5 van de 10
« Eerste  < Vorige 3 4 5 6 7 Volgende >  Laatste »

AX 1.1i tge gekocht voor vriendin, zie p8 (was: vragen…)
voge
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 3508

Gepost: 08 november 2005 11:09 PM
  [ # 61 ]

misschien heb ik dan wel gewoon steeds bij te dure auto’s gekeken… Ik hoop dat ‘t meevalt!
  (zoals je op de foto’s kunt zien was de zwarte AX van €750,- helemaal drie keer niks!!!)

P.S. de auto waar ik morgen naar ga kijken staat bij Jetcars in Rotterdam. Deze zaak blinkt volgens mij niet uit in betrouwbaarheid. Ik zal de auto goed bekijken, nog extra tips e.d. voor me??  Rolling Eyes

Profiel  

Rob GT
> 500 berichten
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 505

- Saxo vts 1.4
Gepost: 09 november 2005 01:08 AM
  [ # 62 ]

Oh… jetcars…  Confused

Heel goed opletten dus!

Profiel  

voge
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank

Gepost: 09 november 2005 01:28 AM
  [ # 63 ]

heb al 15 min met Sohail aan de telefoon gehangen. Ga proberen heel goed op te letten, vertrouw ik het niet gaan we ‘s middags nog eens kijken met Sohail erbij… Dank voor de link nog!!!

Profiel  

ZX1.4i
> 12000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 12522

- C5 1.6 HDIF
Gepost: 09 november 2005 02:53 AM
  [ # 64 ]

We zullen die lui daar eens flink aan de tand voelen Twisted Evil

Mocht het niets worden, en je heb nog tijd en zin, dan kunnen we ook effe in de Spaanse polder kijken, je ben dan toch al in Rotterdam Razz

Profiel  

voge
> 3000 berichten

Gepost: 09 november 2005 09:05 PM
  [ # 65 ]

Nou, ik ben dus bij Jet Cars geweest en het was niet eens de moeite om met Sohail terug te gaan. Ieder ander autobedrijf had deze auto op de sloop neergezet, zoals wel meer auto’s die daar op het terrein staan.

Daarna zijn we nog even naar autobedrijf de Pee gereden, waar ik mijn BX gekocht heb. Hier stond geen AX die ons geschikt leek maar wel een hele mooie ZX 1.4i!! We gaan nu eens kijken wat het verschil is in maandprijs tussen een AX en een ZX, misschien wordt dat ‘m wel dan. Één nadeel: deze ZX heeft geen stuurbekrachtiging…

Sohail, jammer dat ‘t niets is geworden maar in ieder geval ook via deze weg bedankt voor je inzet!!!

Profiel  

mpostma
> 9000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 9231

Gepost: 09 november 2005 09:23 PM
  [ # 66 ]
voge schreef:

Nou, ik ben dus bij Jet Cars geweest en het was niet eens de moeite om met Sohail terug te gaan. Ieder ander autobedrijf had deze auto op de sloop neergezet, zoals wel meer auto’s die daar op het terrein staan.

Daarna zijn we nog even naar autobedrijf de Pee gereden, waar ik mijn BX gekocht heb. Hier stond geen AX die ons geschikt leek maar wel een hele mooie ZX 1.4i!! We gaan nu eens kijken wat het verschil is in maandprijs tussen een AX en een ZX, misschien wordt dat ‘m wel dan. Één nadeel: deze ZX heeft geen stuurbekrachtiging…

Sohail, jammer dat ‘t niets is geworden maar in ieder geval ook via deze weg bedankt voor je inzet!!!

Een collega van mij heeft nog een 1.1 TGE te koop uit 95. 60.000 op de klok. Wel een naar kleurtje (mintgroen). Prijsidee geloof ik rond de 1500 EUR.

Profiel  

voge
> 3000 berichten

Gepost: 09 november 2005 09:30 PM
  [ # 67 ]
mpostma schreef:
voge schreef:

Een collega van mij heeft nog een 1.1 TGE te koop uit 95. 60.000 op de klok. Wel een naar kleurtje (mintgroen). Prijsidee geloof ik rond de 1500 EUR.

Shocked  5 deurs??

Profiel  

mpostma
> 9000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 9231

Gepost: 09 november 2005 09:38 PM
  [ # 68 ]
voge schreef:

Shocked  5 deurs??

Dat kan ik mij niet herinneren. Xallut eens vragen aan hem.

Profiel  

ZX1.4i
> 12000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 12522

- C5 1.6 HDIF
Gepost: 09 november 2005 09:44 PM
  [ # 69 ]
mpostma schreef:
voge schreef:

Shocked  5 deurs??

Lijkt me anders een heel mooi alternatief voor de ZX Razz

Profiel  

voge
> 3000 berichten

Gepost: 09 november 2005 09:47 PM
  [ # 70 ]

ben benieuwd!!!

hier wat foto’s van de AX bij Jet Cars. Opgemerkt moet worden dat het motorblok werkelijk droop van de olie en het interieur (vooral bodembekleding) kletsnat was. Bovendien zaten er best veel kleine schades aan de auto..

Een TZX bestaat dus wel!!

één van de schade’s

zo lijkt het heel wat…

slecht te zien maar een barst over bijna de hele breedte van de voorruit..

al met al: geen toppertje!

Edit patje74; linkjes gezet, de foto’s laden niet lekker. Soms is het ook nodig om even te “F5-en”.

Profiel  

Caroline81
> 900 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 942

Gepost: 09 november 2005 10:07 PM
  [ # 71 ]

Een zx is echt stukken duurder dan een ax. Dus dat zou ik niet doen. Dan beter een visa Wink Maar een goede ax voor weinig moet toch gewoon te vinden zijn lijkt me??

Profiel  

voge
> 3000 berichten

Gepost: 09 november 2005 10:14 PM
  [ # 72 ]

dat ‘stukken duurder’ dan een AX valt wel mee hoor. Volgens mij scheelt het nog geen €20,- per maand in totaal. Verschil in aanschafprijs is er toch al niet meer tussen een ZX en een AX. Een AX is vast iets zuiniger, kleiner, stuurt lichter en is makkelijker met inparkeren enzo. Een ZX daarintegen is op de snelweg weer een genot in vergelijking met een AX en voelt gewoon stukken degelijker aan. Bovendien zijn ze veiliger. Tsja, keuze’s… Ik zou het wel weten maar het is (gelukkig) niet aan mij om te beslissen…
  Hopelijk is die auto van Martens collega een 5 deurs..  Laughing

Profiel  

q01z
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 60

Gepost: 10 november 2005 12:47 AM
  [ # 73 ]

zx is alleen mooi als deze 3 deuren heeft! dat geld trwns ook voor een ax Rolling Eyes

3deurs ax of zx volcane.. in het zwart.. Razz damn!

mintgroene first is een heeeeeele mooie kleur voor een ax!
\nog een voordeel.. hij is uit ‘95 dus een zogenaamd type3! jaja die bestaan..

type3 beschikt over de volgende geweldige leuke dingen:
type3 gril (al snel 25,- waard Very Happy)
type3 parafaan (zou niet weten wat daar anders aan is, maar goed)
iets andere voorbumper.. (er is een holle en een bolle bumper Rolling Eyes)

ach vogel, gewoon wat leuks uitzoeken Very Happy je hebt geen haast toch??
wist trwns niet dat je een nieuwe vriendin had? was die andere apk-verlopen? ik zie jou ook niet zo vaak he Very Happy

Profiel  

voge
> 3000 berichten

Gepost: 10 november 2005 12:51 AM
  [ # 74 ]

uuhm, heb ik een nieuwe vriendin?? Ik zal het eens even bij haar navragen (als ik zonder blauw oog terugkom zal ‘t wel niet zo zijn Laughing)

Ik hoop dat ‘t autootje van de collega van Marten een vijfdeurs is, hoewel ook ik van mening ben dan een AX alleen mooi is met 3 deuren. ZX heeft daar al minder last van vind ik..

Wat je me nu verteld.. Type 1/2/3.. Ik wist ‘t niet. En mijn conclusie uit jou verhaal: ‘t maakt dus ook geen bal uit Wink

Inderdaad, gewoon verder zoeken.. Moet wel een goed autootje zijn hoor!

Profiel  

Rob GT
> 500 berichten
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 505

- Saxo vts 1.4
Gepost: 10 november 2005 01:05 AM
  [ # 75 ]

Er zit best vee;l verschil tussen type 1 en 2…(o.a beter dash, minder roest en veel kleine uiterlijke dingetjes) Type 2 is net even wat volwassener en moderner… Type 2 is ongeveer vanaf juli 91…

Misschien is dit nog wat:

Die naam heb ik eerder ergens gezien… Rolling Eyes

Enne… Marc, volgens mij bestaan er geen mintgroene firsts…  Smile

Profiel  

5 van de 10
« Eerste  < Vorige 3 4 5 6 7 Volgende >  Laatste »

© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook