Vanmiddag een gele op De Meent in Rotterdam. Heb helaas geen pic gemaakt.
Ik heb ook al een gele in de straat zien staan bij mij, een paar weken geleden. In Rotterdam-Oost. Dacht dat hij misschien van een van mijn buurtbewoners zou zijn, maar ik heb hem niet meer gezien sinds…
M’n eigen Rouge Sanguine / Noir combinatie:
Vandaag een hele zwarte bij Kitsch & Kunst in Rotterdam. Stond geparkeerd, ff staan kwijlen!!
morgen een fotoshoot voor leasemaatschappij ,wagen word net voor mijn deur neergezet en wat blijkt een DS3 EHDI grappig ,kan ik er mooi even een testrit in maken.
preview van de shoot zal ik in de loop proberen te posten op het forum.
dus mochten jullie morgen een DS3 EHDI spotten in de omgeving soestduinen ,,THATTS US,,
Hij Ricardo, ik dacht dat je had afbesteld?
aan roels , het betreft hier een DS3 voor een fotoshoot voor grote lease maatschappij,mag er vandaag nog niet in rijden maar morgen van en naar de shoot toenatuurlijk wel.
en donderdag in amsterdam deel 2 van de shoot
Wie o wie reed er vandaag voor me in een prachtige witte DS3? Rond 20:30 op de A12, ring Utrecht, kenteken kaa-ix-pee in het midden
Plaats de foto’s als je wilt, ben erg benieuwd
Acadiana, GS break, 3 AXen, 2 BXen, Xantia, C5 break, C4GP 1.6 HDIF EB6, DS3 eHDI en een Ciroen C4 Cactus
Totaal aantal Berichten: 34
- DS 3 1.6 e-HDi Airdream So Chic
Wie o wie reed vanmiddag rond 17:20 uur Deventer binnen in een zwarte DS3 met een wit dak en iig aan de voorkant een chromen sierlijst?
Me like…zo verwacht ik hem eind april ook binnen te krijgen!
ik zou wel een foto willen plaatsen, maar weet niet hoe dat hier moet….
wit/wit met friemels op het dak en zwarte belloni’s
Totaal aantal Berichten: 5999
- C4 (2004-heden) berline Image
- C5 X Shine Hybrid 225
Je foto even hosten bij een fotosite (flickr, mijnalbum, picasa, etc.)
Daarna hier de url van de foto posten; klaar.
oke txs
nou eens even proberen..