Totaal aantal Berichten: 17
Geregistreerd: 06-12-2010
- C3 1.6 Exclusive
Afgelopen december hebben wij een leuke c3 gekocht, waarvan wij 2 opmerkingen hadden bij de aankoop; 1 daarvan was dat het display bovenin het dashboard, van radio / boordcomputer, wat hapert. her en der doet een letter het half; wij vonden dat dit niet zo hoort. (dat doet het ook niet)
De garage heeft ingestemd met het vervangen van de display… nou staat deze volgens zeggen van de garage al in bestelling sinds december; maar in backorder bij citroen nederland.
Is de service van citroen nu werkelijk zo slecht dat we dadelijk 2 maand wachten op een onderdeeltje ??
Ohja verder bevalt ie goed hoor, rijdt lekker (al is een 1.4 niet echt een muscle car) en zuipt ook niet erg veel.
Ik vind het een heel complete auto voor het geld en zo ongeveer alle luxe die ik me kan bedenken (op een carkit en xenon na) zit er op.
Totaal aantal Berichten: 290
Geregistreerd: 31-03-2006
- ID/DS Dspecial
- C3 1.4i
Ik denk dat de service van je garage op dit pnt wel wat beter kan. Als ik een onderdeel voor de C3 bestel dan is dit er vaak de volgende dag al, soms moet ik 2 dagen wachten.
Robert
Dit is mijn project… http://www.nieuwzaailand.nl/over_het_project
En natuurlijk onze sleutelplek http://www.sleuteltje-11.net (We hebben nog plaats in de stalling)
Totaal aantal Berichten: 17
Geregistreerd: 06-12-2010
- C3 1.6 Exclusive
we zijn inmiddels ruim 3 maanden na aanschaf, we hebben het display nog niet.
Ik heb zelf maar contact gezocht met citroen nederland (verkooppunt van onderdelen in deventer) en deze bevestgigd mij dat het onderdeel inderdaad in backorder staat.
Ik begin nu toch een beetje flauw te worden van de verstrekking van onderdelen, citroen kan het toch niet maken dat van een auto van nog geen 10 jaar oud de onderdelen meer dan 3 maand op zich laten wachten ???