Toch blijf ik het het mooist vinden een DS gewoon in een dagelijkse situatie te zien, aan de straat geparkeerd of op de snelweg…
Totaal aantal Berichten: 27937
Geregistreerd: 21-09-2004
- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
DriverD schreef:Waarchijnlijk wel, maar er zijn ook IE’s in “Comfort”-uitvoering verkocht. Die hebben ook “gouden” Injection Electronique-aanduiding.
Het hele DS verhaal is best complex. Ik ben er inmiddels wel achter dat er behoorlijk wat verschillende uitvoeringen zijn waarvan je zou denken dat iets eigenlijk niet zo hoort maar toch wel zo is..
Dan hebben we het nog niet eens over bepaalde buitenlandse uitzonderingen.
Ik ben in elk geval bezig met het bekende boek te lezen, ik leer zo elke keer een stukje bij
Totaal aantal Berichten: 10298
Geregistreerd: 22-03-2005
- GS/GSA 1220 club break
- Overig Panhard 17 break
- GS/GSA X1
- ID/DS DS23H Pallas
- ID/DS ID20F break 21 5-bak
In Nederland zijn er ook weinig DS21’s of DS23’s (al dan niet IE) in non-Pallas uitvoering geleverd.
Citroen!
Een bijzonder fraaie ID 19P uit 1960.
En een DS 21 Pallas uit 1974. Is deze kleur origineel zo geleverd?
Ami 8 Club (1970)
ex: 2CV (‘79) | Dyane (‘81) | GS (‘79) | AX (‘95) | 17 x BX
Totaal aantal Berichten: 10298
Geregistreerd: 22-03-2005
- GS/GSA 1220 club break
- Overig Panhard 17 break
- GS/GSA X1
- ID/DS DS23H Pallas
- ID/DS ID20F break 21 5-bak
Non.
Citroen!
En terecht, want dit is wel de lelijkste kleur die ik me kan voorstellen, al is dat natuurlijk strikt persoonlijk.
Inderdaad!
Ik vind die zwarte van jou prachtig Alexander, dus die kots is nergens voor nodig. De gifgroene DS vind ik spuuglelijk als het mag.
Deze fraaie Break was ik nog vergeten.
Met alle respect, maar is € 28.500 niet een beetje veel voor een DS?
Ami 8 Club (1970)
ex: 2CV (‘79) | Dyane (‘81) | GS (‘79) | AX (‘95) | 17 x BX
Totaal aantal Berichten: 10298
Geregistreerd: 22-03-2005
- GS/GSA 1220 club break
- Overig Panhard 17 break
- GS/GSA X1
- ID/DS DS23H Pallas
- ID/DS ID20F break 21 5-bak
Zo te zien heeft ie airco. Dat is vrij zeldzaam op een DS. En de prijs? Niet abnormaal voor een DS break in goede staat. Zelf vind ik €337.500,- voor een DS cabriolet veel gekker!
Citroen!
Excuses aan Alexander, ik vrees dat ik je post verkeerd heb opgevat.
No problem! Het was slechts een impulsieve reactie na het zien van die kleur..
Maar natuurlijk zoals altijd, smaken verschillen. “To each his own”
XBXG schreef:Deze fraaie Break was ik nog vergeten.
Met alle respect, maar is € 28.500 niet een beetje veel voor een DS?
]
Vind ik ook te dol. Waarschijnlijk heeft de eigenaar alle werkplaatsfacturen bij elkaar opgeteld om tot deze prijs te komen. Dat wil natuurlijk niet zeggen dat deze prijs realistisch is voor een DS break (met airco). Ik denk dat er nog genoeg te koop is in deze staat voor heel wat minder geld.
Voor een gave DS ga je naar http://www.logo-shop.nl
Totaal aantal Berichten: 10298
Geregistreerd: 22-03-2005
- GS/GSA 1220 club break
- Overig Panhard 17 break
- GS/GSA X1
- ID/DS DS23H Pallas
- ID/DS ID20F break 21 5-bak
En een DS cabriolet met de prijs van een compleet huis vinden we wel normaal?
Citroen!
Nee. Ook niet normaal !
Voor een gave DS ga je naar http://www.logo-shop.nl