Totaal aantal Berichten: 117
- Xsara break ligne prestige
Hallo allen,
Ik ben heel erg benieuwd naar wat voor speakers jullie hebben in de voor- en achter deuren.
Zelf ben ik van plan om ze binnenkort te gaan vervangen, maar weet nog niet echt welk merk en type het gaat worden. Wel heb ik een goeie jvc autoradio erin zitten met usb/mp3 ondersteuning
Het gaat mij dus om een “goed geluid” zonder er een versterker tussen te plaatsen.
Ik zie graag jullie reacties!
Citroen C4
03-TN-GB
Totaal aantal Berichten: 27890
- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Ik denk dat je niet zoveel opties heb in een break.
Volgens mij 17 cm voorin de deuren. En uit me hoofd 13 cm achterin de deuren, maar dat staat wel in het boekje vermeld.
Gezien je een vaste hoedenplank heb kan je geen ovalen speakers plaatsen.
Ik heb het tot nu toe niet voor elkaar gekregen een echt lekker geluid uit de Xsara te krijgen met 2x 17 en 2x 13 cm speakers. Er zitten nu ook nog (goedkope) tweeters in het dashboard.
Je mist gewoon wat bass…
Anders zal je echt aan een subje moeten gaan denken, des noods zo’n platte onder de stoel zover dat past…
Overigens als je nu maar 2 speakers heb dan zijn 4 speakers al een hele vooruit gang
Arjan Verkade schreef:Ik denk dat je niet zoveel opties heb in een break.
Volgens mij 17 cm voorin de deuren. En uit me hoofd 13 cm achterin de deuren, maar dat staat wel in het boekje vermeld.
Gezien je een vaste hoedenplank heb kan je geen ovalen speakers plaatsen.Ik heb het tot nu toe niet voor elkaar gekregen een echt lekker geluid uit de Xsara te krijgen met 2x 17 en 2x 13 cm speakers. Er zitten nu ook nog (goedkope) tweeters in het dashboard.
Je mist gewoon wat bass…Anders zal je echt aan een subje moeten gaan denken, des noods zo’n platte onder de stoel zover dat past…
Overigens als je nu maar 2 speakers heb dan zijn 4 speakers al een hele vooruit gang
Momenteel zitten er 4 standaard speakers in mijn xsara break. Nu vraag ik mezelf af…. wat zou het beste klinken…. Pioneer, JBL, Boschmann, JVC….... ?
Citroen C4
03-TN-GB
Totaal aantal Berichten: 1228
- DS 3 So Chic 1.6 16V VTI
- Xsara 1.6i Coupe
- Xsara Break 1.6i / 2.0i VTS
Ik heb JBL speakers er voor en achter in gehad, die ik nu hier nog heb liggen, dus mocht je intresse hebben in wat mooie JBL speakers hoor ik t wel.
Deze geven al een stuk betere bass.
Citroen DS3 1.6 VTi White/Black
Citroen Xsara 1.6 Coupe
Citroen Xsara 1.6/2.0 Break VTS?
Totaal aantal Berichten: 27890
- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
De standaard speakers zijn idd niet alles, elk ander bekend merk zal zeker verbetering geven
j-wvb schreef:Ik heb JBL speakers er voor en achter in gehad, die ik nu hier nog heb liggen, dus mocht je intresse hebben in wat mooie JBL speakers hoor ik t wel.
Deze geven al een stuk betere bass.
PM
Citroen C4
03-TN-GB
Wat is trouwens de max. inbouw diepte? Zowel voor als achter? Iemand een idee?
Citroen C4
03-TN-GB