Totaal aantal Berichten: 2259
- CX 2400 GTi
- ID/DS DS 21 Pallas hydraulique
Jammer, maar wel begrijpelijk. Twee CXen rijdend houden is misschien iets teveel van het goede. Overigens vind ik de vraagprijs alles meevallen. Het is dat ik niet in de markt ben!
Inderdaad een hele vriendelijke vraagprijs. Maar ook ik ben niet in de markt, zeker niet voor een diesel, daarvoor maak ik gewoon te weinig kilometers.
Totaal aantal Berichten: 6483
- CX 2000 Pallas
- DS 3 1.2 So Chic
Ik ben een hele vriendelijke vent.
“Het zijn gewoon supergoeie auto’s!”
Totaal aantal Berichten: 10248
- Overig Mercedes CLA 250 shooting brake
Met je glimlach op wel.
ex 2cv 15pk, 11BL 1938, dspecial 1973, ds pallas 23 IE bvh 1973, gs, austin princess 2300, cx 2400 break, bx 19 d, cx 2500 trd, xm 2.0 16v, mgb, mgc, Suzuki vitara, ds 21 ie pallas 1971, saxo 1.1i, sm 2.7 ie, xantia 2.0 16v, C5 3.0V6 exclusive, C4 1.6HDI, C4 1.6 16v.
Totaal aantal Berichten: 17394
- CX 2400 Super
Mulder,
Da’s een schok; mijn all-time favourite topic-titel verdwijnt! Maar je zult gelijk hebben dat verkopen beter is dan laten wegkwijnen. Succes met de verkoop!
Doneer, zo blijven we draaien!
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
- CX 2000 Pallas
- DS 3 1.2 So Chic
Topic blijft gewoon bestaan hoor. Je moet op termijn alleen steeds verder omlaag scrollen om hem tegen te komen…
Totaal aantal Berichten: 7580
- C35 RD
- C3 1.4 Exclusive
Nou ja - en dan hebben we geeneens een keer samen in de stad voor het verkeerslicht gestaan. Ik ben helemaal verbaasd En ik zit nu even te hoofdrekenen of ik m’n Prestige weg kan doen voor dan toch een Break, want eigenlijk vind ik dat veel mooier. Hm, wegenbelasting voor een diesel weegt geloof ik niet op tegen het brandstofverbruik van mijn Prestige bij mijn jaarlijkse kilometrage. Ik hoop dat je ‘m aan een ware liefhebber kunt slijten, Freek.
- CX 2000 Pallas
- DS 3 1.2 So Chic
Ik ook. PB maar even datum en tijd en we kiezen een mooi verkeerslicht uit.
Wat schrijf je daar dan op af Mulder? Qua verkoopprijs?
Is het dan niet goedkoper om er gewoon in te gaan rijden? Ik bedoel maar… ook lease-hokken kosten geld!
Of is de eenvoudige conclusie dat je genetisch bepaald minder objectieve betere helft simpelweg geen CX Break wíl rijden?
Mijn vrouwelijke inwoonster zou, gek genoeg, eigenlijk niets liever willen dan weer in haar CX Break (D) over hare majesteits’ snelwegen te vliegen. En dat zonder airco!
Op zoek naar een hokje voor erbij, met double chevron op de motorkap!
- CX 2000 Pallas
- DS 3 1.2 So Chic
Ook leasehokken kosten geld. Klopt. Maar op jaarbasis niet meer dan wat ik voor de break heb begroot. Je ‘koopt’ met een leasebak vooral een stuk zekerheid (eventuele tegenvallers drukken immers niet op mijn begroting). En een nieuwe auto, met alle toeters en bellen. Ook leuk.
Laat ik het erop houden dat ik flink wat euro’s weg te slikken heb en dat de auto aanzienlijk beter is dan toen ik hem kocht. Maar domweg doorrijden ‘omdat er nu eenmaal al zoveel geld inzit’ vind ik een non-argument. We hebben geconcludeerd dat het, in combinatie met de overige lasten, niet verstandig is om beide CX-en te houden. Wat er in het verleden is uitgegeven maakt de tegenwoordige en toekomstige lasten niet minder.
Overigens vindt mijn vrouw de break inmiddels erg lief (haar woordkeus).
- CX 2000 Pallas
- DS 3 1.2 So Chic
Gisteren bezoek gehad van een potentiele koper (medeforummer, naam laat ik nog even in het midden tot ie een knoop heeft doorgehakt - dat hoor ik vanavond). Voor de gelegenheid de break maar weer eens gewassen. Mooi plaatje is het toch, ik begin spontaan te twijfelen of ik em niet gewoon weg moet zetten.
- CX 2400 Super
Hé Freek, niet week worden, hè? ‘t Is maar een beetje wax wat er opzit, dat is zo weer weg… Verkopen die hap, dat heb je “mevrouw Mulder” beloofd, dus dat moet je dan ook doen!
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
- CX 2000 Pallas
- DS 3 1.2 So Chic
Er zit niet eens wax op, kun je nagaan. Ik ben ook niet helemaal serieus hoor, als de “potentiële koper” een “koper” wordt, dan gaat ie. Maar ik ben wel een sucker voor dit soort tafereeltjes.
(edit: waarom staat mevrouw Mulder tussen aanhalingstekens eigenlijk? Weet jij iets dat ik niet weet…? )
- CX 2400 Super
Niet eens wax? Dus de lak zelf is zo goed? Houden!
Over Mw Mulder weet ik alleen dat wat ik hier op het forum over haar heb kunnen lezen, dus dat is hoegenaamd niets…
Totaal aantal Berichten: 3025
- BX 19 GT
- BX 16 RS
RensKorevaar schreef:Over Mw Mulder weet ik alleen dat wat ik hier op het forum over haar heb kunnen lezen, dus dat is hoegenaamd niets…
Ja, ja, dat zeggen ze allemaal…