Gegroet allen,
ik ben nieuw hier en wel omdat ik op het punt sta een Berlingo te kopen.
De voorkeur gaat uit naar een 1.6 of 2.0 HDI met minder dan 90.000 op de klok en jonger dan 5 jaar.
Moet ik nog ergens op letten bij deze types of zijn ze echt zo buitengewoon goed
Verder is het voor mij een pre dat ik muziek kan afspelen vanaf een USB stick, nou gaat dat niet lukken met de standaard radio maar ik wil wel gebruik blijven maken van de stuurbediening.
Wat ben ik dan zoal nodig?
Daarnaast verhuist m’n speakerset mee uit m’n vorige auto dus een extra voeding ga ik zowieso aanleggen.
Gegroet,
Michel
Totaal aantal Berichten: 84
- Berlingo B9 multispace
dag Hekking,
voor de radio-bediening moet je niet te veel schrik hebben. er zijn tegenwoordig adapters genoeg om iedere niet-standaard radio te doen werken op de boordcomputer en stuurbediening van je wagen, enige verschil qua prijs is er wel en vraag je best in een car-audiozaak. Wat het eerste deel van je vraag betreft ga ik je het antwoord schuldig blijven gezien ik zelf nog niet met Citroën rij en dus niet echt iets speciaal kan meegeven buiten uitkijken voor schades, onderhoud (boekje, event. facturen,...), lekken, slecht starten,....