kritiek of zo
OK, het is waar dat ik een beetje laat erin ben gerold (in dit topic dus).
Laat de originele topicstarters dan voortgaan op de ingeslagen weg. Ik bied mij alleen aan om met Caroline81 voor april samen te poseren, das alles.
Ami 8 Club (1970)
ex: 2CV (‘79) | Dyane (‘81) | GS (‘79) | AX (‘95) | 17 x BX
voge schreef:op één van je foto’s bedoel je?? Lijkt me de goedkeuring van ‘t kalenderteam wel kunnen doorstaan!!!
Nee, ik heb de foto onlangs een keer gepost ( lingerie topic) van zo’n enge vent in een geweldig engel-kostuum achtig iets… zoiets lijkt me wel passend
Als iemand zulke vleugels kan vinden… wil ik wel het gezicht van een (b)engeltje opzetten ...
Het gezicht van een engeltje, met of zonder B, zou je zonder meer lukken.. Met één van je foto’s bedoelde ik: één van al die maanden waarop jij op de kalender komt!!! (dus: januari, februari, maart, april, mei…. of toch december??)
Totaal aantal Berichten: 7072
- BX Sport MK2
- AX GT chic
die hoef je nniet op te zetten nien
ben je al
Bx, its not just a car! its a lifestyle!!!!
voge schreef:Het gezicht van een engeltje, met of zonder B, zou je zonder meer lukken.. Met één van je foto’s bedoelde ik: één van al die maanden waarop jij op de kalender komt!!! (dus: januari, februari, maart, april, mei…. of toch december??)
Oh september please…
McDean schreef:die hoef je nniet op te zetten nien
ben je al
ops: dankje hoor…
citrocitrus schreef:voge schreef:Het gezicht van een engeltje, met of zonder B, zou je zonder meer lukken.. Met één van je foto’s bedoelde ik: één van al die maanden waarop jij op de kalender komt!!! (dus: januari, februari, maart, april, mei…. of toch december??)
Oh september please…
potverdorie… Zoveel keuze.. Nou moet er helaas één van de heren van september af, vervelend
Was ik niet al voor september ingezet dan?
citrocitrus schreef:Was ik niet al voor september ingezet dan?
ja hoor zie post 1..
ik sta voor de november, en niemand anders
ja nien, je staat bij september. Jij hebt eerste keus gehad natuurlijk