En zoals het hoort .. eerst even voorstellen.
De naam is Edon (34) en ben woonachtig in het oosten van het land.
Een 2.5 jaar geleden heb ik voor het eerst in een oude Citroën Traction gereden. Mijn zusje ging trouwen en wilde mij graag als chauffeur. Die keer, en de keer proefrijden, waren echt geweldig. Sindsdien ben ik opzoek naar een eigen Traction.. Afgelopen weekend was het dan zover. Gevonden, gekocht en nu staat hij mijn garage.. een zwarte ‘Traction 11B’ uit +/-1955 (Die +/- staat op het kentekenbewijs ... ... het chassisnummer is zeker uit 1955 )
Om een korte impressie te geven… in de garage kan je niet echt mooie foto’s nemen helaas.. bijgaand een paar plaatjes
Aankomende tijd wil ik de auto helemaal gaan leren kennen en een aantal kleine dingen aanpakken. (zoals de radiator waarover ik op zeer korte termijn een topic wil starten) Vervolgens denk ik wat meetings af te rijden en Oldtimer/Traction ritten te gaan doen. Het ultieme lijkt me om trouwritten te kunnen rijden.
Totaal aantal Berichten: 15704
- Traction Avant 11B Forest
- Overig Peugeot 306 1.6 Cabriolet Saint Tropez
- Overig Volvo 240 DL estate
- Panhard Dyna Z1 ToutAlu
- 2CV 2CV6 Spécial
- Overig Volvo V60 T5 Inscription
- GS/GSA Special
Welkom Edon, altijd leuk om hier nog wat meer Traction enthousiasten tegen te komen. Ik zou zeggen maak gauw een topic aan over je auto en vertel en vraag ons alles wat je kwijt/weten wilt.
Totaal aantal Berichten: 1803
- BX 19 GT
- Traction Avant 11BL
Welkom Edon, goed om jong bloed binnen de Tractions te hebben. Tegen de tijd dat ik jouw leeftijd bereik hoop ik ook een TA te bezitten.
Wat hangt er trouwens onder je dashboard? Is het een oude speaker of een kastje? Ik ben erdoor geïntrigeerd.
Bedankt graddus & MWH.C voor het warme welkom..
@MWH.C
Jaa, dat kastje.. da’s een mooie dat is een verwarming-kje. uiteraard nadien eringezet door een vorige eigenaar.
En om het aan te zetten moet ik wel even een kraantje omzetten onder de motorkap. Hetzelfde uiteraard als je je de moord stikt van de hitte :S
Welkom hier
C4 Coupe VTR