Nieuwe berlingo besteld.
xgunterx
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 1

Gepost: 22 februari 2011 04:36 PM

Mijn Xantia uit ‘96 was aan vervanging toe en gezien de saloncondities hebben we besloten toch maar een nieuwe wagen aan te schaffen. Ik heb lang getwijfeld tussen de Berlingo en de C3 Picasso, maar uiteindelijk toch maar voor de Berlingo gegaan.

Het wordt een XTR-110pk FAP met ‘alle’ opties (behalve navigatie), dus ook de grip control, modutop, etc.. en de prijs werd na korting begroot op €19600. (catalogusprijs €25800 als ik me niet vergis)
Best een aardige prijs (zeker tav de standaardmodellen), maar de korting was dat ook en je krijgt toch wel wat in de plaats.
Ik heb gekozen voor de kleur persamos en hij zou midden mei moeten geleverd zijn.
Ik zie er naar uit.

BTW, ik merk dat de grip control niet vaak genomen wordt.
Ok, het kost ca €650 extra, maar je hebt dan wel een ESP en Michelin Latitude Tour banden die een goede rating krijgen en op vele SUV’s staan.
Al zijn er wel tegensprekende berichten op het net te vinden omtrent de wintercapaciteiten. De ene zegt dat de combinatie ESP + Latitude’s even goed presteren in de winter als een berlingo zonder ESP met winterbanden en de andere claimt het omgekeerde.
Maar al zou ik in de winter iets moeten toegeven op de momenten dat er sneeuw ligt (slechts enkel weken op een jaar), dat weegt niet op tegen al de rest van de tijd.
Jaja, ik weet het, ik tracht mezelf te overtuigen dat het geen weggegooid geld is/was. Smile
Wel, we zullen het volgende winter weten.

Profiel  

jakkerma
> 500 berichten
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 546

- Berlingo Berlingo 1.9D WJY DW8
Gepost: 23 februari 2011 11:13 AM
  [ # 1 ]

Gefeliciteerd en vele zorgeloze kilometers toegewenst!

Citroen Berlingo 1.9D bestel uit 2004 nieuw, nu 290k km, en eigenlijk probleemloos..
Citroen Berlingo 1.6i Een ouwe Subaru Forester is toch beter…

Profiel  

BEkevin
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 84

- Berlingo B9 multispace
Gepost: 27 februari 2011 03:21 AM
  [ # 2 ]

gedeliciteerd en veel succes met de berlingo.

ga zeker ook eerder eens horen voor eventuele vorderingen in levertijd (ik moest op mijn berlingo nog maanden wachten, ging controleren en chassisnr. was gekend en levering bij dealer gepland voor de week erop!).
niet zeker of jij ook zoveel geluk gaat hebben, maar vingers kruisen Smile

Profiel  

Ptr
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 8

Gepost: 19 november 2012 01:54 PM
  [ # 3 ]

Nieuwe Berlingo besteld op 23/09/2012,
Hij word verwacht rond 25/11/2012 (hopelijk deze week al).

Groetjes Pieter

Profiel  

© Citroën-Forum 2003 - 2025 | adverteren
Facebook