hallo,
bij nazicht van mijn camper wou ik mijn mazoutpomp laten afstellen in de garage , na enig sleutelwerk wist mijn garagist te vertellen dat deze vervangen zou moeten worden ,en zat sleet op de gashendel, waarbij deze soms op stationair toerental verhoogde in toeren,iets wat ik al een paar keer had gemerkt,ook blijkt er ergens een stopklep, of iets dergelijke op te zitten die niet werkte als hij deze bediende,nu denk ik wel een brandstofpomp te vinden,en zou deze graag zelf monteren,heeft iemand hier ervaring mee,of kan iemand mij vertellen waar ik precies op moet letten om deze nauwkeurig te vervangen ?
Groetjes,
Totaal aantal Berichten: 15704
Geregistreerd: 16-05-2005
- Traction Avant 11B Forest
- Overig Peugeot 306 1.6 Cabriolet Saint Tropez
- Overig Volvo 240 DL estate
- Panhard Dyna Z1 ToutAlu
- 2CV 2CV6 Spécial
- Overig Volvo V60 T5 Inscription
- GS/GSA Special
Ik weet dat het ontzettend kinderachtig klinkt, maar probeer zoveel mogelijk typische Vlaamse omschrijvingen als ‘mazoutpomp’, ‘sleet op’ en garagist te vermijden. De voertaal van dit forum is Nederlands en hoewel ik het als grensgeval soms moeilijk te geloven vind, zijn er veel gebruikers die dit bourgondische taalgebruik wel mooi vinden maar eigenlijk niet begrijpen
Totaal aantal Berichten: 7582
Geregistreerd: 03-04-2006
- C35 RD
- C3 1.4 Exclusive
Zorg in elk geval dat je een werkplaatshandboek bij de hand hebt. De pomp is best een complex ding, regelt ook de inspuitmomenten, de montage en afstelling komt nauw. Ik zou zelf toch echt naar een specialist gaan.