14 van de 18
« Eerste  < Vorige 12 13 14 15 16 Volgende >  Laatste »

Wat hebben jullie zoal al veranderd aan jullie berlingo?
Banglinglow
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 7

Gepost: 25 januari 2011 06:33 PM
  [ # 196 ]

Komen er aan. heb foto’s maar een normaal fotootje is rond de 1,5 tot 2MB.
En hier mag t max maar 500kb zijn. duss effe uit vogelen hoe ik die kleiner krijg.

Greetzzz

Only the lowest survive.

Profiel  

Banglinglow
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 7

Gepost: 25 januari 2011 06:51 PM
  [ # 197 ]

some pic’s

Afbeelding Bijlagen
1295973778NFoto0193.jpgberlo.jpg
Klik op de thumbnail om de hele afbeelding te zien

Only the lowest survive.

Profiel  

BEkevin
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 83

- Berlingo B9 multispace
Gepost: 29 januari 2011 04:47 PM
  [ # 198 ]

hoi,

gezien ik nieuw ben zal ik even laten weten dat ik sinds enkele maanden een berlingo 3 multispace/thalassa heb gekocht.
ben chauffeur en woonachtig in Vlaams Brabant (BE).

Begin net met personaliseren van mijn pracht maar heb wel al enkele ideetjes (en vragen omtrent) die ik ga uitwerken.
heb nog geen foto’s (schandalig ik weet het Smile )maar om al een idee te geven:

berlingo 3 16hdi 90pk
kyano blauw met blauw interieur
modulariteitspack + modutop
“look”-pack
visibiliteitspack
detectiepack
esp
afneembare trekhaak

heb reeds winddeflectors geplaatst en rvs hoogglans pushbar + sidebars van misutonida besteld (nog weekje wachten op levering) vond alleen spijtig dat het zo lastig is om knappe stukken te vinden die bij elkaar passen en goedgekeurd zijn.

volgende plannen zijn : getinte ruiten, zonneband, velgen en wat extra verlichting, en zien voor foto’s te kunnen maken (heb zelf geen fototoestel)

weet iemand trouwens of het gemakkelijk is om extra verstralers en andere verlichting te plaatsen of krijg je dan problemen met boordcomputer zoals tegenwoordig enorm veel wagens problemen mee hebben?

wil trouwens alvast laten weten dat ik geniet van al jullie aanpassingen en foto’s te zien. sommige hun berlingo zijn echt geweldig af.

Profiel  

Dyno
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 92

- Berlingo Multispace.
Gepost: 30 januari 2011 01:39 PM
  [ # 199 ]

Welkom, en laat de foto’s maar komen… Smile

-Berlingo Multispace 16i 16v 2009-

Profiel  

BEkevin
< 100 berichten
Rank

- Berlingo B9 multispace
Gepost: 30 januari 2011 05:54 PM
  [ # 200 ]

bedankt dyno,
...en mooie wagen (op de kleur na, zal mijne erg op die van jou trekken (zelfde model, modutop, pushbar, enkel kleur zal groot verschil geven daar ik geen voorstander was van rood ) Smile
foto’s komen waarschijnlijk week van de 7de feb. (dan zijn mijn push en sidebars geleverd en winddeflectors opgehaald, en is wagen door carwash geweest, gezien bouwput tegenover mijn werk is dit vrij nodig)

heb jij toevallig al gekeken waar claxon is geplaatst en electriciteit bijgeplaatst?
zou extra lampen willen plaatsen en zwaardere claxon (gezien ik dit nu maar een dom getuut vind)maar toch beetje bang voor problemen met de boordcomputer cheese

Profiel  

berlingo1.6HDI
> 300 berichten
RankRankRank
Totaal aantal Berichten: 306

Gepost: 30 januari 2011 08:23 PM
  [ # 201 ]

BEkevin,

ik heb in mijn Berlingo zelf geluid install en extra lampen geinstalleerd. Heb geen problemen met boordcomputer. Heb gewoon in de garage dikke kabel die op het contact staat laten bij zetten.
Voor mijn geluidssysteem ben ik rechtstreeks naar de batterij gegaan. Als je eens wil zien wat er bij mij extra bij gekomen is zet ik hier wel wat foto’s en uitleg.

Berlingo 1.6HDI

Profiel  

BEkevin
< 100 berichten
Rank

- Berlingo B9 multispace
Gepost: 30 januari 2011 11:23 PM
  [ # 202 ]

denk dat foto’s niet nodig zijn, als ik goed voor heb kom je jou wagen overal tegen (truckfanclub, youtube, verschillende berlingo-fora,...)
ik heb wel al wat electronica (lichten, audio,el.ramen,...) bijgestoken op oudere wagens zoals corsa A en B golf’kes 1-3 en verschillende honda’s (ouder dan van ‘95, maar deze hadden geen serieuze standaard-elektronica en vaak geven nieuwere wagens storingen bij het aftappen (bv. aftappen verlichtingen voor trekhaak => licht dat zou stuk zijn)en hier en natuurlijk erger heb ik best schrik.

zou natuurlijk best willen horen hoe dit juist is gedaan bij jou. had al wel gedacht om apart te houden (dikke kabel op accu en naar extra relaisdoos en van hier alles aansluiten naar nieuwe bijkomende lampen, maar stuurstroom is natuurlijk ook nodig.

gezien ik morgen bij de dealer passeer om mijn windscherm’kes op te halen kan ik daar ook horen hoe zij extra’s zouden installeren

Profiel  

BEkevin
< 100 berichten
Rank

- Berlingo B9 multispace
Gepost: 01 februari 2011 12:41 PM
  [ # 203 ]

ok, spijtig voor mij maar mijn dealer (oh dat klinkt effe raar Smile ) heeft zelf niet veel ervaring met aftappen bij de berlingo (zeker niet bij de laatste nieuwe) doordat ik de eerste ben dat hierachter vraagt (net zoals ik als eerste commentaar gaf dat bv. een 6de versnelling tof zou zijn om de toeren laag te houden op snelweg)

heeft laten horen om via draadjes 2lampen te doen werken ipv. de ene standaard (zien of dit iets zegt), ik moet wel voorzichtig zijn voor de BSI want als die problemen geeft (of erger) is dit een kostelijke zaak (dus nix nieuw, tenzij de complimenten dat ik wel klant ben die goede vragen stelt en hen allert houd cool grin )

ondertussen ook gaan kijken voor offerte om mijn zijruiten te laten tinten gezien dit dankzij de “paketten-handel” bij citroën niet ging met mijn modutop… € 350 achter bestuurder (in 0.20? dit zou dan standaard-look moeten zijn volgens die verkoper) ineens adresje gekregen voor zonneband en stickers (reclame-atelier).

kans is klein maar heeft er iemand hier een nieuwe XTR die al schade heeft gehad langs voor? zou meer willen weten over het grijze bumperdeel en de grill ( zou waarschijnlijk moeten bestellen om te kijken of 1 van mijn ideetjes zou kunnen werken, maar stukken bestellen zonder zeker te zijn dat ik ze kan gebruiken…)

Profiel  

Dyno
< 100 berichten
Rank

- Berlingo Multispace.
Gepost: 01 februari 2011 04:05 PM
  [ # 204 ]
BEkevin schreef:

hoi,

gezien ik nieuw ben zal ik even laten weten dat ik sinds enkele maanden een berlingo 3 multispace/thalassa heb gekocht.
ben chauffeur en woonachtig in Vlaams Brabant (BE).

Begin net met personaliseren van mijn pracht maar heb wel al enkele ideetjes (en vragen omtrent) die ik ga uitwerken.
heb nog geen foto’s (schandalig ik weet het Smile )maar om al een idee te geven:

berlingo 3 16hdi 90pk
kyano blauw met blauw interieur
modulariteitspack + modutop
“look”-pack
visibiliteitspack
detectiepack
esp
afneembare trekhaak

heb reeds winddeflectors geplaatst en rvs hoogglans pushbar + sidebars van misutonida besteld (nog weekje wachten op levering) vond alleen spijtig dat het zo lastig is om knappe stukken te vinden die bij elkaar passen en goedgekeurd zijn.

volgende plannen zijn : getinte ruiten, zonneband, velgen en wat extra verlichting, en zien voor foto’s te kunnen maken (heb zelf geen fototoestel)

weet iemand trouwens of het gemakkelijk is om extra verstralers en andere verlichting te plaatsen of krijg je dan problemen met boordcomputer zoals tegenwoordig enorm veel wagens problemen mee hebben?

wil trouwens alvast laten weten dat ik geniet van al jullie aanpassingen en foto’s te zien. sommige hun berlingo zijn echt geweldig af.

Welke stukken bedoel je dan…??
Ik heb alleen maar een certificaat voor mijn voorste Bullbar.

Profiel  

jantje-b
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 36

- Berlingo 1900 D
- CX 2.5 GTI
Gepost: 01 februari 2011 05:06 PM
  [ # 205 ]

goeienmiddag
sinds mijn 18 e ben ik ook in het bezit van een witte berlingo 1.9 d 600 uit 1998 met 190 000 op de teller

eigelijk het eerste wat er verandert werdt was het geluid hier voor kwam er dan ook een nieuwe sony radio 4 x 55 met een 700 rms versterker en een 13 jbl sub woofer en nieuwe boxen voorin maar ook deze begaven het. in tussen zijn deze weer verwijdert en is de jbl sub vervanger door een caliber 13 ich Sad  maar ja wat doe je er aan de nieuwe cx 25 verdient ook mooie muziek. maar daarvoor zijn er achterin de berlingo wel twee boxen van 360 wat en vier neon buisjes plus een neon draad achter de stoelen langs bij gekomen

na in tussen de 270 000 te zijn gepasseert binnen drie jaar staat er nog op het lijstje:
betere sub
bak isoleren
trekhaak (zat er wel op , door de vorige eigenaar verwijdert)
wielen
ophanging verbeteren draag armrubbers met beugel en al afgebroken links en rechtvoor
uitlaat en inlaat
booskijkers ofzo iets
achteruit rij lampen

Mooie maar gecompliceerde auto’s

Profiel  

Gepost: 01 februari 2011 05:39 PM
  [ # 206 ]
Profiel  

BEkevin
< 100 berichten
Rank

- Berlingo B9 multispace
Gepost: 02 februari 2011 12:19 AM
  [ # 207 ]
Dyno schreef:

Welke stukken bedoel je dan…??
Ik heb alleen maar een certificaat voor mijn voorste Bullbar.

ik bedoelde dat ik het erg lastig vond om push en sidebars te vinden die samen gingen (meestal mooie gepolierde pushbar van 60mm diameter, en was dan gepolierde sidebars maar 70mm diameter of zelfde diameter maar gechromeerd,....

heb na tijdje zoeken eindelijk “set” gevonden met het nodige EG-certificaat voor de pushbar (die afgaand op de foto’s dezelfde is als bij jou)

ben nu gaan horen voor eventuele mogelijkheid voor mods zoals bumpers met XTR-look en embleemloze grill (aan de hand van originele onderdelen, maar zou moeten achterkant van deze stukken kunnen zien alvorens te bestellen (om zeker te zijn dat ze zouden kunnen dienen (+ plastiek-lasser voor de grill) tenzij iemand ergens een embleemloze grill voor berlingo(3) is tegengekomen (nog niet gevonden op internet, maar model is natuurlijk nog vrij recent.

Profiel  

Dyno
< 100 berichten
Rank

- Berlingo Multispace.
Gepost: 02 februari 2011 09:14 AM
  [ # 208 ]

Wat die embleemloze grill voor de Berlingo 3 betreft.
Ander moet je eens horen op onderstaand adres, misschien hebben ze het daar.

Stepcenter Car-Design
Brugstraat 61
2300 Turnhout
Belgie

Tel nr : 0032 (0) 14 88 15 88
Mobiel : 0032 (0) 489 330 560
Fax : 0032 (0) 14 88 15 88
Website : http://www.stepcenter.be

Profiel  

BEkevin
< 100 berichten
Rank

- Berlingo B9 multispace
Gepost: 02 februari 2011 01:24 PM
  [ # 209 ]
Dyno schreef:

Wat die embleemloze grill voor de Berlingo 3 betreft.
Ander moet je eens horen op onderstaand adres, misschien hebben ze het daar.

Stepcenter Car-Design
Brugstraat 61
2300 Turnhout
Belgie

Tel nr : 0032 (0) 14 88 15 88
Mobiel : 0032 (0) 489 330 560
Fax : 0032 (0) 14 88 15 88
Website : http://www.stepcenter.be

volgens de site alleszins niet (was al opgeweest ivm. mijn pushbar enz. maar buiten sidebars, pushbars, en ander RVS-baren voor rond de wagen geeft hun catalogus steeds het minder toffe bericht “Er zijn geen producten aanwezig in deze category.”

heb al paar keren naar dit onderdeel gezocht, maar tot nu toe zonder resultaat. Sad

originele grill (plaatstuk: art. 00007804S9)zou € 118 BTW incl. kosten Idea maar moet dan nog bewerkt worden door plastiek-lasser   Crying or Very sad

voorlopig gewoon laten dienen, misschien binnen enkel maanden meer succes.
heb toch al even bezigheidstherapie cheese

*pushbar en sidebars installeren.
*dringend eens soigneren met stofzuiger, spons en lekker veel schuim en wax.
*uitkijken naar velgen en verstralers
*offertes ruiten tinten
*uitzoeken of mijn plannetje met de bumpers zou kunnen werken (lees: er deftig kunnen uitzien en blijvend kan zijn ipv. los te komen door vocht of warmte)
*een mooie HD tekening vinden om te laten verwerken tot sticker gezien een kleine airbrush verspreid over de motorkap wel eens 5 a 10x duurder zou uitvallen volgens kennis die industrieel lakker is.

gelukkig ga ik een kalmere week tegemoet op het werk (nu wel werken dinsdag tot zonsdag-nacht maar komende week 3/7 dagen werken cool grin

Profiel  

Dyno
< 100 berichten
Rank

- Berlingo Multispace.
Gepost: 02 februari 2011 02:09 PM
  [ # 210 ]

Ge moet eens bellen naar diene site.
Ze hebben daar veel bling bling stukken voor de Berlingo 3, die niet vermeld staan op hunne site.
Vroeger zaten die mannen in de Limburg, en ik heb mijn Bullbar, side bars en rearbar daar gekocht en laten plaatsen.
De crome accessoires op mijn deuren en handvaten komen ook van daar.
En ze hadden daar ook van die crome stukken voor op uw spiegels.
Ze hadden daar voor de Berlingo 3 ook van die speciale crome dakdragers enz…
En was mij daar toen vermeld dat ze ook verschillende soorten van grill’s verkochten voor op de Berlingo 3.
Misschien hebben ze die embleemloze grill daar ook wel.
Eens bellen kan nooit geen kwaad he, alvast veel succes…
Smile

Profiel  

14 van de 18
« Eerste  < Vorige 12 13 14 15 16 Volgende >  Laatste »

© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook