Ziet er erg mooi, robuust en professioneel uit.
complimenten
Ik ben niet de beste, maar wel arrogant
CX22trs (4x) ; CX24IE ; CX25GTI prestige; BX 19GTI (2x); 2cv 1960 ; VW Buggy ; AX (2x) ; Renault 4
War is peace, freedom is slavery, ignorance is strength.

Totaal aantal Berichten: 1205
- GS/GSA X1
- XM V6 Pallas
Nelis Infra schreef:Zo zeg, dank voor de lovende reacties
Aardig van jullie! En Rogier, met ‘t eerste punt was ik al bezig geweest. Ik denk dat er al 10 uren werk in zit, maar een link maken van die wrapper lijkt tot nog toe onmogelijk. Ik moet me er weer even toe zetten om het uit te zoeken
![]()
En dat van die data zal ik eens uitzoeken. Da’s inderdaad wel zo handig.
Graag gedaan de complimenten, zeker vrijwilligerswerk mag wat waardering krijgen!
Over het linken. Tja, ik heb al jaaaaren niks meer met websites gedaan. Vroeger kon ik in Frontpage gewoon areas van bitmaps “clickable” maken; hyperlink en caption/info text eraan en klaar. Vast veel te simpel voor modernere apps
Die datum, pfff dat kan volgens mij tot in het besturingssysteem van de server zitten. Staat die op US regional settings, krijg je dan al dit? Of zit dat ergens in de site zelf verscholen??
Rogier, Citroën GSA X1 1984, XM V6 Pallas 1994, Lexus GS300h 2014
Ex: Xantia HDI Break 2000, CX 22 TRS 1989, XM TD12 1993, P205 Forever D 1995, XM V6 Exclusive 1996, Fiat GrPunto 2006, CX 2400IE Pallas C-matic 1978, BMW 320i 2005, Porsche 968 1994, MB B180CDI 2014, Toyo Prius 2012, BMW 325Ci Cabrio 2005
Wellicht is het mogelijk om hier geen `bold’-font te gebruiken? http://www.citroen-cxclub.nl/dev/index.php?option=com_content&view=article&id=96&catid=902&lang=nl dat is nl niet zo heel prachtig
It’s nice to be important but it is more important to be nice.
http://www.explosionsandboobs.com/
Doneer, zo blijven we braaien!
De site ziet er netjes uit Nelis, goed werk!

Totaal aantal Berichten: 1823
- Berlingo 1.9D 600
- CX 2400 Pallas
- CX 2000
Klein updeetje: banner toch maar iets kleiner gemaakt. Nieuwe evenementen toegevoegd. Voorraadlijst van het magazijn up to date en beschikbaar plus weer bezig geweest met de inlogmogelijkheden. Nog niet klaar, maar we maken sprongen.
Way out in the water, see it swimming.

Totaal aantal Berichten: 2214
- CX 2000 Pallas
- Xsara 1.6 break
Goed bezig Niels
Edit: Niels nog een tip : ik zou persoonlijk de bovenste banner net zo hoog maken als de tweede, ziet volgens mij beter uit en neemt minder plaats in op je scherm zodat er meer plek overblijft voor de info onder, zelf kijk ik via een laptopscherm waardoor onder dus niet zoveel plek blijft
Mark
CX 2000 pallas ‘78
Nelis Infra schreef:Klein updeetje: banner toch maar iets kleiner gemaakt. Nieuwe evenementen toegevoegd. Voorraadlijst van het magazijn up to date en beschikbaar plus weer bezig geweest met de inlogmogelijkheden. Nog niet klaar, maar we maken sprongen.
Altijd leuk als mensen zich inzetten voor de club. Mijn waardering is groot ! Keep the good work up
Een dag niet gezweefd, is een dag niet geleefd.
Kijk ook ‘ns op de site van de Citroën SM-club! http://www.citroensmclub.nl

Totaal aantal Berichten: 154
- CX CXA 25 GTi Turbo 2
- Xantia 1.8I 16V
- C6 (2005-2012) benzine
Ziet er zeer goed uit.
Een hele verbetering.
Zéééééér bedankt voor je tijd.
Is een genot om te bekijken.

Totaal aantal Berichten: 3907
- CX 25 GTi Turbo 2 KdFi
- CX 2400i Prestige
chapeau, moooooi werk !!
Citroen CX - magnifiek zweven !! mijn Flickr foto stream mijn CX GTi Turbo 2 KdFi draadje

Totaal aantal Berichten: 1823
- Berlingo 1.9D 600
- CX 2400 Pallas
- CX 2000
Hallo allen,
Updates achter de schermen ziet u niet, maar ze zijn erg arbeidsintensief. Ik zal u er maar niet mee vervelen….
Wellicht kan ik wel een ander punt aansnijden. Zoals jullie allemaal zien, heeft de nieuwe site een viertal grote foto’s op de voorpagina om de CX in al haar glorie direct te laten zien aan de eventuele argeloze bezoeker. En bij menig liefhebber toveren de foto’s ook iedere keer weer een glimlach op ‘t gezicht. Het is wel van belang om die foto’s op reguliere basis te verversen, zodat het altijd interessant blijft om de site weer te bezoeken.
Nu is het zo, dat mijn database met foto’s zo langzamerhand nogal leeg aan het raken is. En ik kan mij niet aan de indruk onttrekken dat er op dit forum naast Citroen liefhebbers, tevens een groot aantal semi-professionele fotografen rondloopt. Ik wil u dan ook vragen of ik van uw kunsten gebruik mag maken en een selectie van uw foto’s zou mogen gebruiken. Dan krijgt uw CX een prominente plaats op het wereldwijde web, en dat is natuurlijk ook wat waard
Ik ontvang graag berichten in dit draadje en anders via de PM! Met alle respect, maar we zoeken wel echt de wat ‘mooiere’ foto’s. Iets leukere achtergronden, betere camera’s, meer DPI, verrassende invalshoeken en dergelijke. U weet zelf denk ik wel of u in dit profiel past.
Dat was ‘m weer, tot de volgende update
Way out in the water, see it swimming.

Totaal aantal Berichten: 667
- CX 2400 GTi
- Xantia 2.0 16V Exclusive BVA
De website ziet er geweldig uit! En om deze interessant te houden is dit een prima idee.
Je hebt een PM!
Ex: 2CV, AX, BX, ZX, Xsara, Xantia 2.0, XM 2.0 TCT, CX 22TRS, Xantia 1.8 16V
C5: 186.000 | CX 2400 GTi: 227.000 | Xantia 2.0 16V: 200.900