hallo, ik heb een citroen xm van 1996 met gecodeerde starbeveiliging maar zou deze graag uitschakelen. ik heb reeds geprobeerd om het stekkertje achteraan op het toetsenbordje los te maken als hij draait maar dan valt die gewwon stil.
weet iemand hoe ik dit kan doen ?
alvast bedankt.
Totaal aantal Berichten: 290
- XM EXLUSIVE V6
- XM 3.0 V6 24V Exclusive
- XM V6 3.0/24 Exclisive
- C5 linge business
- C5 EXCLUSIVE 3.0/24
Probeer dit eens
Eerst je eigen code ingeven. Daarna binnen 10 seconden 1C1 intoetsen. als het goed is gegaan, krijg je 4 bliepjes dan is het ok.
Groet,
Kees.
1c1 lukt niet. wat zou nog kunnen helpen. alvast bedankt.
Totaal aantal Berichten: 290
- XM EXLUSIVE V6
- XM 3.0 V6 24V Exclusive
- XM V6 3.0/24 Exclisive
- C5 linge business
- C5 EXCLUSIVE 3.0/24
Wat zegt je instruktie boekje er dan over?
c1c zou zijn om het te deblokeren met de afstandsbediening van de centrale vergrendeling maar dat werkt ook niet. in het instructie boekje staat er niet hoe je het kan deblokeren zodat ik de code niet meer moet ingeven. ben bij een citroen dealer geweest maar die wist het ook niet.
je hebt citroen dealers en troen dealers met echt kennis van de xm en dergelijke.
Mocht je er echt niet uitkomen, probeer dan bijvoorbeeld eens Gert de Jong in Aalsmeer.
Er schijnen diverse mogelijkheden voor het paneeltje te zijn, dat kan het dus lastig maken.
Totaal aantal Berichten: 3422
- ID/DS DS 21 IE Pallas BVH
Ik weet van tenminste 1 XM met V6 dat het er uit halen van het stekkertje uit het paneel ook zorgde voor stoppen van de motor. Dus die truc werkt niet altijd. Heb jij ook een V6?
Volg je hart, gebruik je hoofd.
nee, bij mij is het een 2.0 I benzine met turbo.
brian, hoe heb jij dit dan opgelost ?
Totaal aantal Berichten: 3422
- ID/DS DS 21 IE Pallas BVH
Niet, ik typ gewoon iedere keer de startcode in.
Volg je hart, gebruik je hoofd.
Ben ook net mee bezig!! Heb tweemaal een V^24 uit 1998 gehad, daar trok je met lopende motor de stekker los en klaar.
Maar met mn 1999 20 16v werkt dat dus niet.
Ik wil er ook vanaf, zo irritant!!!
Heb nog wel het boekje, maar is frans, ga het toch maar even lezen…....
Mehari 4x4 1982
2cv6 club 1978
Mehari plage 1986
Vanclee mungo 1980
Ben er uit met mijn versie van het code ding.
Contact aanzetten en code invoeren.
Hij springt dan op groen.
Dan C1C invoeren.
Je hoort lange piep.
Vanaf dan kun je meteen starten.
Wat een feest!!!
Mehari 4x4 1982
2cv6 club 1978
Mehari plage 1986
Vanclee mungo 1980
idd, als je c1c indrukt zou het klaviertje worden gedeblokeerd met de afstandsbediening van de centrale vergrendeling. dit staat ook in mijn instruktieboekje maar bij mij werkt dit niet. kan iemand mij zeggen hoe dit zou kunnen komen en of hoe ik het kan oplossen ?
alvast bedankt.