kan de xsaar er weer ff tegenaan.
mijn 1.6 16v verbruikt ook nog steeds nagenoeg geen olie.. km stand 192000.
Citroen DS4 thp200 Sport Chic
vorige bolides:
Peugeot 206 SW 2.0 GTi Citroën Saxo 1.6 16V VTS | Citroën xsara Coupe VTR | Seat Leon Cupra 4 2.8 V6 24v
Citroën xsara Coupe VTS HDi | Citroën ZX 16V | peugeot 205 XS 1.4i
Totaal aantal Berichten: 27923
Geregistreerd: 21-09-2004
- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Kijk dat is goed nieuws, dan kunnen we voorlopig gewoon doorrijden
Totaal aantal Berichten: 27923
Geregistreerd: 21-09-2004
- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Zo het interieurfilter zit erin, dat is bij een Xsara met airco gek genoeg makkelijker als zonder airco
Het luchtfiter ligt te drogen, die mag er straks dus ook fijn weer schoon met verse olie in
Totaal aantal Berichten: 27923
Geregistreerd: 21-09-2004
- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Het luchtfilter zit inmiddels ook weer netjes op zijn plek.
ik had ook nog een fotootje van de interieur filters gemaakt.
Worden ze altijd zo vies? Door mijn rijomstandigheden kan ik mij namelijk voorstellen dat deze extra vies wordt. Het filter heeft er ongeveer 20.000 km ingezeten.
Totaal aantal Berichten: 7791
Geregistreerd: 30-11-2005
- C4 (2004-heden) Cactus PureTech 110 Shine EAT6
Ja, is normaal.
Doneer, zo blijven we draaien!
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
Totaal aantal Berichten: 27923
Geregistreerd: 21-09-2004
- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Thanks, dat valt me alles mee dan
Totaal aantal Berichten: 7791
Geregistreerd: 30-11-2005
- C4 (2004-heden) Cactus PureTech 110 Shine EAT6
Waarschijnlijk vooral roet en fijn stof. Het filter zal er bij mij inmiddels wel hetzelfde uit zien..
Doneer, zo blijven we draaien!
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
Deze week ook die van mij vervangen, zag er ook zo uit nadat ik alle zand, vegetatie en insecten had weggegeblazen. Maar wat een gepruts inderdaad, met de rug op de zitting, benen op de achterbank en met de kop onder het dashbordkastje
Totaal aantal Berichten: 27923
Geregistreerd: 21-09-2004
- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Nou het viel mij bij deze dus eigenlijk mee. Binnen enkele minuten is het filter vervangen
Bij de vorige Xsara was het idd meer gepruts, het filer was daar te groot voor de hoek die hij moest maken.
Totaal aantal Berichten: 27923
Geregistreerd: 21-09-2004
- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Laatste tijd zag ik af en toe wat drupjes onder de Xsara. Ik dacht eerst misschien nog wat oliedruppels van de oliewissel wat door het vochtige weer dan mee op de grond valt.
Toen ik zaterdag na een week stilstand bij de auto kwam was het vlekje alweer iets groter. Ik was even naar een stofzuiger gereden om het interieur schoon te maken. Na 10 a 15 min stofzuigen lag er een vlek van ruim 20 cm onder de Xsara, helemaal voorin.
Toen ik onder de kap keek werd mijn vermoeden van dat moment bevestigd, de radiator was lek…
Door drukte bij de garage pas donderdag vervangen. Vandaag weer fijn met de Xsara kunnen rijden
Vreemd vond ik het niet, want bij de vorige Xsara ging ook de radiator stuk op ongeveer dezelfde km stand en leeftijd
Hopelijk kan ik nu weer 20k rijden
Totaal aantal Berichten: 5472
Geregistreerd: 01-07-2007
- Xantia 1,9D
- 2CV 6 Charleston
Hopelijk blijft de mijne nog even héél….
Citroën das très bien!!!
Citroën schaalmodellen Wat is jouw verhaal achter de interesse in Citroën?
Totaal aantal Berichten: 27923
Geregistreerd: 21-09-2004
- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Ik hoop het ook, al kan je beter dit hebben dan andere dure dingen
Totaal aantal Berichten: 27923
Geregistreerd: 21-09-2004
- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Na olie / KVS wissel valt het me wel op dat de olietemp lager blijft dan eerst…
Vreemd want dat had ik vorige keer niet toen zowel KVS als olie verwisseld waren.
Ik heb ook het idee dat het langer duurt voordat de kachel warm wordt, hopelijk is het systeem wel goed ontlucht want als ik het mij goed herinner heb je een hulpstukje nodig om goed te kunnen ontluchten.
Waar zitten eigenlijk alle ontluchtingspunten?
Totaal aantal Berichten: 27923
Geregistreerd: 21-09-2004
- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Iemand nog een idee waar de ontluchtings punten zitten?
Totaal aantal Berichten: 27923
Geregistreerd: 21-09-2004
- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Altijd fijn die Poolse vrachtauto’s….
Rijdt ik net op de ring van Rotterdam tussen 2 vrachtauto’s in en vliegen er opeens allemaal zwarte stukken (rubber??) vanaf de vrachtauto recht voor mij. De eerste stukken blijven vrijwel achter de auto. Maar er kwam toch ook een flink stuk, zeker 25 cm richting mijn voorbumper.. Dat gaf toch wel even een doffe klap en een schokje in de auto.
Na inspectie toen ik thuis was gelukkig niets aan scahade of krassen kunnen vinden aan de voorkant van de Xsara. Hopelijk komt dat ook niet aan het licht bij beter lichtval.
Of het toeval is of niet, maar mijn rechter mistlicht onderin de voorbumper doet het in elk geval niet meer..
Iemand een idee hoe je dit lampje deze moet vervangen?
Wat zit hierin? H1 of H3?