Hoi,
Ik rijd inmiddels al weer 3,5 jaar naar alle tevredenheid met onze C1 rond. Echter, de auto wordt nu echt te klein. Dit betekent dat ik een nieuwe auto wil gaan kopen (iets groter dus). Mijn oog is gevallen op de nieuwe Swift, helaas dus geen Citroen.
Mijn vraag: Wat is een beetje een normale inruilprijs? De C1 is van juni 2007, heeft net 40000 gelopen. Het betreft een Ambiance met als extra’s metallic lak (donker blauw) en een fabrieksradio/cd. De auto is in een uitstekende conditie en is altijd dealeronderhouden en heeft alle beurtjes gehad. Ook sinds december nieuwe voorbanden.
Particulier kan je er natuurlijk meer voor vragen. Hij staat ook op marktplaats, dus ik wil hem eventueel ook particulier verkopen. Voor de geinteresseerden:
Totaal aantal Berichten: 1278
- 2CV 2cv6 special
Ik denk dat de prijs waarvoor je hem nu te koop hebt staan wel een nette prijs is!
*2cv6 special 1986, GS club 1975, Renault R4TL Savane 1990*
Toevallig zijn we druk bezig met een 2e hands C1 te kopen, en ik heb aardig wat vergelijkingen gedaan, en een ‘07 met 40K is voor die prijs zeer netjes.
De biedingen die gedaan zijn, vindt ik persoonlijk onder de maat.
S6 met de verkoop.
hai c1 2007….
wij rijden zelf ook nog c1 (tot 16 feb), wij hebben een swift gehad in 2006…weet nou niet of je daar echt veel mee opschiet…een klein beetje meer bagageruimte, maar dan kom je ook goed weg met de citroen c3…is aktie op de voorraad modellen en krijg je wss meer terug op je c1.
succes, ed