Totaal aantal Berichten: 3865
- BX 16V MK2
- C4 (2004-heden) Cactus BlueHDi 100 Shine L.E.
Zeker weten dat het er 1 is, dat zijn ook de E-HDI wieldoppen. Zijn overigens minder lelijk als ik dacht, maar ik ben blij als er Bellones onder zitten Wel goed nieuws dit!
Mijn dealer durfde niet zeker te zeggen dat wanneer ik binnen nu en 2 weken bestel (afhankelijk van de leasemaatschappij) of ik voor 1 augustus kon rijden, maar hij gaf het wel meer dan 50% kans. Hopen dan maar!
Totaal aantal Berichten: 34
- DS 3 1.6 e-HDi Airdream So Chic
Wow, het is dat je er nu over begint maar ik had nog helemaal niet gezien dat het wieldoppen zijn haha. Ben ook blij dat ik de bellone’s voor de zomer heb en deze dopjes voor de winterbanden
Ik heb eergisteren m’n DS3 gaan bestellen.
Het is een 1.6 met 110pk in de Sanguine-Black kleur.
Hij zou geleverd worden half mei (in het slechtste geval). Ik kan al niet meer wachten!
Totaal aantal Berichten: 179
- C1 Seduction 5drs
- DS 3 1.6 E-HDI So Chic
PSspike schreef:Bekijk de laatste foto eens op deze advertentie!!
Zou het echt? :D
Ligt het nou aan mij of krijgen meer mensen een raar gevoel bij het gegeven dat er ‘al’ een e-hdi op marktplaats staat terwijl we zitten te wachten op onze auto’s?
Misschien zijn het die koeieletters “LET OP GETOOND MODEL WIJKT AF VAN STANDAARD!” in de advertentie die me doen fronsen.
Totaal aantal Berichten: 40
- DS 3 e-HDi 90 Airdream So Chic
Dit is een echte! Deze staat in Drachten waar ik het al over had ik had vrijdag geen fototoestel bij mij helaas maar ik weet zeker dat dit hem is. Het gaat gebeuren. wijkt af van standaard is omdat hier pack perfo in zit en er ander velgen onder zitten. Maarhet is een echte eHdi
Hoezo andere velgen, dit zijn gewoon de Alboran wieldoppen die standaard onder de E-HDI zitten. Kijk maar op de configurator van citroen.
De wieldoppen zien er echt niet verkeerd uit.
Totaal aantal Berichten: 3865
- BX 16V MK2
Denk dat het voor de dealer een reclame-object is op deze manier. Die wielen vallen me inderdaad nog mee, ze hebben er nog wat van willen maken zo te zien.
Totaal aantal Berichten: 255
- (Grand) C4 Picasso C4 Picasso 1.6 HDI
Hij is buiten de velgen identiek aan degene die ik besteld heb.
Zucht… Nog ff wachten.
ik geef inderdaad toe dat deze wieldoppen er erg goed uitzien!!!!!!!!!!!!
foutje…
Km-stand DS3 eHDI op 31 okt 2011: 24500
Totaal aantal Berichten: 644
- DS 3 1.2 PureTech 130 Sport Chic Cabriolet
- 2CV 6
- C4 (2004-heden) Cactus 1.6 BlueHDI Business Plus
Grappig, ik heb ook in Zutphen besteld op 11 september maar nog geen bericht gehad.
@ easternnl
Ik zou maar snel gaan vragen dan.
Ik heb vandaag bericht gehad van de citroen nederland dat mijn auto onderweg is naar de dealer. ze bieden excuses aan voor de slechte communicatie. grappige is, dat mijn dealer nog van niets weet. Tadaaa: hij is binnen
Nog even wachten, ik ga er vanuit dat ik er snel in rij nu. Zal snel meer informatie posten en mogelijk foto’s maken.
Wit met een rood dak. Op zijn hollands omschreven
Totaal aantal Berichten: 255
- (Grand) C4 Picasso C4 Picasso 1.6 HDI
Zojuist gebeld met mijn dealer.
De produktiedatum is nog niet bekend en hij gaat uit van produktie in April en rijden in Mei.
We wachten af…..
nou dat zijn positieve berichten,en inderdaad een sorry voor het ontbreken communiciatie van citroen Nederland is zeker op zijn plaats heeft best veel kwaad bloed gezet, zou zeggen een leermoment voor ze.
nou goldlion plaats de foto,s van de nieuwe en fraaie aanwinst maar snel op het forum.