1 van de 3
 1 2 3 Volgende > 

Eindelijk mogen bestellen: DS3 E-HDI in Mativoire
Scottie
> 500 berichten
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 528

Gepost: 08 februari 2011 04:57 PM

Eindelijk de goedkeuring gekregen om ook te mogen gaan wachten op mijn DSje. Smile

Het is een beige Mativoire geworden.
Dit keer eentje met een Rouge Carmen dak erop. (en spiegels, en pookknop)
Hopelijk blijven ze in deze combinatie redelijk uniek (anders moet ik weer gaan zoeken op het parkeerterrein naar mijn wagen, hehehe)

Daarnaast heb ik gekozen voor Ashera velgen in de kleur…. Rouge Carmen (beetje lef maar toch)

En Pack Perfo (Maffe Hakinen sportstoelen) met pedaalset en donkerdere achterruiten
En Pack Myway confort (vanalles en nogwat)
En nog een chrome strip op de zijkant. Leek me ook wel mooi.

Zodra ik meer weet (foto’s, geschatte levertijd) update ik dit bericht

2011 DS3 eHDI Mativoire + Rouge Carmen dak en Ashera velgen. Pack Perfo en Myway comfort. I am loving it

Profiel  

Rieske
> 200 berichten
RankRankRank
Totaal aantal Berichten: 255

- (Grand) C4 Picasso C4 Picasso 1.6 HDI
Gepost: 08 februari 2011 05:11 PM
  [ # 1 ]

Hoi Scottie,

Ik heb de Gris Thorium met Carmen Rouge. Verder bijna dezelfde opties, behalve het Pack Perfo.
Ben erg benieuwd naar de velgen. De auto moet net over-the-top zijn maar wel met chrome.

De kleurstelling die jij gekozen hebt is apart. Die zal je niet zomaar tegenkomen.

Profiel  

Scottie
> 500 berichten
RankRankRankRankRank

Gepost: 08 februari 2011 11:13 PM
  [ # 2 ]

Jah, Gris Thorium met Rouge Carmen is ook mooi.
Maar is ook zo’n beetje de meest verkochte combinatie.

Vond mezelf te oud voor rood en geel. (Al viel dat rood metallic ook pas later af, zwart dak)
Mijn huidige auto was al zwart, rot kleur om bij te houden kwa poetsen, op zich wel mooi, maar saai voor een DS3. Zilvergrijs vind ik oersaai, zeker op een DS3, was een trend (jeukwoord) kleur, maar dan al meer als 5 jaar geleden.

Vond de fel blaue kleur (Belle Ille) wel grappig, tot ik hem in het echt zag staan, naast een C1 in een veeeeeel mooiere kleur blauw. Balen, als ie van de C1 leverbaar was geweest, was hem dat geworden.

Wit vind ik geen kleur voor een auto (no offence voor degene die hem in het wit rijden)
Idem voor dat babyblauw (Boticelli)

Bleef na het beige nog Manitoba over. Ook wel een mooie kleur.

Wilde eerst voor lederen stoelen gaan, maar vond toch de stoffen/alcantara Maille Akinen fijner zitten. Bovendien ruim 800 Euro goedkoper en het pakket Perfo had nog wat andere dingetjes die wel leuk zijn. (pedalenset, hoogte verstelbare bijrijdersstoel en donkerdere achterruitjes)
Vond trouwens de standaard stoel al beter zitten als m’n huidige Peugeot 307 (XS, tweede generatie)

2011 DS3 eHDI Mativoire + Rouge Carmen dak en Ashera velgen. Pack Perfo en Myway comfort. I am loving it

Profiel  

Arian
> 100 berichten
RankRank
Totaal aantal Berichten: 131

Gepost: 09 februari 2011 12:22 AM
  [ # 3 ]

Tsja Scottie, aan je argumentatie te zien, heb je alle opties 25x bekeken (ik ook hoor) en een zeeeeer afgewogen beslissing genomen. Maar niet zo ‘onze’ kleuren afkraken hè? Zo meteen moet ik me nog gaan schamen met mijn zwarte. Ik zag trouwens vandaag op ‘t franse forum dat ze daar een nieuwe kleur hebben of krijgen: mat zwart! Zag er niet eens onaardig uit.
Maar met 1 optie overdrijf je wat; je zegt dat je nóg ‘donkerdere’ ramen krijgt; volgens mij zouden ze dan bijna geblindeerd zijn Wink
Het klopt echter niet wat je zegt: op de ‘So Chic’ uitvoering zítten al getinte ruiten. Pack Perfo kun je ook nemen op de ‘Chic’ uitvoering en díe heeft standaard geen getinte ruiten achter…

Profiel  

Scottie
> 500 berichten
RankRankRankRankRank

Gepost: 09 februari 2011 08:37 AM
  [ # 4 ]

No offence…. Ieder zijn smaak.

Bovendien vind ik zwart niet lelijk, maar gewoon een rot kleur als het om schoonmaken/houden gaat.
Mijn huidige auto is m’n 2de zwarte die ik gehad heb. Vandaar eens wat anders.
Zwart met Rouge Carmen vond ik ook mooi. Zwart met wit is niet mijn/ons ding.

Citroen geeft in de configurator aan dat er in het pack perfo extra getinte ramen zitten.
Zo don’t blame me, I am just the messenger Smile
Ze zullen inderdaad niet donker donkere ruiten monteren. Dan moeten ze inderdaad zwart worden.

Profiel  

Cid
> 100 berichten
RankRank
Totaal aantal Berichten: 141

- DS 3 1.6 VTI 120 pk So Chic
Gepost: 09 februari 2011 10:17 AM
  [ # 5 ]

Volgens mij is dat best een stijlvolle combinatie! Ik ben erg benieuwd naar het resultaat en ik weet zeker dat hij me op zou vallen mocht ik hem in het echt tegen komen. Het is inderdaad leuk om het gevoel te hebben dat je auto redelijk uniek is. Ik rijd zelf een Rouge Sanguine met Noir Onyx dak, en die ben ik ook slechts één keer tegen gekomen op de weg. Maar goed dat smaken dus verschillen Wink

Succes met wachten.

Profiel  

Hififreak
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 89

Gepost: 09 februari 2011 12:41 PM
  [ # 6 ]
Scottie schreef:

Citroen geeft in de configurator aan dat er in het pack perfo extra getinte ramen zitten.
Ze zullen inderdaad niet donker donkere ruiten monteren. Dan moeten ze inderdaad zwart worden.

De prijslijst geeft uitsluitsel (de configurator doet wel meer dingen fout): Pack Perfo op de Chic heeft extra getinte zijruiten achter en achterruit, op de So Chic zit dat er niet bij omdat het standaarduitrusting is.

Daar staat tegenover dat je dan wel €745 betaald in plaats van €565 (incl btw en bpm), dus die ruitjes tinten kost wel degelijk €180 extra voor de basis Chic-uitvoering. Wink

Lééf je droom   -  in afwachting van de bestelde DS3 e-HDI Jaune/Noir

Profiel  

Scottie
> 500 berichten
RankRankRankRankRank

Gepost: 09 februari 2011 01:04 PM
  [ # 7 ]
Hififreak schreef:
Scottie schreef:

De prijslijst geeft uitsluitsel (de configurator doet wel meer dingen fout): Pack Perfo op de Chic heeft extra getinte zijruiten achter en achterruit, op de So Chic zit dat er niet bij omdat het standaarduitrusting is.

Daar staat tegenover dat je dan wel €745 betaald in plaats van €565 (incl btw en bpm), dus die ruitjes tinten kost wel degelijk €180 extra voor de basis Chic-uitvoering. Wink

Vlgs mij betaal je op de e-HDI “slechts” 487 Euro. Da’s netto, komt geen BTW en zeker geen BPM meer overheen. (als ik er 180 Euro bijtel voor de ruitjes dan zou de chicprijs in beeld komen)
Anyway.. het ging mij om de stoelen.. want ik vond ze een stuk beter zitten als de standaard stoel.
(Die op zijn beurt een stuk beter zit als mijn huidige Peug 307-II)

Had ik voor leer gekozen, had ik ook nog de pedalenset erbij moeten bestellen.
Totaalplaatje is dan meer als 900 Euro duurder.
(en dan zitten die naadjes in de zijkanten van de zitting in het leder nog steeds niet lekker)

Profiel  

Hififreak
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 89

Gepost: 09 februari 2011 09:56 PM
  [ # 8 ]
Scottie schreef:

Vlgs mij betaal je op de e-HDI “slechts” 487 Euro. Da’s netto, komt geen BTW en zeker geen BPM meer overheen.

Die €487 klopt, maar daar zit wel degelijk de BTW bij in, maar niet de BPM (vanwege de e-HDI).

Ik gebruikte de prijzen van een niet-belastingvrije auto, omdat anders de prijzen niet vergelijkbaar zijn (er bestaat geen Chic e-HDI, alleen een So Chic e-HDI). Wink

Lééf je droom   -  in afwachting van de bestelde DS3 e-HDI Jaune/Noir

Profiel  

Scottie
> 500 berichten
RankRankRankRankRank

Gepost: 08 maart 2011 03:35 PM
  [ # 9 ]

Hehe… ff een update.
De werkelijke bestelling is uiteindelijk de deur uit. (8-3-2011)
Leasemij koos uiteindelijk voor een andere dealert en hield me aan het lijntje.
Na wat telefoontjes en diverse persoontjes wat boos… is ie nu eindelijk besteld.
Citroen NL heeft de bestelling bevestigd (tja, ik geloofde niemand meer)

Profiel  

HotShot845
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 9

Gepost: 24 maart 2011 02:44 PM
  [ # 10 ]
Scottie schreef:

Eindelijk de goedkeuring gekregen om ook te mogen gaan wachten op mijn DSje. Smile

Het is een beige Mativoire geworden.
Dit keer eentje met een Rouge Carmen dak erop. (en spiegels, en pookknop)
Hopelijk blijven ze in deze combinatie redelijk uniek (anders moet ik weer gaan zoeken op het parkeerterrein naar mijn wagen, hehehe)

Daarnaast heb ik gekozen voor Ashera velgen in de kleur…. Rouge Carmen (beetje lef maar toch)

En Pack Perfo (Maffe Hakinen sportstoelen) met pedaalset en donkerdere achterruiten
En Pack Myway confort (vanalles en nogwat)
En nog een chrome strip op de zijkant. Leek me ook wel mooi.

Zodra ik meer weet (foto’s, geschatte levertijd) update ik dit bericht

Als je wil dat je kleur uniek blijft moet je maar naar België komen, hier is dat kleur niet meer te verkrijgen op een DS3

Profiel  

ronama
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 3660

Gepost: 24 maart 2011 03:01 PM
  [ # 11 ]

volgens mij is dit een beetje de combinatie…
dak en wagenkleur dan ...
http://nl.autoscout24.be/Details.aspx?id=190507753

en deze helemaal…

http://nl.autoscout24.be/Details.aspx?id=189841012

Profiel  

Scottie
> 500 berichten
RankRankRankRankRank

Gepost: 24 maart 2011 05:56 PM
  [ # 12 ]

Bijna, alleen de Rouge Carmen Ashera velgen nog..
(Onze eerste overweging was zwart dak met zwarte velgen)

Overigens is de kleur Hickory (bruin) die volgens mijn dealer in juli de opvolger van Mativoire (beige) komt ook heel mooi. Alleen niet icm Rouge carmen (komt zeer waarschijnlijk alleen met wit, zwart, of hickory dak)

Profiel  

Scottie
> 500 berichten
RankRankRankRankRank

Gepost: 20 mei 2011 11:45 PM
  [ # 13 ]

Hierbij een paar snel genomen foto’s:
(we maken nog wel eens wat mooiere op een andere locatie)

Profiel  

CestLaVie
> 100 berichten
RankRank
Totaal aantal Berichten: 110

Gepost: 21 mei 2011 09:03 AM
  [ # 14 ]

In de car configurator vond ik het niks, maar zo in het echt vind ik het toch een heel stijlvolle combinatie, Scottie! Gefeliciteerd met je prachtige auto!

Profiel  

Leon75
> 500 berichten
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 558

- DS 3 E-HDI
Gepost: 21 mei 2011 10:08 AM
  [ # 15 ]

Maar een woord: supermooi!!

Profiel  

1 van de 3
 1 2 3 Volgende >