In al mijn vorige, beduidend minder mooi gelijnde auto’s, was voorzien in bekerhouders voor de achterpassagiers, maar in mijn C6 zijn ze in geen velden of wegen te bekennen.
Ik heb bij ons in de buurt bij diverse Citroën garages navraag gedaan, maar tot op heden genereerde mijn vraag alleen meer vraagtekens.
Heeft iemand van jullie bekerhouders achterin, en was dit een standaard optie of achteraf aangebracht?
Alvast bedankt voor jullie reacties!
Totaal aantal Berichten: 17403
- CX 2400 Super
Ik heb het genoegen om met een Exclusive te mogen rijden, maar ook in de meest volledig uitgeruste versie zijn achterin geen bekerhouders. Standaard zijn die dus niet, althans niet tot modeljaar 2010. Zelfgeknutselde of anderszins naderhand aangebrachte bekerhouders heb ik nog nooit gezien…
Doneer, zo blijven we draaien!
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
Totaal aantal Berichten: 7582
- C35 RD
- C3 1.4 Exclusive
Deftige Fransen eten en drinken in het restaurant!
Totaal aantal Berichten: 7800
- C4 (2004-heden) Cactus PureTech 110 Shine EAT6
Ik meen me toch te herinneren dat de Exclusive waar ik een (te kort) poosje in rondgereden heb wel bekerhouders achterin had, in de middenarmsteun, óf onder de middelste zitplaats achterin.. Maar ik kan er natuurlijk ook naast zitten.
Doneer, zo blijven we draaien!
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
Hartelijk dank voor de snelle reacties!
Ik heb inderdaad de indruk gekregen dat in geen enkel modeljaar bekerhouders voor de achterbank een optie was.
Onderaan het midden van de achterbank zit wel een lade, die wellecht ooit vervangen had kunnen worden door een unit met 2 bekerhouders.
Het blijft een klein maar lastig probleempje. Zeker als je kinderen hebt. Een C6 strijkt de meeste onregelmatigheden in de weg wel glad, maar een bekerhouder is toch wel handig,