Totaal aantal Berichten: 311
Geregistreerd: 31-10-2007
- C5 2.0i 16v Difference 2
Wat betreft de BTW, jij als particulier hebt niets met de BTW te maken, alleen bedrijven/ondernemers in combinatie met de belastingdienst.
Wordt alles via de verzekering geregeld dan wordt jij hierbij helemaal niet bij betrokken.
Joop.
Maar dat betekent dus wel dat als er geld naar jou wordt uitgekeerd jij het bedrag PLUS btw moet krijgen.
Nu: Fiets
Ex: W123 | Xantia | BX | Fiesta | Regatta | Golf 1 | R19 | Xsara | Golf 4 | P407 | C4 | Patrol | Land Cruiser
Ex motoren: CB400N | XT550 | GS650 | XL250 | CB650 | GSX1100F | XL600R | Goldwing K1
Totaal aantal Berichten: 311
Geregistreerd: 31-10-2007
- C5 2.0i 16v Difference 2
Dat klopt, maar als jij je auto bij de garage neerzet voor de reparatie dan regelt de garage en de verzekering de kosten van deze reparatie, de kosten zullen wellicht wat hoger uitvallen vanwege meerdere schakkels in het proces, denk aan de schade-expert wie langs komt bij de garage om de schade te bekijken en te taxeren.
Zonder tussenkomst van jou.
Joop.
Totaal aantal Berichten: 627
Geregistreerd: 25-02-2007
- XM V6.24 Exclusive (serie 2 met ZPJ4 3.0)
We gaan het weer mee maken. 25 november staat ie bij Stroeve in Coevorden.
Twee linkerhanden is nog altijd beter dan één rechter en er niks mee doen.
Totaal aantal Berichten: 627
Geregistreerd: 25-02-2007
- XM V6.24 Exclusive (serie 2 met ZPJ4 3.0)
Vandaag de Xantia ingeruild op een BX. Wat is er gebeurd??
Afgelopen zondag ermee onderweg naar mijn ouders. Onderweg begonnen allerlei lampjes te branden welke weer doofden bij het remmen. Das duidelijk: de hydraulica! De auto bij Pasman op de brug gezet en al snel een lekke leiding gevonden. Nu blijkt alleen dat een aantal andere leidingen ook in verre staat van ontbinding zijn. Ik heb heb het er niet voor over om een Xantia met 370.000 km compleet te gaan renoveren. Ze is dus ingeruild op een BX Dauville uit ‘92. De auto is met haar 140d nog maar net ingereden en dan ook in zeer goede staat. De Xantia staat binnenkort gerenoveerd te glimmen in de verkoopvoorraad van Pasman.
Twee linkerhanden is nog altijd beter dan één rechter en er niks mee doen.
Totaal aantal Berichten: 9068
Geregistreerd: 05-04-2007
- Xantia 1.8i SX
- BX 16 TZI
- BX 14
- Xantia 2.0i SX Automatic
Tjee, meestal gaat het andersom BX—> Xantia. Maar gefeliciteerd met je BX dan in elk geval!
Mijn Citroen foto’s & gespotte Citroen’s & miniaturen etc. Facebook
____________
Renault Avantime 2.0T 2003 blauw
Renault Espace 2000 TSE 1986 groen
Renault Espace 2000 GTS 1987 grijs
BX 16 TZI 1991 wit
Xantia 2.0i SX Automatic 1993 blauw
Xantia 1.8i SX 1993 blauw
Ex: Verschillende BXen (1.4, 1.6, GTi), Xantia’s (1.8, 2.0), XM 2.0i Ambiance.
“Als je wat met die bollen krijgt, nou, dan weet je het wel.”
Totaal aantal Berichten: 627
Geregistreerd: 25-02-2007
- XM V6.24 Exclusive (serie 2 met ZPJ4 3.0)
Tja, de logische stap is van Xantia naar C5. Ik ben alleen niet zo’n C5 fan en de financiele situatie laat het ook even niet toe. Ik geef niks om bouwjaren of kilometerstanden. Een auto moet goed zijn. (En mijn volgende eis is: Citroën en hydropneumatisch geveerd)
Twee linkerhanden is nog altijd beter dan één rechter en er niks mee doen.
Je blijft in iedergeval Citroen rijden
Totaal aantal Berichten: 627
Geregistreerd: 25-02-2007
- XM V6.24 Exclusive (serie 2 met ZPJ4 3.0)
Ik wil niet anders meer!! Eigenlijk was dat bij mn geboorte al vastgesteld
Twee linkerhanden is nog altijd beter dan één rechter en er niks mee doen.
Totaal aantal Berichten: 1173
Geregistreerd: 09-09-2008
- CX 25 GTi Turbo
- XM 2.1 TD automaat vsx
- 2CV club
- XM 2.0 16V Aut.
Goh, van Xantia naar BX ach waarom ook niet.
Ik ben wel benieuwd naar waar die leidingen zo slecht geworden waren?
Ik heb zelf een break en een berline en het valt me op dat de break, ondanks dat die nieuwer en veel minder gebruikt is, hier en daar meer roest en slechter in elkaar lijkt te zitten.
Daar ben ik ook achter gekomen, de breaks zijn door Heuliez gebouwd, en daar ligt de lat voor kwaliteit een stuk lager
Gelukkig bouwt Citroen de breaks nu weer zelf.
Totaal aantal Berichten: 627
Geregistreerd: 25-02-2007
- XM V6.24 Exclusive (serie 2 met ZPJ4 3.0)
Het gaat in mijn geval vooral om de leidingen van de stuurbekrachtiging. Wat ik heb begrepen zijn alle leidingen gecoat behalve die van de stuurbekrachtiging. Deze roesten dus als een gek. Ik ben bang dat het strooizout van afgelopen winter één van de leidingen de das heeft omgedaan. Maar de rest van de leidingen zijn ook in zo’n deplorabele staat dat eigenlijk een complete vervanging van de leidingen nodig is.
Wat betreft de roestgevoeligheid en kwaliteit van de break: we kennen denk ik ook allemaal het probleem van de roest in de drempel van de rechterachterdeur en het kofferdeksel wat vak met vochtproblemen te kampen heeft.
Twee linkerhanden is nog altijd beter dan één rechter en er niks mee doen.